kaapeo Napisano 18 Października 2011 Udostępnij Napisano 18 Października 2011 Rower składany samemu, wszystko działa jak trzeba, jestem zadowolony z dobrze dobranych części, które kupowałem z czasem w miarę możliwości finansowo. Rama: KTM Chicago 17" Widelec: SR Suntour XCR Kierownica: Truvativ Hussefelt DH-Risebar 680mm Mostek: Truvativ XR 3D Forged 110mm Gripy: Dartmoor Stery: Accent Podkładki: Neco 10/5mm Siodło: Author Niobi Sztyca: Kalloy Zacisk: Czarny Mechanizm Korbowy: Shimano Deore FC-M590 44-32-22T / Dł. r. 170mm suport: Zintegrowany Deore FC-M590 Przerzutka przód: Shimano Deore FD-M591 Przerzutka tył: Shimano Deore LX Kaseta: Sram 970 5.0 9 rzędów Łańcuch: Sram PC-991 Manetki: Shimano Deore SL-M590 Pedały: Dartmoor Koło przód: Obręcz: Dartmoor Fortress Szprychy: CNspoke Piasta: Novatec czarne Zacisk: Joytech Opona: Kenda Dętka: Kenda Koło tył: Obręcz: Dartmoor Fortress Szprychy: CNspoke Piasta: Novatec czarne Zacisk: Joytech Opona: Kenda Dętka: Kenda Hamulec przód: Klocki: Author ABS-3CC V-brake: Tektro Klamka: Avid FR5 Pancerz + Linki: Unex Hamulec tył: Klocki: Author ABS-3CC V-brake: Deore Klamka: Avid FR5 Pancerz + Linki: Unex Do wymiany: Hamulce v-ki na Avid'y SD5. Pedały bo aktualnie jakieś zwykłe. Amortyzator w zależności od funduszy, ale na pewno w następnym sezonie coś lepszego będzie. Na dniach pojawią się śruby czerwone mocujące duży blat ze średnim w korbie, zaciski kół dartmoor bolt-on. Więcej fotek gdy przyjdą mi te bajery czerwone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 19 Października 2011 Udostępnij Napisano 19 Października 2011 Możesz powiedzieć coś o tej tylnej przerzutce LX ? :> Bo widze że taki starszy roczniczek, jak to chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2011 Tylna przerzutka to model chyba RD-M570, chodzi bez zarzutów mam ją już z 3 lata, miałem wymieniać w tym sezonie aby cały osprzęt był już z tej klasy deore 2011 co mam, ale wydawało mi się to bez sensu bo dobrze chodzi, co 2 miesiące muszę podregulować przerzutki albo i częściej z moim stylem jazdy po terenie , może w zimie wymienie na deore 2011. Najstarsza w tym rowerze jest rama mimo rocznika ramy (2004) chyba mam do niej sentyment i nie zamierzam jej wymieniać Może troszkę ciut mała na mnie ale... śmiga jak zły ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Mały update... Sztyca: X-Factor Platonic 26,8 Przerzutka tył: Shimano Deore SLX RD-M662 GS Shadow Opony: Schwalbe Rocket Ron Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2012 Lepiej się pochwal obecnymi zmianami:) Albo poczekaj jeszcze na części... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2012 Albo poczekaj jeszcze na części... Poczekam jeszcze na części, aż carbon zabłyśnie W KOŃCU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YgreK Napisano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2012 Ile masz wzrostu, że na 17" jeździsz? Sztyca jest nieźle wyciągnięta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Kolega ma nogi na 120cm, a tułów na 60cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 183 albo i 184... Teoretycznie za mała, nogi też mam długie dosyc ale już się zdążyłem przyzwyczaic, no moglaby byc rama kolo 19-20" ale jak mówię wszystko to kwestia przyzwyczajenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YgreK Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 To musi być strasznie niewygodne. Na zakrętach kolanami po kierownicy pewnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Niewygodnie to było wcześniej, teraz przy dłuższym mostku (110mm) dobrym kącie kierownicy oraz siodełku lekko do tyłu wysuniętym wszystko jest w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 22 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Jest w porządku? A jeździłeś kiedyś na większej, bardziej odpowiedniej dla ciebie ramie? Masz porównanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Ja jestem twojego wzrostu i jeżdżę na 19" wcześniej miałem 17" i była tragedia o dłuższych trasach można było zapomnieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Miałem porównanie do wiekszych ram, jasne że miałem... Jeżeli coś odpowiedniego natrafię to wymienię może... Ja tam problemu nie widze każdy teorią sie sugeruje, a ja na tej ramie jeździłem po 80 km z obciążeniem koło 20kg na plecach i jakoś dawałem radę, co więcej mogłem jeszcze jeździc Ok to od razu dodam zdjęcie jak mniej więcej aktualnie wygląda i co zostało wymienione, w przyszłym tygodniu dodam kolejny. Wymienione: Amortyzator na RST First Air Hamulce Avid SD3 Klocki Author ABS-3CC Pancerze hamulców Jagwire teflon/carbon linki Jagwire Końcówki KCNC Czerwone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Wydaje mi się, że masz zbyt miękko ustawionego firsta, bo widzę po pierścieniach oleju, że go dobijasz, albo prawie dobijasz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Tak było wtedy pawiłem się ustawieniami jak robiłem to zdjęcie i zjeżdżałem koło 30-36km/h po płytach gdzie są duże rowki więc chciałem zobaczy jak będzie wyłapywał nierówności na różnych ustawieniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Ja nie wiem na co Ty jeszcze czekasz.... Dopisz coś do testu o tym RST. Chętnie poczytam co o nim myślisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 22 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Miałem porównanie do wiekszych ram, jasne że miałem... Jeżeli coś odpowiedniego natrafię to wymienię może... Ja tam problemu nie widze każdy teorią sie sugeruje, a ja na tej ramie jeździłem po 80 km z obciążeniem koło 20kg na plecach i jakoś dawałem radę, co więcej mogłem jeszcze jeździc Nie sugeruję się teorią. Jestem twojego wzrostu i jeżdżąc na ramie 19" czuję, że mógłbym przesiąść się nawet na nieco większą. Miałem okazję jeździć też na mniejszych ramach i było mi cholernie niewygodnie. Krótka rura górna, nogi strasznie blisko kierownicy, zgarbiona pozycja. Jednym słowem dramat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Spokojnie... Jeźdźca ma zamiar zmienić ramę w przyszłości na bujaną... Dajcie mu tylko trochę czasu bo to nie jest proste wydać sporą ilość kasy ot tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 22 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Pancerze przerzutek chyba nieco za długie. Odcinek pancerza tylnej przerzutki pomiędzy górną rurą o tylnym trójkątem tez do skrócenia ( niepotrzebny łuk). Siodełko tak jakoś dziwnie zadarte przodem do góry... wygodnie tak? Zamieniłbym stronami prowadzenie linki tylnego hamulca i przedniej zmieniarki- przerzutka po prawej stronie ( razem z tylną) ,hamulec po lewej stronie- zmniejszysz opory przy hamulcu. Jak już się czepiam pierdół to do skrócenia końcowy odcinek linki przedniego hamulca- wystaje na pół metra ( widać na ostatnim zdjęciu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Wiem, że do skrócenia, w ubiegłym sezonie nie chciałem już nic robić, więc teraz jest na to czas. Siodełko jest prosto ale rower tak się ułożył, że może się wydawać, że siodełko jest przodem do góry... Co do tej zamiany to ciekawy pomysł (gdy będę skracał pancerze to zrobię tak). A to już lada dzień jak kierownica nowa przyjdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2012 Ok rower schudł trochę, wymieniłem/zakupiłem: - Kierownice na SVMONO karbon 232 gram (wahałem się między jakimś eastonem ea50 albo ea70) ale wolałem wziąć karbon, pewnie dużo opinii będzie, że lepiej było wziąć lepszy alu niż tani karbon czy coś w tym stylu, ale każdy ma swoje zdanie ja zarazykowałem i jak na razie nie żałuję tym bardziej, że mam rok gwarancji no i sprzedający zapewniał, że nikt nigdy nie skarżył się na tego SVMONO. - Mostek Accent Avio 110mm, waga 120 gram, wybrałem spontanicznie - Koszyk na bidom mattock Przy okazji skróciłem pancerze jak ktoś radził: Byłbym wdzięczny na dalsze sugestie, ciekaw jestem ile rower waży nie mam jak go zważyć ale wydaje mi się, że nie więcej niż 11,6kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 2 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Lutego 2012 Top cap ,a w zasadzie śruba top capa taka dziwna trochę. Na główkę ramy można jakąś folię nakleić - pancerze nie będą niszczyć lakieru. Zmieniłeś prowadzenie linki hamulca tył i skróciłeś pancerze i od razu rower schludniej wygląda. Pomyślałbym nad zaciskiem sztycy- obecny wygląda nieco ..... tak sobie wyglada. Pedały w planach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2012 Śruba z Top Cap'a jest z innego i tak odstaje dziwnie, bo w tym mi śruba poszła, ale Top Cap w planach do wymiany. Folia jest gdzie niegadzie, mam przezroczysty arkusz i nakleję tam gdzie jeszcze nie ma Zacisk sztycy też w planach jakiś czerwony lub czarny na imbus'a. Pedały w planach SPD Shimano M540 Na razie ten Top Cap i zacisk pozostanie, najpierw wymienię pedały i siodło mam już też upolowane, potem dalej będę dopieszczał te "detale" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 Pedały spd już od jakiegoś czasu mam, dokładnie 520 + buty 123. Gdyby ktoś byś zainteresowany to koła z tego roweru są na sprzedaż (w bdb stanie) oraz sztyca, jeżeli koła pójdą to i kpl hamulców mogę powiedzieć, że prawie nowych . Zainteresowani pisać na PW, jest też temat w dziale Sprzedam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.