bigos97 Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 Witam. Jak w temacie szukam korby do Authora Classica ( Velo | WyprzedaĹź | Rowery | Author | CLASSIC ) Podajcie najlepsze propozycje do 350 zł . Kasetę mam 8 rzędową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 Odpowiedź jest prosta, SLX M660 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 slx w tej chwili nowej za 350 zl to nie kupi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos97 Napisano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2011 właśnie widzę najtaniej chyba 389 + koszt wysyłki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 no właśnie, więc chyba tylko deore fc-m590, lub slx uzywany.. mozna na allegro cos wychaczyć lx'a fc-m580 nie wiem czy sie opłaca bo chyba wagowo nieco cięższy od deorki fc-m590 z 2010 roku a droższy pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpecializedHardrock Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 Ja osobiście zastanowiłbym się nad m590 - w sklepie za 303zł z suportem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M333 Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 FC-M590 znajdzie się w cenie poniżej 250zł. z suportem i wysyłką.Nawet gdyby montaż miał być w cenie, albo klucze do montażu, to 300zł i tak jest wygórowaną kwotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewczykluk Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 a jaka jest roznica pomiedzy slx a fc-m590??czy warty dokladac ponad 100 zeta?i co sadzicie o tej korbie:http://www.sram.com/sram/mountain/products/sram-s1000??moge ja miec za 320 zeta-czy warto?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honor Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 no właśnie, więc chyba tylko deore fc-m590, lub slx uzywany.. mozna na allegro cos wychaczyć lx'a fc-m580 nie wiem czy sie opłaca bo chyba wagowo nieco cięższy od deorki fc-m590 z 2010 roku a droższy pewnie Tak się składa, że FC-M582 jest o ponad 100g lżejsza od FC-M590 bo z wkładem suportu waży ~900g. Co z tego jak LX'a już się nigdzie nowego nie kupi, a szkoda. a jaka jest roznica pomiedzy slx a fc-m590??czy warty dokladac ponad 100 zeta?i co sadzicie o tej korbie:http://www.sram.com/...ucts/sram-s1000??moge ja miec za 320 zeta-czy warto?? SLX będzie lżejszy i sztywniejszy. 590 najtaniej do wzięcia za 219zł, slx 170zł drożej, moim zdaniem nie warto dopłacać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 a jaka jest roznica pomiedzy slx a fc-m590??czy warty dokladac ponad 100 zeta?i co sadzicie o tej korbie:http://www.sram.com/...ucts/sram-s1000??moge ja miec za 320 zeta-czy warto?? Mniemam że korby nie potrzebujesz do ścigania się więc nie ma sensu dopłacać, tak nie poczujesz różnicy w wadze a sztywność będzie ta sama. Korba SLX ma po prostu puste ramiona w systemie Hollowtech 2 więc stąd ta różnica 100 g. Do twoich potrzeb najlepsza będzie 590-ka. Ten Sram również jest ciekawy jednak jak na twoje potrzeby w zupełności wystarczy 590-ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 Oprócz pustych ramion, ma także aluminiową środkową koronkę, a m590 ma ją ze stal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honor Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 Jeśli mowa o SLX to ma środkową tarczę stalowo kompozytową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewczykluk Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 to jeszcze jedno porownanie 590 a 442 octalink - nowe za 109 zeta - jest jakas zasadnicza roznica?ponoc te 442 szybko sie gna itp, na forum odradzali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 13 Listopada 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 Jeżeli się szybko gną to jest to ta zasadnicza różnica, siadaj pała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin2 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Proponuje te starsze modele deore xt, używane można kupić w bardzo przystępnych cenach. Najlepiej bez blatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy1241 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Kolego dozbieraj te 50 zł i kup slx !! Ewentualnie szukaj uzywanego:) Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos97 Napisano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 a w tym moim rowerze jest gwint angielski ? bo nie wiem a nie chce złej kupić A w tym moim rowerze jest gwint angielski ? bo nie wiem a nie chce złej kupićI Czy mogę kupić jakąś korbę z duża zębatką 50 zębów? Ale bardziej mnie interesuje SLX bo juz przód i tył jest SLX jeszcze korba:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spekulant Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 a w tym moim rowerze jest gwint angielski ? bo nie wiem a nie chce złej kupić Gwint angielski to standard w tej klasie sprzętu, więc zdziwiłbym się gdybyś miał coś innego. Jeśli chodzi o korbę to jeśli się jeszcze zastanawiasz to bierz m590. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos97 Napisano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 bedzie SLX. tylko to ma byc 170 czy 175 ? doradźcie bo sie nie znam, i co mam kupić za klucze bo suport zmienie też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yeti1232 Napisano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 chybażę chcesz tańszą wersje m552 ma te zębatki co slx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos97 Napisano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2011 Będzie SLX. tylko nie wiem jakie klucze mam kupić zeby zdjąć korbę starą wyjąć suport i zasadzić nowy suport i nowiuśkie SLX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spekulant Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 Jeśli miałeś korbę na kwadrat to będziesz potrzebować ściągacza do korb i klucza na wielowypust do kwadratu, a do slxa specjalnego klucza do ht2(możesz go kupić na forum), przekalkuluj to, bo prawdopodobnie bardziej opłaca się zanieść do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2011 Klucz H2 kosztuje 26 zł i będzie go miał na całe życie, montaż łożysk i korby H2 w serwisie kosztuje 25 zł - za jednokrotne założenie, a np jeżeli będzie chciał po sezonie czy w trakcie przesmarować sobie łożyska albo coś w mufie będzie strzelać, będzie płacił za każdym razem 25 zł?. To samo tyczy się ściągacza i klucza do suportu. W dłuższej perspektywie czasu bardziej opłaci się mieć swoje narzędzia - no chyba że ma się dwie lewe ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.