Skocz do zawartości

[Rower] Unibike expert

Opera

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Jestem szczęśliwym posiadaczem roweru Unibike Expert 2007 (dokładna specyfikacja w załączniku).

W przyszłym roku chcę się przesiąść na coś bardziej full'owego w związku z czym zamierzam sprzedać obecny sprzęt.

Nie znam się na cenach, a i dolar w 2007 roku był bardzo tani dlatego proszę specjalistów o wycenę za ile mogę go teraz sprzedać;-)

Co do samego roweru to jest w pełni sprawny, przejechałem nim około 8tys KM. W serwisie robiłem co roku zawsze dwa kompletne przeglądy z regulacjami. Co roku zmieniałem łańcuch.

Dodatkowo rok temu w serwisie:

- kupiłem nową kasetę

- kupiłem nową tylną oponę

- kupiłem nowe pancerzyki

- wymieniłem płyn hamulcowy + odpowietrzenie

Jako iż rowerek ma już prawie 4 latka to lakier na ramie jest już trochę porysowany - jedyna wada.

Oczywiście rower posiada sporo akcesoriów ale proszę o wycenę tylko tego co jest na zdjęciu ;-)

Jeżeli coś nie jasne to proszę pytać.

Ufff tak w ogóle jestem Łukasz i z góry dzięki za pomoc ;-)

post-147313-0-04771800-1320785081_thumb.jpg

Napisano

Uznajmy że stan jest idealny + troche porysowana rama ;-)

Wybaczcie że podbijam ale chciałbym w weekend rower wystawić na sprzedaż;-)

Napisano

Z tym 1500 może być ciężko.

https://lh6.googleus...12/P1070032.JPG

Taki rowerek poszedł za 2 tysiące.

Myślę, że okolice 1100, albo nawet 1000.

A co w nim tak nabiło cenę? lub co zaniża ją u mnie :-)

Model wygląda raczej też na 2007 ;-)

I kolejne pytanie gdzie rowerek najlepiej sprzedać? na alledrogo?

Napisano