Ada93m Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 Jak się Wam widzi ten Specialized Bicycle Components : Stumpjumper Comp 29 rower?? I czy m.in. ta korba nadawała by się na ew. szybszą jazdę po asfalcie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaco96 Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 Koła 29 calowe, na pewno nadrobią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 Wg mnie nie. To korba z blatem 42 zęby. Oczywiście zależy od terenów, na których mieszkasz, od twojej "nogi", opon, ciśnienia itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 (edytowane) szybsza jazda jest pojeciem wzglednym...na przelozeniu 32x11 mozna normalnie jechac ok 35km/h bez robienia kadencji 105+, ktora dla wiekszosci jest juz za duza, wiec na 38x11 ponad 40 mozna leciec non stop, sam ocen, czy ci to wystarczy...z pewnoscia na ambitne dokrecanie z gorki bedzie zdecydowanie za malo, na latwe maratony w pierwszej 50open rowniez rower sam w sobie ma najlepsza rame pod wzgledem geo, na jakiej siedzialem i goraco polecam, chociaz smuci mnie fakt, ze zmienili sztyce na 27,2mm, na ultrawysoka sztywnosc tez moge rzucic cien obaw, bo rama wzgledem 2011 schudla o 150-200g, chociaz obstawiam, ze nawet jesli spadla, to i tak bedzie lepsza, niz 90% konkurencji Edytowane 23 Października 2011 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maru Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Jak się Wam widzi ten Specialized Bicycle Components : Stumpjumper Comp 29 rower?? I czy m.in. ta korba nadawała by się na ew. szybszą jazdę po asfalcie?? na asfalt, to lepsza normalna szosa. mnie osobiście takie przełożenie się podoba. ale ja widziałbym raczej ten rower w górach. przełożenie 24/36 przydaje się. ja w każdym bądź razie czasami muszę korzystać (długi podjazd lub bardzo stromy). i wydaje mi się, że w górach ważniejsze są te przełożenia do podjeżdżania, niż te do dokręcania. w Canyonie mała tarcza jest jeszcze mniejsza - 22T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pyra2 Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 mam 38 do 11 jeśli nie jesteś jakimś sprinterem to w zupełności wystarczy z drugiej strony to nie rower na szosę, więc nie ma się co obawiać. W końcu to 29 to mniej więcej tak jakbyś w 26 miał tarcze 42 a dużo jeżdzisz 42 x 11??? rower polecam jeśli chodzi o ramę komponenty to rzecz względna. Pozdrawiam pyra PS w sumie kupa kasy jak za alu rower;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 A powiedzcie mi przy okazji tego tematu jeszcze taką rzecz. Jak się ma sprawa gwarancji w Polsce na te ramy? Z tego co kiedyś oglądałem w galileo to w USA jest dożywotnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 A jak bym do w.w. speca porównał http://www.specialized.com/pl/pl/bc/SBCProduct.jsp?spid=62243&scid=1100&scname=G%C3%B3rskie tego speca? Trochę inna rama i osprzęt shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 (edytowane) carve nie jest tak bezkompromisowy, wymaga mniej uwagi np na nierownych zjazdach i podjazdach, ale znowu nie jest tak zwinny i dynamiczny...tak, czy inaczej roznice w praktyce sa na granicy percepcji wiekszosci bikerow bardziej skupilbym sie na roznicy materialu+wagi ramy i osprzecie Edytowane 5 Listopada 2011 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 nabial no to jeśli miał bym się skupić na wadze i osprzęcie mając do wyboru te dwa rowery ( przez pierwszy minimum rok żadnych zmian w osprzęcie) to który by lepiej się prezentował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 stumpjumper bez 2 zdan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 nabial dzięki za konkretne wskazanie teraz pozostaje zbierać fundusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel200 Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 Podepnę się pod temat. Mam okazję kupić taką ramę z roku 2011 http://www.specialized.com/pl/pl/bc/SBCProduct.jsp?arc=2011&spid=52827 Czy wysokość główki ramy to nie jest jakiś błąd - wydaje się bardzo duża. Czy dla wzrostu 195cm i jeżdżenia w maratonach lepsza będzie rama 21 czy 23 (wymiary 23- podsiodłowa 584mm, górna rura 660/632mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pyra2 Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 mam 193 i 21 jest dla mnie jednak minimalnie za duża więc dla Ciebie na luzach będzie dobra, jak sprzedawca powie 23 to mu powiedz by sprzedawał warzywa na straganie a nie rowery, na upartego jakbym miał 5 cm mniej to bym brał 19 cali. Główka ramy jest bardzo mała jak na speca, rowery 26 i np 21 cali miały główki chyba po 17 czy 20 cm jakaś abstrakcja i wyglądały pokracznie te rowery. Ten rower jest git polecam, tylko nie montuj za szerokiej tylnej opony, bo mało miejsca.I przednia przerzutka to lepszy sram niż shimano. Sztyca oczywiście 400 mm. Pozdrawiam pyra PS albo by zaoszczędzić i nie mieć dylematów poczekaj na accenta peak 29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi