karbeti Napisano 10 Listopada 2011 Napisano 10 Listopada 2011 Witam. Dział rowery ramy, chodzi o rower treningowy ale to też chyba ten dział. Planuje zakup roweru treningowego na zimę i wywnioskowałem że chyba najlepszy będzie spining. Kwota zakupu nie może przekroczyć 1000zł (inne wydatki - rodzina, dom itd) W internecie znalazłem rower HMS, nie znam tej firmy ale rower wygląda solidnie, duże koło zamachowe 18 kg. Czy ktoś z was wie co to za firma? czy będzie to dobry wybór, nigdy nie korzystałem z roweru treningowego więc nie znam się na tym. A może polecicie coś innego, nie mogę przekroczyć budżetu. Z góry dzięki za pomoc. Poniżej linki - jeden na Allegro - dosyć dokładnie opisany ale znając życie strona po jakimś czasie będzie w archiwum, więc drugi ze sklepu. http://allegro.pl/rower-treningowy-hms-8902-spin-bike-promocja-i1905275769.html http://www.sklep-presto.pl/product-pol-7764-Rower-treningowy-cyklotrenazer-HMS-SW8902-.html
Grand231 Napisano 10 Listopada 2011 Napisano 10 Listopada 2011 A nie lepiej złożyć sobie zimówkę i na niej śmigać?.
karbeti Napisano 10 Listopada 2011 Autor Napisano 10 Listopada 2011 Dziewiętnastego października miałem artroskopię kolana (zerwane wiązadła itd - po wypadku samochodowym) Mój rowerek niestety wisi na razie na ścianie, muszę powoli wracać do zdrowia i lepszy będzie powolutki trening w domu. Ale później taki spining też mi się na pewno przyda na zimowe dni. Ogólnie nie lubię jeździć rowerkiem po mrozie.