mm8255 Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Wymieniałem tylny amortyzator, niestety tuleja dolna ta długa zapiekła sie, nie było szans jej wyciągnąć. Użyłem żabki oraz trzech warstw gumy ochronnej... żeby złapać tuleje i wyciągnąć... no i 3 warstwy to jednak za mało ząbkiem od żabki porysowałem tuleje... Czy dorabiać nową czy założyć tą z rysami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 28 Października 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Daj zdjęcie jakieś cobyśmy mogli zobaczyć jak to wygląda. Jeśli rysy są na części trzpienia gdzie zakładasz dystanse, a część która wchodzi do środka oczka dampera jest bez rys możesz bez obaw zakładać. Jeśli rysy są na części wchodzącej do oczka i są głębokie mogą szybko zatrzeć warstwę teflonu na tulejkach DU (to te wciskane w oczko dampera), wtedy czekała by Cię wymiana i trzpienia i tulejki DU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.