krawiec71 Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 W moim instynkcie zamontowana jest reba o skoku 80mm.Chciałbym zmienić go na 100mm Czy warto kombinować z tą zmianą skoku,czy bardzo odczuję różnice.Jak zrobić to samemu.Proszę o namiar na jakieś szczegółowe instrukcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelLUB Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 (edytowane) www.sram.com w dziale service sa manuale warto przestawić na 100 bo masz wtedy 80mm efektywnego skoku a nie 60mm Edytowane 9 Listopada 2011 przez pawelLUB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoveBeer Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 a tak z ciekawosci, w rebie miedzy ustawieniami 80 a 100 nie zmienia sie wysokosc samego widelca, tylko sam skok, prawda ? (bo afaik ramy 29 sa projektowane pod konkretny skok, czyli mozna chyba mocno namieszac w geometrii wkladajac widelec o innej niz defaultowa wysokosc...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 no niestety nie jest tak, jak piszesz...amor zwieksza swoja wysokosc o dodane 2cm skoku i rypie zamierzona geo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarek Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 możesz zmienić skok na 100 i zwiększyć SAG, geo pozostaje bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 ...i dodatkowo otrzymac widelec dobijajacy na drobinkach piasku lub z przedmuchana negatywna komora... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarek Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 e tam, bez przesady z tym dobijaniem, to tylko kwestia ciśnienia. a z tym przedmuchaniem negatywnej jakoś nie mogę skojarzyć o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawiec71 Napisano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 W końcu znalazłem dokładną instrukcję jak rozebrać swoją rebe tylko nie model sl.Myślę że budowa jest jednak podobna.Zastanawia mnie jedno .Czy po zwiększeniu skoku z 80 do 100mm do komory tłumika powrotu powinienem wlać więcej oleju i o ile Przy okazji podklejam ciekawy opis serwisu revelationa wykonany przez jednego z forumowiczów http://picasaweb.google.com/101977155750520821072/PeNySerwisRockShoxRvl?feat=directlink# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelLUB Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 W końcu znalazłem dokładną instrukcję jak rozebrać swoją rebe tylko nie model sl.Myślę że budowa jest jednak podobna.Zastanawia mnie jedno .Czy po zwiększeniu skoku z 80 do 100mm do komory tłumika powrotu powinienem wlać więcej oleju i o ile Przy okazji podklejam ciekawy opis serwisu revelationa wykonany przez jednego z forumowiczów Picasa Web Albums - detonator . - Pełny serwis ... lejesz tyle samo, po prostu przy 80mm część oleju miałeś pod tłokiem, teraz będziesz je mieć nad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawiec71 Napisano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 (edytowane) Właśnie tylko ile.Nigdzie nie mogę znależć ile wlewa się oleju do reby Sl w wersji 29.Czy tyle samo co do 26.W instrukcji z 2007 roku podają 110 cm Edytowane 14 Listopada 2011 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelLUB Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Właśnie tylko ile.Nigdzie nie mogę znależć ile wlewa się oleju do reby Sl w wersji 29.Czy tyle samo co do 26.W instrukcji z 2007 roku podają 110 cm który rocznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawiec71 Napisano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 rower kupowałem w 2010.Przypuszczam że amorek może być z 2009.Jego numer seryjny to 47T90042057 jest to taki sam amorek jak opisany przez Nabiała http://www.team29er.pl/testy/162-w-poszukiwaniu-komfortu-rock-shox-reba-29 tylko bez manetki na kirownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelLUB Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 rower kupowałem w 2010.Przypuszczam że amorek może być z 2009.Jego numer seryjny to 47T90042057 jest to taki sam amorek jak opisany przez Nabiała http://www.team29er....ck-shox-reba-29 tylko bez manetki na kirownice http://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/technical_manual_-_rockshox_front_fork_oil_chart_-_2010.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawiec71 Napisano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Wielkie dzięki wszystkim kolegom za pomoc i cierpliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawiec71 Napisano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2011 I stało się.Reba rozebrana,redukcja wyjęta i jest skok 100.Zastanawiam sie co by było gdybym wyjął obie redukcje i uzyskał 120,ale to już znacząco zmieniłoby geometrię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi