Skocz do zawartości

[linki i pancerze] Jaki patent na barspin'a i tailwhip'a?


MarcinN

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Niech moderatorzy mi wybaczą, ale w temacie nie umiałem zmieścić do końca tego o co mi chodziło. Mianowicie niedługo złożę rower do grawitacji i pomyślałem, czy nie dałoby się założyć tak linek, żebym mógł robić obrót 360 stopni kierownicą. Wiem, że taka opcja wchodzi w streecie, ale tam jest jedna linka na tylny hamulec(z tego co pamiętam i czasem przedni), a ja potrzebuję jeszcze linki do przerzutki i na przód. Tak więc chciałem się zapytać, czy ktoś może ma taki patent w swoim rowerze lub wie czy tak założone linki nie będę za długie(zwisanie z przodu) i czy wszystkie razem nie będę stawiały zbyt dużego oporu w końcowe fazie obkręcania kierownicy.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że ktoś to zrozumiał:P

Napisano

Z tego co wiem to do tego typu rowerów nie stosuje się przednich przerzutek... A do przedniego hamulca możesz kupić specjalny mostek i stery z otworem, przez który przeprowadza się linkę (wewnątrz główki) i wypuszcza ją dołem. Możesz też pokombinować ze zwykłymi sterami, tyle, że będziesz musiał przewiercić śrubę sterów, żeby przeciągnąć przez nią linkę. A to może być trudne :P

Napisano

Zbik nie kupujesz specjalnego mostka tylko specjalna gwiazdke tzw. oversize i przez srube przepuszczasz linke. Ew mozesz kupic headlocka z mozliwoscia przepuszczenia linki, tez niezle sie to sprawuje. Jezeli masz tylni hampel i tylnnia przerzutke, to nie ma problemu, dam Ci zdjecie bika mojego brata i on na tym co ma moze zakrecic bez problemu 2 barspiny...

 

http://members.lycos.co.uk/kywakbrokenscou...an/100_3761.JPG

 

A jezeli masz przerzutke na przodzie, w co watpie, to raczej przestan sie bawic w jakakolwiek grawitacje :P .

Napisano

Mam przedni i tylni hampel, i tylnią przerzutkę, z przodu jeden blat:) Raczej nie chce mi się przepuszczać linki przez główkę, bo beznadziejnie to wygląda:/ Chyba po prostu przytne kable tak, żeby były długie.

Pozdrawiam.

 

P.S. Moim kumple jeżdżą już ponad rok, mają przednie przerzutki i jakoś żyją :confused: .

Napisano

ale uwierz mi, ze barspina z milionem kabli i tysiacem sprzetow na kierownicy nie fajnie sie kreci. Poza tym skoro to zle wyglada, to moze w ogole nie dawaj hampla, swoja droga to rower ma jezdzic, a nie wygladac i nie ma byc do lansu. Ja bym puszczal przez kiere i nie marudzil...

Napisano

Trochę nie podoba mi się ta ironia w Twojej wypowiedzi, ale ja mam inną filozofię: dla mnie rower ma jeździć i wyglądać. Wygląd roweru ma dla mnie znaczenie, bo na nim jeżdże i nie chodzi tu o żaden lans, uważam, że skill jest najważniejszy.

Pozdro.

Napisano

Ja mam takie rozwiazanie tej sprawy.Przerzutke mam,a manetke sis'a wsadzilem na rure podsiodłowa.Rzadko zmieniam biegi i w przyszłosci prawdopodobnie przerzuce sie na singla ;)

MarciN,wydaje mi sie ze zastosowanie długich kabli od tylnej przerzutki oraz hamulca tylnego połaczone z przepuszczeniem przez rure sterową kabla od przedniego hampla jest najlepszym rozwiazaniem :wink:

Napisano

No faktycznie mamy inne podejscie do sprawy, ale mnie po prostu smieszy, ze rower ma wygladac, rower ma jezdzic to przede wszystkim...

 

Jakuben, szczerze polecam singla, super sprawa jak dla mnie. Jesli chodzi o stosunek przelozenia to najbardziej mi odpowiada 2,3-2,4 teraz akurat jezdze na 2,375 czyli 38:16 :) .

Napisano

Tez sposob :P . No wiem, ze lepszy, przynajmniej taki z zycia i ze wspomnieniami (nastepnym razem uda sie wyladowac, musi :P ).

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...