Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

b4841-u6465_orig.JPG

 

GT Avalanche 2.0

* Rama: Aluminium 6061 hydroformowalna dolna rura, GT Triple Triangle 2000g

* Amortyzator przedni: Rock Shox Dart 2 2457g

* Przerzutka przednia: Shimano M-330 (Acera) (?)

* Przerzutka tylna: Shimano Deore LX 272g

* Manetki: Shimano Deore 9speed Rapidfire Plus 290g (komplet)

* Dźwignie hamulca: Avid FR5 152g (para)

* Hamulec przód: Tektro V-brake 196g

* Hamulec tył: Tektro V-brake 196g

* Korba: Shimano Deore FC M-590 44/32/22 1010g (wraz z wkładem)

* Kaseta: Shimano Deore 11/32 9speed 358g

* Łańcuch: Shimano HG-53 9speed 296g

* Opona przód: Kenda Karma Kevlar 26x2,0" 490g

* Opona tył: Kenda Karma Kevlar 26x2,0" 490g

* Koła: Mavic Crossride 2011 (pod v-brakei) 1700g

* Wspornik kierownicy: ControlTech One White 152g

* Kierownica: Boplight Team White 179g

* Wspornik siodła: Alloy 330g

* Siodło: WTB Speed V 380g

* Pedały: Shimano M-520 380g

* Koszyk: Mattock 38g

* Chwyty: Boplight Race 17g

 

Jak myślicie , co najbardziej by wpłynęło na wagę roweru , co w pierwszej kolejności wymienić ? Amortyzator czy może inne części ; ) ?

post-123675-0-60084600-1319216600_thumb.jpg

Edytowane przez Arkowiec1929
Napisano

Myślę że dużo zrzucisz na amortyzatorze, a co za tym idzie kupisz coś lepszego i wygodniejszego :) A jak z tymi hamulcami? Jeśli ich siła hamowania nie powala możesz zmienć na SD7. Nic więcej na razie mi do głowy nie przychodzi.

Napisano

Ostatnio wymieniłem klocki , linki i pancerze. Trochę zabawy z regulacją i teraz działają jak nigdy wcześniej ;)

Jeśli chodzi o amora to miałem właśnie zamiar kupić Suntour'a Axona i wymienić siodełko , bo to wygląda jak kanapa , a do tego ciężkie ; )

Napisano

Racja, ale siodło to niestety sprawa indywidualna, i tutaj trzaba zastosować metodę prób i błędów. Co do amorka to może dozbierać do Manitou R7? Może sztyca jakiś boplight?

Napisano

Racja, ale siodło to niestety sprawa indywidualna, i tutaj trzaba zastosować metodę prób i błędów. Co do amorka to może dozbierać do Manitou R7? Może sztyca jakiś boplight?

hmm jak na moj stopien zaawansowania waga axona jest jak najbardziej odpowiednia. Miałeś styczność z manitou r7? Bo jesli ma on lepiej pracowac i byc wytrzymalszy to moze rzeczywiscie warto , bo różnica w cenie nie jest jakaś ogromna.

Napisano

Nie, ja jeżdże na torze 318 SA która jest dla mnie świetna, lecz waży 2000g z hakiem. A co do Manitou R7 to zbiera mnóstwo pozytywnych opinii, jest porównywana z SID'em. Lecz zakup amora to duże przedsięwzięcie, może warto by poszukać na forum kogoś z R7 i zapytać czy warto?

Napisano

Axon z kolei też zbiera niezłe recenzje, w niemieckich pomiarach sztywności wypadł bardzo dobrze, a najnowsze roczniki ważą ok. 1525 g. Jest też najwyższym modelem od Suntoura, więc może warto spróbować?

Napisano

Nie, ja jeżdże na torze 318 SA która jest dla mnie świetna, lecz waży 2000g z hakiem. A co do Manitou R7 to zbiera mnóstwo pozytywnych opinii, jest porównywana z SID'em. Lecz zakup amora to duże przedsięwzięcie, może warto by poszukać na forum kogoś z R7 i zapytać czy warto?

Axon jest czesto porownany do reby. Ale to przeszukam cale forum i na pewno znajde duzo opini o amorach w tym przedziale cenowym. Ale dzieki za propozycje ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...