Skocz do zawartości

[opinie i doświadczenia] karbonowy.pl


Jogurcik

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej ;)

zalożyłem ten temat, żeby można się było w nim podzielić opiniami i doświadczeniami ze sklepem karbonowy.pl, dla potomności, jakby ktoś się w przyszłości bał zamawiać ;)

 

A więc, zamówiłem w sobotę wieczorem pompkę, 5 końcówek pancerzy z konfuzorem (takich zwykłych) i 5 końcówek, ale z noskiem (wszystkie Jagwire). Dzisiaj rano (koło 9-tej) dostałem maila, że nie mają końcówek z konfuzorem na stanie i mogą być albo wszystkie z noskiem, albo te 5 z konfuzorem będzie KCNC. (KCNC z konfuzorem kosztują tyle, co Jagwire z noskiem, a Jagwire z konfuzorem kosztują 80gr mniej od Jagwire z noskiem). Zdecydowałem, że skoro tak, to pójdę na całość i wezmę 7 końcówek z noskiem i 3 KCNC (przy przerzutce i manetkach jednak ciężko by było dać z noskiem :teehee: ) Podniosło to teoretycznie wartość zamówienia o 4zł, ale dostałem informację (bardzo szybko dodajmy, mimo, że teoretycznie już po godzinach pracy odpowiedź na maila dostałem jakieś 5 min. po wysłaniu :woot: ) , że to prezent, bo mogli wcześniej poinformować, że nie ma tych końcówek. Niby 4zł przy zamówieniu za ponad 150zł to niedużo, ale zawsze taki miły gest poprawia człowiekowi humor :thanks::thumbsup: jak dojdzie paczka (podejrzewam, że w środę/czwartek, bo wysyłka pocztą, a wyślą jutro, bo ja się ociągałem z odpowiedzią na maila...) to poinformuję jak z zapakowaniem i czasem realizacji ;)

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Miałem dokładnie taką samą sytuację z końcówkami. Zamawiałem też kilka innych rzeczy, między innymi kasetę na której dostawę musiałem poczekać kilka dni. Kiedy sklep otrzymał dostawę natychmiast wysłał paczkę, przez cały czas byłem informowany co się dzieje. Bardzo polecam ten sklep, mają świetną obsługę klienta i ceny.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

No i ja daje bardzo dużego pozytywa temu sklepowi, bardzo dobry kontakt telefoniczny, właściciel odpowiadał mi nawet na wydawało by się głupie pytania,oraz na dość skomplikowane, i bez żadnego zniecierpliwienia, Towar tez zawsze 1 jakości, i naprawdę dbają o klienta, co do ceny też się można dogadać jak się jest stałym klientem , i teraz mam części taniej niż na bikestacji.pl albo innych. Mam nadzieję że trochę rozszerzą asortyment.

 

P.S dowiedziałem się że od nowego roku będą sprzedawać własne ramy, które teraz są na etapie malowania:) ciekawe jak im to wyszło:)

Napisano

Także dołączam się z moim pozytywem - obsługa wzorcowa - zostawiłem kontakt, prowadzący sklep zadzwonił do mnie (w sobotę) i długo doradzał. Przede wszystkim nie ma "ściemy" - jak wysyłka miała się przesunąć natychmiast byłem informowany. Ceny także konkurencyjne. Gorąco polecam.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

W ubiegłym roku roku zakupiłem w tym sklepie szosowy widelec karbonowy, Buzzard B707. Bardzo dobrze wykonany i wyjątkowo lekki. Potwierdzam, obsługa wzorowa, świetny kontakt telefoniczny i mailowy, błyskawiczna dostawa. Niestety widelec mimo tego, że miał pasować do kół w rozmiarze 700C, to prześwit dla opony Vittoria Diamante Pro, rozmiar 700 x 23 wynosi ok. -1 mm. Innymi słowy, po zamontowaniu koła okazało się , że nie ma prześwitu, a opona jest dociśnięta do widelca i obciera o niego. Żeby jakoś jeździć poluzowałem szybkozamykacz i obniżyłem maksymalnie oś w wycięciu widełek i ponownie mocno zacisnąłem. Dało mi to jakieś 2-3mm prześwitu, ale czy to jest ok to już nie wiem. Cały czas jeżdżę z duszą na ramieniu i obawiam się, że mocowanie poluzuje się i opona zablokuje się o widelec. Jeśli ktoś się decyduje na zakup widelca, w tym sklepie to niech sprawdzi dokładnie przed docięciem rury i montażem czy wszystko jest w porządku. W moim przypadku sprawdziło się, że mądry Polak po szkodzie.

Napisano

4gotten, nie myślałeś nad zwrotem widelca. Niezależnie od tego czy już przyciąłeś rurę czy nie, jest to niezgodność towaru z umową i masz na to dwa lata.

Kiedyś kupiłem od nich łańcuch na allegro, a potem w sklepie 2 dętki i tabletki do czyszczenia bukłaków gdyż przysłali mi maila z informacją o dniu bez opłaty za wysyłkę. Obie transakcje bez problemów.

Napisano

Nie myślałem o tym, to mogłoby być wyjście. Problemem może okazać się brak dowodu zakupu. Zazwyczaj trzymam wszystkie paragony, czy tez faktury w garażu, ale w tym przypadku mogłem go gdzieś zapodziać. Poszukam, jeśli znajdę to spróbuję załatwić to według Twojej sugestii. Dziękuję za radę. Co do samej transakcji, jak już pisałem wcześniej, nie mam żadnych zastrzeżeń.

  • Mod Team
Napisano

Akurat ostatnio u nich zamawiałem i jak najbardziej wszystko ok z tym, że nie dostałem paragonu, po pytaniu co w razie gwaracnji dostałem odpowiedź:

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są objęte gwarancjami

producenckimi, więc nie ma z tym najmniejszego problemu i dane z systemu

wystarczą.

także napisz do nich, ewentualnie zawsze możesz poprosić o kopię faktury, nie powinno być problemu :)

Napisano

dzisiaj założyłem oponę w rozmiarze 700x20C. Po normalnym zamontowaniu koła w widelcu, bez kombinowania z opuszczaniem koła, okazało się, że prześwit wynosi około 3-4mm. Zostawię to tak jak jest. Wychodzi na to, że widelec pasuje do kół 700C przy założeniu, że opona jest w rozmiarze nie większym niż 700x20C. Towar zgodny z opisem.

Napisano

Ostatnio zmieniałem napęd, zamówiłem w tym sklepie korbę slx, kasetę xt z łańcuchem connex i manetki slx. Wiadomo, jak się miała ostatnio sytuacja z cenami komponentów shimano - podwyżka o 20 - 30%. A ceny na stronie sklepu były jeszcze "po starych pieniądzach", więc złożyłem zamówienie, w piątek o 22. W poniedziałek rano dostałem maila, a ponadto sprzedawca zadzwonił z wyjaśnieniem, że nie zdążyli zaktualizować cen w sklepie online, ale jako że już złożyłem zamówienie, są w stanie wysłać mi paczkę po cenach hurtowych, bez prowizji. Przy czym ceny te są wyższe o 70 zł od kwoty, jaką przelałem na ich konto. Ustaliłem przez telefon, że w takim razie zamiast kasety xt dostanę slx, oczywiście bez żadnej dopłaty. Jak wiadomo, w działaniu tych kaset dla amatora jest naprawdę niewielka różnica.

Tak więc z mojej strony spory plus za podejście do klienta, szybkość działania i umiejętność przyznania się do błędu.

Polecam.

Napisano

Chyba żartujesz?! To jest kpina, krętactwo. Co ma obchodzić Cię to, że sklep nie zdążył zaktualizować cen? Moim zdaniem zostałeś oszukany.

 

Miałem właśnie robić tam zakupy, ale chyba jednak wybiorę inny, sprawdzony sklep.

Napisano

Mam to samo zdanie.Nie zmienili cen to ich problem, skoro zamówiłeś przedmioty kiedy na stronie widniała stara cena to mają obowiązek za taką cenę Ci je sprzedać.Ja bym się w żadnym wypadku nie zgodził na kasetę slx zamiast xt po tej samej cenie.Pomyśl co by było gdybyś kupował np. korbę kupujesz xt, a później Cię ktoś informuję, że za tą cenę mogą Ci wysłać slxa, nie wiem jak tym, ale mnie by się to nie spodobało.Człowiek zbiera na wymarzoną cześć, po czym się dowiaduję, że dostanie część z niższej grupy.

Napisano

Wiadomo, jak się miała ostatnio sytuacja z cenami komponentów shimano - podwyżka o 20 - 30%. A ceny na stronie sklepu były jeszcze "po starych pieniądzach", więc złożyłem zamówienie, w piątek o 22. W poniedziałek rano dostałem maila, a ponadto sprzedawca zadzwonił z wyjaśnieniem, że nie zdążyli zaktualizować cen w sklepie online,

Miałem podobną sytuację z kasetą XT. Przy zamawianiu cena wynosiła 184, obecnie 209. Ostatecznie dostałem propozycję cenową 199. W związku z tym że brałem też inne rzeczy machnąłem ręką na te 15 zł różnicy (tyle co koszt przesyłki ze sklepu gdzie najczęściej kupuję).

Dodatkowo nie dostałem paragonu, wysłałem meila i po 2 dniach dostałem odpowiedź: "Przepraszam za przeoczenie." Dostałem za to później fakturę w PDFie.

Co do zmiany cen to chyba ten zapis w regulaminie sklepu: "Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu ka******wy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego." rozwiązuje ten problem. I tak naprawdę sklep ten dla mnie nie jest sklepem.

Napisano

czyli składasz zamówienia opiewające na kwotę 2500zł, po czym sklep analizuje za ile może sprzedać dane części i informuje Cię, że ceny podane na stronie są jedynie orientacyjne i nie stanowią oferty handlowej. I z 2500 robi się nagle 2800.

 

Sklep posiadał części ze starej dostawy w starej cenie, to z jakiej racji ma nagle, z dnia na dzień sprzedawać po wyższej?

Napisano

Tracą? Raczej maja polew z takich "klientów" jak wy. Cena zakupu kasety xt , o której zapewne mowa kilka postów wyżej, u dystrybutora przy max rabacie wynosi obecnie więcej niż 184zł.

Takie sytuacje będa się zdarzać bardzo często, ponieważ sklepy internetowe leca na skrajnie niskich marżach jak na tą branżę, a dopłacac do interesu nikt nie będzie.

 

Sklep posiadał części ze starej dostawy w starej cenie, to z jakiej racji ma nagle, z dnia na dzień sprzedawać po wyższej?

 

Rozumiem, że jeśli za kilka tygodni/miesięcy nastapi spadek cen to ty w ramach walki o sprawiedliwość i wyrównywanie szans bedziesz kupował cześci w starej-wyższej cenie zamiast w nowej-niższej, żeby sklep miał cały czas taki sam "pojedynczy" zarobek.

Napisano

Źle rozumiesz. Jeżeli za kilka miesięcy nastąpi spadek cen, to sklepy będą wyprzedawać towar zakupiony np. teraz w takiej samej cenie jak dziś. Dopiero towar zakupiony po obniżce wystawią taniej. I nic na tym nie stracą.

 

W niektórych DOBRYCH sklepach wraz z obniżką ceny u dystrybutora stary towar jest sprzedawany w obniżonej cenie, często z zerową marżą. Bo liczy się konkurencyjność.

Napisano

Ok, przyjmuje wasze argumenty, ale również stane trochę w obronie sklepu, poczytajcie co jest napisane czerwonym drukiem na głównej stronie. Ułatwie wam :

Uwaga! W związku z podwyżkami cen przez przystkich producentów i dystrybutorów zostaliśmy zmuszeni do podwyższenia cen również w naszym sklepie. Ceny staramy się aktualizować na bieżąco, ale może zdarzyć się nieaktualna cena konkretnego produktu. W takim przypadku Klient zostanie powiadomiony o tym natychmiast po złożeniu zamówienia.

 

Ten tekst przynajmniej w pewnym stopniu ich usprawiedliwia, nie olali całkiem sprawy i informują jaka sytuacja może mieć miejsce.

 

Jak dla mnie to jest uczciwe.

Napisano
Sklep posiadał części ze starej dostawy w starej cenie, to z jakiej racji ma nagle, z dnia na dzień sprzedawać po wyższej? Dla mnie to jest złodziejstwo, a dla nich podwójny zarobek. Kupili coś w hurcie za 150zł i zamiast sprzedać za 200, to sprzedadzą za 250, bo "niestety była podwyżka u dystrybutora".

 

Witam!

Jak na moderatora, to bardzo ostre słowa, ale widocznie różnie pojmujemy słowo "moderator". Tak zresztą jak zasady prowadzenia działalności gospodarczej w wolnym kraju. Ale łatwo rzucać oskarżenia mając w opisie "Master", "Mod Team", "Moderator", a nie podaje się nawet imienia. Sklep o którym mowa nazywa się karbonowy.pl, należy do firmy Marek Trzebiatowski, wpisanej1 sierpnia 2001 roku do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Gdańska pod numerem 104829. Czyli do mnie.

Rozumiem, że złość na podwyżki cen skupiła się na sklepach, bo one są łącznikiem pomiędzy dystrybutorem/producentem a ostatecznym klientem. Nie mam więc ochoty na udowadnianie, że sklepy chętnie by Wam wszystkim sprzedawały kasety XT Shimano za 150 zł, gdyby ich cena w Shimano wynosiła 140 zł. Zdziwieni co poniektórzy marżą? Sklepy internetowe najczęściej na takich marżach działają. Działają również na zasadzie dużego obrotu, co wiąże się ze stałym przepływem towarów. Odrobina dobrej woli wystarczy, by zrozumieć, że kaseta w magazynie może być już z nowej dostawy, a cena w sklepie ze starej.

Wiadomość wytłuszczonym drukiem na pierwszej stronie, informacja natychmiast po sprawdzeniu, próba rozwiązania problemu w maksymalnie dogodny dla Klienta sposób (w wypadkach, gdy nie zdążyliśmy zaktualizować ceny sprzedajemy towar w cenie zakupu), to mało, by udowodnić, że się chce działać skrajnie uczciwie? Co byłoby bardziej uczciwe? Dla niektórych wyłącznie dopłata z kieszeni właściciela sklepu.

Rozumiem stanowisko polujących na okazje, bo wiadomo, ceny wzrosły o 20-30%. Zatem trzeba zapolować na okazje, może uda się kupić jeszcze po starej cenie. Uczciwe? Oczywiście, że uczciwe. Ale uczciwe jest również stanowisko sklepu, że nie może sprzedać asortymentu w takiej cenie.

Do każdego Klienta odnosimy się z szacunkiem, niezależnie od tego czy robi zakupy za 20 zł, czy za 9500 zł. Takie założenia przyświecały założeniu firmy i wciąż nam przyświecają. Jeżeli ktokolwiek miałby jakiekolwiek uwagi na temat funkcjonowania sklepu, serdecznie proszę o podzielenie się nimi. Nie tylko tymi pozytywnymi. Zapewniam, że nie mam "polewki" - jak to określił jeden z forumowiczów - czytając te komentarze. Pozytywne komentarze cieszą, bo uwidoczniają nasze starania o satysfakcję Klienta, negatywne zmuszają do jeszcze cięższej pracy. Prosiłbym jedynie o zachowanie umiaru w stosowaniu epitetów, ale ufam, że to formum ma dobrych moderatowów i sobie z tym problemem bez wątpienia poradzą.

Pozdrawiam

Marek Trzebiatowski

właściciel sklepu karbonowy.pl

Napisano

Witam Panie Marku!

 

Cieszę się, że zdecydował się Pan wypowiedzieć na forum. Zacznę od oceny swojej poprzedniej wypowiedzi opiniującej sposób potraktowania klienta przez sklep karbonowy.pl. Podwyższanie ceny po złożeniu zamówienia jest krzywdzącą klienta praktyką, która bardzo mi się nie podoba. Rzeczywiście, użyłem zbyt mocnych i może niegrzecznych słów, ale negatywną opinię na ten temat podtrzymuję.

 

Oczywiście rozumiem, że sklepy funkcjonują na bardzo niskich marżach, ale czasem trzeba do interesu dołożyć 10zł, żeby potem się to zwróciło pięćdziesięciokrotnie. Szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem się z faktem podwyższenia ceny towaru po złożeniu zamówienia.

 

Proszę postawić się na miejscu osoby, która ma uciułane 1000zł i składa zamówienie właśnie na tą kwotę, po czym dowiaduje się, że zapłaci sporo więcej albo dostanie gorszy sprzęt.

 

Jeżeli wiadomość o podwyżce cen dotarłaby przez złożeniem zamówienia, to klient mógłby się wkurzyć na swoją opieszałość w złożeniu zamówienia oraz na dystrybutora.

 

Jeżeli wiadomość dociera po złożeniu zamówienia(lub nawet co gorsza po złożeniu zamówienia i wykonaniu przelewu) - tutaj z pewnością miała miejsce wściekłość, frustracja, żal. Bo to jest tak, jakby dać obietnicę i zaraz ją złamać. Niestety...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...