Skocz do zawartości

[korba] do 100zł nowa

MMMAAACCC7

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

wiem że już wiele tematów było, ale z nieaktualnymi linkami a teraz poszukuję korby, mianowicie

-mtb 44-32-22 lub coś w tym stylu-największa ma być 44 lub 42

-mocowanie obojętne i tak zmienię suport

-korba ma być sprawdzona i kompatybilna z kasetą alivio hg50 i takim łańcuchem

Napisano

Shimano Alivio? Sztywna, nieco ciężka, ale trwała korba, do wybodu Otcalink i kwadrat. Mowa o poprzednim modelu (m410 bodaj), nie wiem czy na ten rok nowe wyszły.

Napisano

i zapewne w cenie do 150 z suportem też ten octalink jest najlepszy?

bo na alledrogo widziałem jakieś korby z suportem truvativa za 110, 120zł ale nie znam się na truvativach i nie wiem jaki to odpowiednik w shimano,jakie są opinie itp

Napisano

wracam prosto z serwisu i mam pytanie bo aż mi się nie chce wierzyć-zaproponowano mi tam korbę deorkę (z tego xo się od nich dowiedziałem to jest to jakieś stare deore z magazynu) HT II z wkładem za 150 z montażem, realne to?

bo szczerze mówiąc zagięli mnie tym i potrzebuję opinii bo coś mi zbyt pięknie to wygląda, a jeśli tak rzeczywiście jest to zaraz im reklamę zrobię :)

Napisano

Realne, ale mało prawdopodobne. Chodzi pewnie o "zwykły" hollowtech, z mocowaniem na kwadrat albo octalink (fc-m510 albo fc-m530).

Jeżeli chcesz konkretnej opinii (warto czy nie warto) to podaj symbol korby oraz rodzaj suportu. W tym momencie to wróżenie z fusów.

Napisano

z tego co widziałem to był ewidentny ht 2, gruba oś, pusta w środku, na końcu takie wyżlobienia w miejscu gdzie przychodzi drugie ramię, opisane shimano deore, korba srebrna, oś złotawa,

Napisano

Jeżeli jesteś w stanie zwiększyć budżet to myślę, że warto. Jeżeli jest to wiarygodny sklep/serwis to ja w tej sytuacji skorzystałbym.

• Mod Team
Napisano

to mam pyt spoza tematu troche, ale wciąż o napęd-czy jak korba jest na 9 (jak w przypadku tego ht II) to jest możliwość niewspółgrania z kasetą 8 i łańcuchem 8?