pieter_mtb Napisano 9 Lutego 2006 Napisano 9 Lutego 2006 szemka!! mam pytanie czym się różnią stery standardowe od zintegrowanych?
skrzynia Napisano 9 Lutego 2006 Napisano 9 Lutego 2006 "Zasady pisania nowych tematów" - tytuł tematu był nieprawidłowy; brak " [ ] " i to po raz kolejny - drugie ostrzeżenie. http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/stery.html
TomekW Napisano 10 Lutego 2006 Napisano 10 Lutego 2006 Witam A czy po wygladzie mozna jakos rozroznic , ktore sa zinetgrowane a ktore nie ?? Bo mam stery od kumpla - VP A51A - widzialem je w sklepie internetowym - podpisane jako stery standardowe ( czyli niezintegrowane? ) . Z kolei na jakiejs stronce gosc ospisywał je jako zintegrowane . Prosze o jakas rade ....
deathmount Napisano 10 Lutego 2006 Napisano 10 Lutego 2006 bardzo prosto. stery zintegrowane maja miski osadzone w glowce ramy. niezintegrowane maja je na zewnatrz.
TomekW Napisano 10 Lutego 2006 Napisano 10 Lutego 2006 bardzo prosto. stery zintegrowane maja miski osadzone w glowce ramy. niezintegrowane maja je na zewnatrz. Hm a jesli jeszcze te stery nie sa zalozone ,,tylko leza w szufladzie ?
skrzynia Napisano 10 Lutego 2006 Napisano 10 Lutego 2006 Wrzuć fotkę to się dowiesz jakie to są Przykładowe foty zintegrowanych i klasycznych masz w linku podanym w drugim poście
TomekW Napisano 10 Lutego 2006 Napisano 10 Lutego 2006 http://www.sportserwis.com.pl/opis.php?id=...3&id_podkat=056 Takie tyle ze srebrne ale to znaczenia nie ma Sory , ze nie real foto ale brat wziąl cyfrowke
daron_mtb Napisano 13 Lutego 2006 Napisano 13 Lutego 2006 A jak poznać po główce ramy , jakie mają być?? zintegrowane czy niee...
szakq Napisano 13 Lutego 2006 Napisano 13 Lutego 2006 do zwyklych wewnetrzna srednica glowki ramy na jej koncach bedzie wynoscicnico ponad 1 1/8 cala a do zintegrowanych sterow jest to bodajze okolo 50mm pozatym czesto to do zintegrowanych maja ksztalt klepsydry
X-(L) Napisano 15 Lutego 2006 Napisano 15 Lutego 2006 Rozebralem stery i sie pogubiem. te czesci ktore sa przy ramie to miski, tak? a pierscien z kulkami ma byc polozony kulkami na miski czy bierznie? Wydaje mi sie ze kulki maja "biegać" po misce, ale to wtedy nielogiczne troche
Gość Gość Napisano 15 Lutego 2006 Napisano 15 Lutego 2006 Ma być kulkami do miski (tej która jest w ramie).
ralf Napisano 16 Lutego 2006 Napisano 16 Lutego 2006 ja kiedys przez przypadek pomyliłem sie i w miesce suportu wsadziłem odwrotnie, i tak sie wyrobiło ze miska pekła, prawie sie wywróciłem, ale było roboty zeby resztke wykrecic, a jakby w sterach sie pomylic to by chyba starsznie ciężko chodziło wszystko i strzelało, a ja moich starych sterów nie umiem wyregulowac, albo krzywo miski wbiłem aqlbo juz nie wiem co, dokrece wszystko fajnie, chwilke pojezdze i na nowo sa luzy, głupie takie cos jest
Gość pozdrawiam Napisano 1 Kwietnia 2006 Napisano 1 Kwietnia 2006 MAM 2 pytania: 1) dlaczego nie wolno dokręcac mocno tego śruby/imbusa u góry steru, przecież teoretycznie można te śrube wkręcić dalej gdy się zdejmnie na chwilę te "przykrywke" zewnętrzną. W instrukcji przeczytałem, że KATEGORUCZNIE NIOE WOLNO zakręcać na maxa, a ja niestety zwyczajowo dokręciłem i zrobiłem 50 km - czy może to grozić? 2) i drugie pytanie, to w zasadzie tylko uzupełnienie tego tematu: to które stary sa lepsze, zintegowane czy nie? I czy mozna je zmienić, czy to zależy od główki ramy?
Gość kamoreks Napisano 1 Kwietnia 2006 Napisano 1 Kwietnia 2006 A które lepsze zintegrowane czy nie ?
szakq Napisano 3 Kwietnia 2006 Napisano 3 Kwietnia 2006 zintegrowane nizsze sa ale zazwyczaj wcale nie lzejsze a do tego jednak drozsze i bywaly z nimi problemy ale jakos nie slyszy sie juz o nich ostatnio. Ta sruba od gory reguluje sie luz trzeba dokrecic ja tak zeby nie bylo luzow a kiera lekko i rowno sie obracala jesli odkreciles na maks to pewnie kiera chodzila bardzo ciezko a do tego mogles uszkodzis kulki lub bieznie choc 50km to nie duzo wiec nie wszystko stracone jeszcze
Stif Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 Kiedy kliknalem ten link w 2 poscie to wychodzi ze mam stery ahead (to sa zintegrowane czy nie?? czy sa 2 rodzaje ahead zin i niezin?)
Miecho87 Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 W tym linku, tylko pierwsze stery nie są A-head, a pozostałe tak, tak więc sam widzisz ile rodzajów ich jest.
Stif Napisano 5 Października 2008 Napisano 5 Października 2008 aha no ale moje wygladaja tak samo (jaka to dokladnie nazwa?)
Miecho87 Napisano 11 Października 2008 Napisano 11 Października 2008 Twoje wyglądają tak samo jak... co?
Xanagaz Napisano 17 Grudnia 2008 Napisano 17 Grudnia 2008 A jakie to są stery półzintegrowane?, bo próbuje się doszukać ale nie bardzo mi to wychodzi, czym się one różnią od ahead?
omen Napisano 17 Grudnia 2008 Napisano 17 Grudnia 2008 półzintegrowane to też jest ahead. taki system występuje m.in. w mojej ramie czyli w Krossie A6.. od zintegrowanych różnią się tym, że łożyska sa osadzone w miskach które są wtłaczane do główki ramy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.