ursusek Napisano 11 Listopada 2011 Napisano 11 Listopada 2011 Mam zamiar poskładać tylne koło bo z Mavica Crossride nie jesem do końca zadowolony.Przede wszyskim koło ma być niezawodne,trwałe i łatwe w obsłudze.Chciałbym kupić piastę którą mógłbym rozebrać bez specjalistycznych narzędzi.Wymiana łożysk ma być porosta nie wymagająca serwisu.Piasta ma być pod tarczę na 6 śrub,nie chcę piasty na centerlock.Obręcz ma być trwała a nie z plasteliny .Na tylne koło mogę przeznaczyć 800 zł,mogę ewentualnie zaszaleć i dołożyć jeszcze 200 zł - powiedzmy max za całe koło1000 zł.
Xanagaz Napisano 11 Listopada 2011 Napisano 11 Listopada 2011 Rozważasz piastę na łożyska kulkowe? Chociaż w sumie centerlock (jego brak) takowe wyklucza, ale tak pytam
ursusek Napisano 11 Listopada 2011 Autor Napisano 11 Listopada 2011 Interesuje mnie piasta na łożyskach maszynowych.
dawid Napisano 12 Listopada 2011 Napisano 12 Listopada 2011 Zestaw <- z tego zestawu tylne koło jest do wziecia za 680zł. Piasta ma 4 łożyska maszynowe, 6 zapadek w bębenku które zazębiają w 30 miejscach. Zamiast osłon (jak to ma miejsce w przypadku modelu 712sb czy rivala kdrs500) ma gumowe uszczelki w miejscach gdzie może dostać się jakiś syf. ZTR Crest nadaje się do nieco cięższych zadań niż alpine, choć wagowo za dużej róznicy nie ma. Całe koło waży około 812gram. Szprychy to sapim Dlight, moim zdaniem najlepsza opcja jeśli chodzi o waga/wytrzymałość. Nyple alu czerwone, ale inne kolory tez wchodzą w gre. Jak również kolor piasty może być czerwony. Chyba że chcesz pancerne koło to mam jeszcze na tej samej piaście i szprychach, ale nyple standardowe i obrecz mavic xm719 disc za mniejsze pieniądze
ursusek Napisano 12 Listopada 2011 Autor Napisano 12 Listopada 2011 Ciekawa opcja.Zapytanie w wyszukiwarce o piastę Rival daje zero efektów ,co to za piasta ? i gdzie to jest produkowane ?
dawid Napisano 12 Listopada 2011 Napisano 12 Listopada 2011 efekty są, ale bardzo znikome Rival strona producenta. Nad polską stroną dopiero pracuje. Firma istnieje od kilku dekad, ale jakoś do Polski za bardzo jeszcze nie trafiła. Jak każda firma z branży rowerowej produkuje na tajwanie. Testowaliśmy te piasty przez zime i problemów nie było. Wymiana łożysk banalna jak w większosci piast na maszynówkach, co prawda jeszcze nigdy w rivalach nie wymianialem łożysk, ale rozbierałem piasty z ciekawości żeby sprawdzić środek. Zapasowe bębenki mamy na stanie. Wiec problemów z częściami w razie awarii nie będzie Widze że jesteś z Katowic więc możemy się umówić i obejrzysz piasty lub całe koło. Masz blisko więc ewentualne centrowanie koła masz zawsze za free u mnie, tyle że jeszcze nikt tego nie wykorzystał u mnie ;P
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.