jkryniu98 Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Witam Chciałbym kupic sobie jakies fajne oświetlenie przód i tył w cenie do 50zł. Macie jakieś propozycje? Ja myslałem o: KOMPLET LAMP ROWEROWYC DIODOWYCH W SUPER CENIE!!! (1900692254) - Aukcje internetowe Allegro czy one zdadzą egzamin? (chodzi mi o dobre i widoczne oświetlenie trasy, drogi. Prosze o wasze propozycje. Pozdrawiam.
ElDiablo Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Za tą kasę będą to światła pozycyjne, zapomnij o "dobrym" oświetleniu drogi. Kliknij w szukajkę forumową. Jest mnóstwo wręcz tego typu tematów......
mklos1 Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 O oświetleniu drogi zapomnij. Do oświetlenia drogi trzeba wyłożyć konkretniejszy pieniądz. Żeby oświetlić sobie trasę potrzebujesz czegoś w stylu Roxim RX-5 (koszt 250 PLN) lub minimum 1 latarkę na diodzie CREE XML (>800 lm), ideałem byłyby dwie latarki (~350 PLN). Natomiast będziesz widoczny. Do tego powinna wystarczyć. Jakościowo. Chińszczyzna... Cóż więcej rzec. Pewnie będzie działać.
johnclock Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Do 50 zł można kupić latarkę na diodzie Cree XR-E. Nie jest to oczywiście najlepsze rozwiązanie, ale już da radę przy tym jechać. Zależy w jakim terenie i jak szybko jeździsz ... i czy wybierasz się specjalnie na nocną jazdę, czy tylko chcesz mieć oświetlenie na wszelki wypadek.
mklos1 Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Wydaje mi się że w przypadku chęci oświetlenia drogi niestety nie ma kompromisu i trzeba sięgnąć naprawdę bardzo głęboko do kieszeni, żeby być zadowolonym i żeby oświetlenie było praktyczne. Ot przykład. Przez moją latarkę, która rzekomo miała mieć 1000 lm przewalany jest 1A prądu, co z diody XM-L daje około 400 lm. Mam dwie. Jestem szczęśliwy. Z jedną - byłbym szczęśliwy mniej. Podejrzewam, że latarki z XR-E mają podobnie połowę realnej deklarowanej wartości, albo i mniej. jeżeli miałbym mieć 150 lm, czyli mniej niż 1/4 tego co mam obecnie, to nie wiem czy 50 PLN jest warte inwestycji. Z drugiej strony - z braku laku... Lepiej widzieć coś tam niż ciemność.
tobo Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Za tą kwotę zostań szczęśliwym posiadaczem dobrej lampki na tył, a o przodzie na razie pomyśl przyszłościowo 300 zł za przednią dobrą to minimum.
zakol13 Napisano 1 Listopada 2011 Napisano 1 Listopada 2011 Ja kupiłem latarkę Solarforce L2 na allegro. koszt latarki 160 zł, dodając do tego 2 akumulatory, ładowarkę i uchwyt do roweru dałem ~265 zł. Latarka daje 750 lm światła co spokojnie wystarcza do spokojnej jazdy. Mimo, że sprzęt mam już ponad miesiąc to i tak każde włączenie w nocy daje tą samą radość i zachwyt nad ilością światła. Latarka po zdjęciu nadaję się do codziennego użytku więc to kolejny plus. Na maksymalnej mocy akumulator trzyma ok 55-60 minut (jednak na ciemniejszych trybach można bez problemu jeździć i widzieć co przed nami, a wtedy żywotnośc aku. wzrasta do 2 godzin lub więcej w przypadku jeszcze niższych trybów). Polecam gorąco. Sprzęt jest modowany przez sprzedającego (wymiana wszystkiego co w środku). Tutaj na forum było kilka razy od tej latarce więc wystarczy poszukać. Pozdrawiam
Peterp079 Napisano 2 Listopada 2011 Napisano 2 Listopada 2011 Potwierdzam to co napisal poprzednik. Rowniez uzywam tej latareczki i jest rewelacyjna. Juz w trybie 30% spokojnie mozna jechac po drogach polnych. Czas aku wtedy to prawie 4h. Po miescie jezdze na trybie 5% i mi tez wystarcza do jazdy po slabiej doswietlonych chodnikach czy ciemniejszych ulicach. Sprzęt rewelacyjny. W trybie 100% jeszcze nie jechalem poza testami bo najzwyczajniej nie jest mi potrzebne az tyle swiatla.
johnclock Napisano 2 Listopada 2011 Napisano 2 Listopada 2011 W takim razie jaki jest argument za kupowaniem drogiej latarki i wykorzystywaniem 30% mocy zamiast tańszej, która na swoich 100% świeci wystarczająco mocno?
jkryniu98 Napisano 3 Listopada 2011 Autor Napisano 3 Listopada 2011 No właśnie to tak jakbym kupil tańszą i jezdził np na 100% czyli tak az drogich sie nie opyla
zakol13 Napisano 4 Listopada 2011 Napisano 4 Listopada 2011 zależy, jak jeździsz po asfalcie to 30% wystarcza, ale jezeli lasy, czy trudne tereny jakieś to 100% warto wtedy włączyć
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.