kudlatty Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 Przejechałem na Torze ok. 1100- 1200km. Amor jeździł w ramie Jamisa Trail X1, a od niedawna jeździ w fullu Boardman Team FS . Dane techniczne Skok można regulować wewnętrznie między 80-130mm. Tłumienie Turnkey. Mocowanie na hamulce tarczowe i v'ki, golenie dolne magnezowe, korona aluminium 6061T6, rura sterowa stalowa, waga ok 2,2kg. Praca Amor miałem ustawiony na początku na 80mm, potem 100mm, a teraz jeżdżę z ustawieniem 120mm. Zauważyłem, że im większy skok tym amor jest czulszy na małe nierówności, pracuje lepiej. Temperatura ma dosyć duży wpływ na jego działanie (chyba tak jak na każdy powietrzny amor). Widelec wykorzystuje prawie cały skok, dosyć dobrze wybiera małe nierówności. Musiałem trochę pobawić się regulacją tłumienia ale w końcu znalazłem to idealne ustawienie . Sztywność Przez ok. 1000km jeździłem na hamulcach v'brake ze skokiem 100mm i nie było żadnych luzów. Od ok. 200km, jeżdżę ze skokiem 120mm tarczą 160mm i hamulcem Tektro Io i dzisiaj zauważyłem luz na dolnej goleni . Nie jest bardzo duży ale czuć go podczas jazdy. Mam nadzieje, że się nie powiększy. Podsumowanie Z pracy amora jestem bardzo zadowolony, trochę dużo waży ale się nie ścigam, więc mi to nie przeszkadza. Mam jedynie nadzieję, że luz się nie powiększy. Zapomniałem dodać, że ważę ok. 45kg. Chyba wszystko, jeśli o czymś zapomniałem proszę pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Sprawdź czy śruby z dołu się nie odkręciły samoczynnie, a jak nie to serwis bo może nie być czego ratować . Hamulec tez się mógł odkręcić, chyba ze nie sprawdzałeś tego gdy był zaciśnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlatty Napisano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Hamulec jest na pewno dokręcony, śruby od dołu jeszcze dzisiaj sprawdzę Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Trochę dziwne że przy wadze 45kg, tarczy 160mm i przebiegu 200km już masz luzy na torze. Co jak co ale to amortyzator który jest odporny na wszelkie tego typu sprawy. Ja ważę 85kg przejechałem na Torze ok 2000km. z tarczę 185 mm część na mechanicznych BB7 a część na SLX'ach i nie było mowy o żadnych luzach. (miałem skok na początku 120mm ale zmieniłem na 100). Serwisowałem co sezon. Generalnie to dosyć fajny pancerny amortyzator, dobry stosunek cena/jakośc bo na allegro można kupić za 450-500zł nawet mniej niekiedy i ma sie amortyzator na lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlatty Napisano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2011 (edytowane) Uffff... Obejrzałem to dokładnie i okazało się, że to luz na sterach . W czasie jazdy przy hamowaniu wydawało się, że to luz na goleniach, na szybko po wycieczce sprawdziłem wydawało się, że jakiś luz tam jest, a teraz na spokojnie nic nie wyczułem Edytowane 24 Października 2011 przez kudlatty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 No właśnie, bo to było prawie niemożliwe ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi