Skocz do zawartości

[amortyzator] instrukcja demontażu


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli to ahead to odkręcasz topcap od góry - ampul 5mm, odkręcasz 2 śruby mostka i wyjmujesz amortyzator, moze sie zdarzyć że stery się zakleszczyły to albo na siłe albo uderzasz młotkiem gumowym w sterówkę.

Jeśli to stery na gwint to najpierw demontujesz wspornik(śruba od góry - ampul 6mm) następnie odkręcasz kontrę bieżni sterów (klucz 32-36mm) i ostatecznie samą bieżnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eloo a wiesz co to jest rura sterowa? Bo nie wydaje mi się... :rolleyes:

 

Rura sterowa jest na stałe i nie da się jej wyjąć z wyjątkiem niektórych starych amorów Marzocchi.

 

Nie jest konkretnie napisane z czego wyjąć, a pierwszym poście jest napisane " krok po kroku demontaż amortyzatora" wiec założyłem że z głowki ramy. Poza tym praktycznie każdą sterówkę można wyjąć, trzeba mieć tylko do dyspozycji prasę hydrauliczną i opalarkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...