bigstuff Napisano 9 Listopada 2011 Napisano 9 Listopada 2011 Witam, Bardzo proszę o pomoc w wyborze roweru. Ich ceny są mniej więcej zbliżone, wszystkie modele reprezentują podobny poziom, stąd mój dylemat. Cube LTD Pro (2011) - 3 599 PLN Radon ZR Team 6.0 - 3 249 PLN Mongoose Meteore ELITE - 3 599 PLN Pozdrawiam.
widmolegenda Napisano 9 Listopada 2011 Napisano 9 Listopada 2011 ja mam cube ltd pro i jest b.dobry jak dla mnie
Rocky Napisano 9 Listopada 2011 Napisano 9 Listopada 2011 Polecam Cube z sentymentu, naprawdę trwałe rowerki Jeżdżę na Acid i jestem bardzo zadowolony.
bigstuff Napisano 9 Listopada 2011 Autor Napisano 9 Listopada 2011 W to, że każdy z rowerów powyżej będzie dobry wcale nie wątpię. Chodzi mi jak się te modele mają do siebie. Amortyzatory mogę pominąć, bo wybieranie pomiędzy tymi produktami Manitou, a RockShox to kwestia indywidualna. Interesują mnie hamulce, korba i koła.
kadargo Napisano 9 Listopada 2011 Napisano 9 Listopada 2011 Zdecydowanie Radon. Reba to jednak nie to samo co Tora. Reszta osprzętu na tyle podobna że wybór dla mnie jest prosty.
bigstuff Napisano 9 Listopada 2011 Autor Napisano 9 Listopada 2011 W żadnym, z powyższych modeli nie widzę Tory. Cube - Manitou Minute, Radon - RS Reba Sl, Mongoose - RS Recon Race.
kadargo Napisano 9 Listopada 2011 Napisano 9 Listopada 2011 W sklepie gdzie oglądałem Radona mieli Cube-a z Torą widać są różnice... co nie zmienia faktu że Radon z Rebą jest i tak najlepszym wyborem.
widmolegenda Napisano 9 Listopada 2011 Napisano 9 Listopada 2011 ja tam mam cube z manitou i jest git. Ale niewiem czy jest lepszy od Reby
kadargo Napisano 9 Listopada 2011 Napisano 9 Listopada 2011 To fajnie że masz. i super że nie wiesz. Tylko co autorowi po Twoim poście?
Rocky Napisano 10 Listopada 2011 Napisano 10 Listopada 2011 Reba będzie bardziej sztywnym amorkiem, szybciej odbijającym, wydaje mi się, że również trwalszym. Jest to naprawdę dobry amortyzator i chyba wagowo również wygrywa
bigstuff Napisano 10 Listopada 2011 Autor Napisano 10 Listopada 2011 pisałem wcześniej, aby nie uwzględniać amortyzatorów. Bardzo trudno podjąć mi decyzję i w zasadzie nic konkretnego mi nie powiedzieliście. Cube ma lepszy napęd, ale także gorsze hamulce, pomijam już "paści" typu sztyca Ritchey PRO, czy opony, bo na tym specjalnie mi nie zależy. Nie przekonuje mnie geometria ramy Radona, długi mostek wydaję się być tam wciśnięty bo górna rura jest krótka w stosunku do reszty. Może znacie jakiś dobry i duży sklep rowerowy na terenie śląska (okolice Katowic), w którym mógłbym obydwóch modeli "dotknąć"?
michalj Napisano 10 Listopada 2011 Napisano 10 Listopada 2011 Ja jestem nakręcony na Cube LTD Pro, ale poczekam na model 2012 ze względu na kozacki amortyzator
karbeti Napisano 10 Listopada 2011 Napisano 10 Listopada 2011 Modele na 2012r (powyżej Acida) Cube wyposaża w siodła Selle Italia. Poprzednie były fatalne.
ILC Napisano 10 Listopada 2011 Napisano 10 Listopada 2011 A takie pytania z ciekawości, czy modele Cube takie jak np:. Race, Team, Pro mają prostą, czy giętą kierownicę ?
Mod Team durnykot Napisano 10 Listopada 2011 Mod Team Napisano 10 Listopada 2011 Giętką powiadasz.... To musi się fatalnie jeżdzić na takiej kierownicy. Kiedys były amortyzowane mostki,ale żeby giętkie kierownice? Ale jestem z nowościami do tyłu.....
ILC Napisano 11 Listopada 2011 Napisano 11 Listopada 2011 Bo właśnie nie mogę znaleźć takiego zdjęcia Cube od strony kierownicy... Faktycznie, na takich kierach się trochę głupio prowadzi a nawet ten Radon taką ma.
bigstuff Napisano 11 Listopada 2011 Autor Napisano 11 Listopada 2011 Widzę, że sporo rzeczy przemawia za tym, żeby z kupnem roweru poczekać do następnego roku. Czy warto? Czy obniżki -10% mają miejsce co roku?
karbeti Napisano 11 Listopada 2011 Napisano 11 Listopada 2011 Jeżeli kupisz 2011 to zapłacisz mniej, ale kiedyś będziesz chciał wymienić maszynę wtedy też będziesz musiał wziąć mniej bo rower będzie rok starszy.
Mod Team durnykot Napisano 11 Listopada 2011 Mod Team Napisano 11 Listopada 2011 Bo właśnie nie mogę znaleźć takiego zdjęcia Cube od strony kierownicy... Faktycznie, na takich kierach się trochę głupio prowadzi a nawet ten Radon taką ma. Gięte ( a nie giętkie ) kierownice - zwane inaczej Low Riserami dają znacznie wiekszą kontrolę nad rowerem i zapewniają większy konfort w czasie jazdy. Wyczynowcy-zawodowcy niezbyt chętnie używają tego typu kierownic- choć powoli się to zmienia. Wbrew temu co piszesz na takich kierach rower się doskonale prowadzi.
ILC Napisano 11 Listopada 2011 Napisano 11 Listopada 2011 To musi się fatalnie jeździć na takiej kierownicy. Sam to napisałeś... a ja powtórzyłem
Rocky Napisano 11 Listopada 2011 Napisano 11 Listopada 2011 Sam to napisałeś... a ja powtórzyłem Durnykot napisał, że kiepsko musi się jeździć na giętkich kierownicach, a nie na giętych!!! Czy teraz widzisz różnicę????
ILC Napisano 12 Listopada 2011 Napisano 12 Listopada 2011 Widzę. Nigdy nie lubiłem giętych kierek, wydają mi się takie dziecinne, na prostej mogę mieć więcej przyjemności z jazdy, tzn.: większe zainteresowanie terenem, ostrożne prowadzenie, pełna kontrola bez wspomagaczy.
Mod Team durnykot Napisano 12 Listopada 2011 Mod Team Napisano 12 Listopada 2011 ILC, mam wrażenie ,że nie do końca wiesz o czym piszesz. Abstrahując od rzekomej dziecinności giętych ( nie giętkich ) kierownic ( swoją drogą ciekawe stwierdzenie ) ,niestety mylisz pisząc, że prosta kierownica daje większą kontrolę nad rowerem. Giete kierownice są przeważnie szersze niż proste ( choć nie jest to regułą) i nieco podwyższają sylwetkę rowerzysty zapewniając większą precyzję prowadzenia ( wystarczy spojrzeć na rowery do DH ) i większy komfort jazdy . Wiele osób negujących to rozwiązanie albo na nich nie jeździło,albo jeździło mając źle dopasowany rower- oczywiście są osoby ,które z rożnych przyczyn wola proste- nie znaczy to jednak,że tego typu rozwiązanie jest "dziecinne". Nikt nie będzie Cie nawracał ani zmuszał do zmiany opinii- ale zanim wypowiesz swoje zdania zastanów się nad jego sensownością.
ILC Napisano 12 Listopada 2011 Napisano 12 Listopada 2011 Chodziło mi o to, że np.: lubię jeździć rowerem bez żadnych amortyzatorów (daje to większą frajdę z prowadzenia a jednocześnie obserwujemy to co dzieje się na drodze, a nie oglądamy krajobrazy) Tak samo z tymi kierownicami.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.