Skocz do zawartości

[okulary] ~200zł, wymienne szkła

FilipSosna

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukam okularów do 200zł, z wymiennymi szkłami (ciemne + żółte/pomarańczowe + ew. przeźroczyste)

Jako, że nie znam się w ogóle na rynku odzieżowo-akcesoriowym muszę prosić was o pomoc: jakie firmy? jakieś konkretne modele? na co zwracać uwagę? i gdzie w Szczecinie lub Wrocławiu można takie przymierzyć by zobaczyć czy dobrze na pustaku leżą?

Napisano

Od siebie mogę polecić model, którego używam przez cały rok zarówno na rowerze, jak i w samochodzie (soczewki polaryzacyjne).

Co zajrzę do jakiegoś wątku dotyczącego odzieży, tam co rusz polecasz coś "od siebie"... oczywiście z asortymentu Endury... co w zestawieniu z Twoją sygnaturką i avatarem, skutecznie mnie zniechęca do tej firmy. Łatwo przekroczyć granicę miedzy reklamą i marketingiem a zwykłym spamem.

Napisano

Polecam okulary Shimano sam posiadam 2 modele Antares i Equinox.Bardzo dobra jakość wykonania,antaresów używam około 2 lat,zauszniki i noski z gumy nie slizgają się,i po tych 2 latach nie popękały.Cena antaresów do 200 pln,equinoxy są troszke droższe ale w zestawie mają szkła fotochromatyczne. Okulary Shimano

Napisano

Co zajrzę do jakiegoś wątku dotyczącego odzieży, tam co rusz polecasz coś "od siebie"... oczywiście z asortymentu Endury... co w zestawieniu z Twoją sygnaturką i avatarem, skutecznie mnie zniechęca do tej firmy. Łatwo przekroczyć granicę miedzy reklamą i marketingiem a zwykłym spamem.

Hmmm.... nie rozumiem Cię do końca. Polecam tylko i wyłącznie rzeczy, których sam używam/używałem i wiem o nich wszystko - dlatego piszę "od siebie". Nie jestem zwolennikiem poleceń "od tak" bo ktoś jeździł, coś mówił itp.