FilipSosna Napisano 30 Października 2011 Napisano 30 Października 2011 Szukam okularów do 200zł, z wymiennymi szkłami (ciemne + żółte/pomarańczowe + ew. przeźroczyste) Jako, że nie znam się w ogóle na rynku odzieżowo-akcesoriowym muszę prosić was o pomoc: jakie firmy? jakieś konkretne modele? na co zwracać uwagę? i gdzie w Szczecinie lub Wrocławiu można takie przymierzyć by zobaczyć czy dobrze na pustaku leżą?
ACextreme Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Od siebie mogę polecić model, którego używam przez cały rok zarówno na rowerze, jak i w samochodzie (soczewki polaryzacyjne). W zestawie 4 komplety soczewek: przeźroczyste, pomarańczowe, polaryzacyjne/ ciemne http://endurastore.pl/okulary_stingray,0,82.html
iza121 Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Jak już mówimy o takiej kwocie to imo lepiej zainwestować w okulary fotochromatyczne . Przynajmniej się nie bawisz z wymienianiem szkiełek .
lajtspid Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Od siebie mogę polecić model, którego używam przez cały rok zarówno na rowerze, jak i w samochodzie (soczewki polaryzacyjne). Co zajrzę do jakiegoś wątku dotyczącego odzieży, tam co rusz polecasz coś "od siebie"... oczywiście z asortymentu Endury... co w zestawieniu z Twoją sygnaturką i avatarem, skutecznie mnie zniechęca do tej firmy. Łatwo przekroczyć granicę miedzy reklamą i marketingiem a zwykłym spamem.
marcin822 Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Polecam okulary Shimano sam posiadam 2 modele Antares i Equinox.Bardzo dobra jakość wykonania,antaresów używam około 2 lat,zauszniki i noski z gumy nie slizgają się,i po tych 2 latach nie popękały.Cena antaresów do 200 pln,equinoxy są troszke droższe ale w zestawie mają szkła fotochromatyczne. Okulary Shimano