mm8255 Napisano 26 Października 2011 Udostępnij Napisano 26 Października 2011 Nie wiem o co chodzi ale patrzcie na amorek... gdzie są linie SAG??? O co to chodzi? dlaczego ten mnitou jest taki krótki? Ciśnienie mam 150 psi i 90 psi... Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 27 Października 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Jest w takim stanie kiedy rower jest bez obciążenia? Główna komora trzyma ciśnienie? Ja by stawiam na padniętą uszczelkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 27 Października 2011 Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Pewnie powietrze ucieka na drugą strone tłoczka i dlatego traci skok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mm8255 Napisano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Pewnie powietrze ucieka na drugą strone tłoczka i dlatego traci skok. Trzyma powietrze, tak wylada bez obciążenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 27 Października 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Bez serwisu się nie obejdzie, żeby samemu zrobić musiałbyś mieć komplet uszczelek zamiennych, coś takiego, tylko do Manitou: http://allegro.pl/fox-float-air-sleeve-kit-uszczelki-do-rp2-rp23-dhx-i1882653101.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mm8255 Napisano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Regulamin forum, pkt 2i :/ ok dzięki właśnie szukam ale w polsce chyba nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 27 Października 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Października 2011 W autoryzowanych serwisach Manitou na pewno mają, ale na pewno nie sprzedadzą, za to z chęcią przyjmą damper do serwisu za niemała sumkę, niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mm8255 Napisano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Regulamin forum, pkt 2i :/ To jest chore, przegląd amorka manitou swinger w wigwamie to koszt rzędu 220-270 zł, na allegro ostatnio taki sam amor NOWY poszedł za 240 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 27 Października 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Z tego co wiem z damperami i ich serwisem jest o tyle problem ze olej jest sprężony gazem pod wysokim ciśnieniem i rozebrać sie da tylko nie zawsze już sie da napompować tego gazu do komory jeżeli sie nie ma do tego narzędzi. Ale co ci szkodzi damper jak widać jest nie do użytku serwis kosztuje tyle co nowy, nic nie tracisz możesz go spróbować prze serwisować, wiem ze na forum był człek co sie tym zajmuje ale zapomniałem jego nick. Uszczelki zapewne uda ci sie dokupić w sklepie hydraulicznym wiec to prawdopodobnie je jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mm8255 Napisano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2011 ja już mam namiar do kogoś z EMTB, regularnie zajmuje się serwisowaniem amorków i ma dostęp do części. Koszt naprawy to 1/4 ceny z wigwamu. Zobaczymy co z tego wyjdzie, pozdrawiam apropo kupiłem tez NOWY amor za 240 zł.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enduroriderPL Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Z tego co wiem z damperami i ich serwisem jest o tyle problem ze olej jest sprężony gazem pod wysokim ciśnieniem i rozebrać sie da tylko nie zawsze już sie da napompować tego gazu do komory jeżeli sie nie ma do tego narzędzi. To nie jest prawda i nie dotyczy wszystkich damperów. Uszczelki zapewne uda ci sie dokupić w sklepie hydraulicznym wiec to prawdopodobnie je jest problem. To jest wierutna bzdura. Po pierwsze uszczelki kupuje się w wyspecjalizowanych sklepach z gumą a po drugie tam są dostępne wyłącznie standardowe rozmiary czyli szansa na dobra uszczelki gwałtownie maleje wraz nieprzeciętną średnicą, grubością i profilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.