Skocz do zawartości

[rower]Trek Speed Concept 9.8 dla amatora?

Hiszpan25

Trek Speed Concept 9.8 dla amatora?  

19 użytkowników zagłosowało

1. 1. czy rower Trek Speed Cponcept 9.8 nadaje si? dla amatora

• oczywi?cie ?e tak
    • totalnie bez sensu
    • tak ale to k?opotliwy sprz?t
    • nie da si? tym rowerem je?dzi? na co dzie? bez wielkich kosztów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy na forum więc chciałem się przywitać. Mam na imię Tomek i obecnie mieszkam w Bremen ale za jakiś czas przeprowadzę się z firmą do Hamburga. Jako, że warunki do jeżdżenia są w obu miastach co najmniej dobre do pracy jeżdżę rowerem. Oszczędność czasu i nerwów. Ostatnio myślę o zakupie Trek Speed Concept 9.8 http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/road/triathlon/speed_concept_9_series Sprzęt profesjonalny a ja jestem amatorem i tak naprawdę to będę nim jeździł góra 20-30km po mieście. Cena zakupu jest aspektem pomijalnym. Nie chodzi mi o to, że za ta kasę można mieć 4 inne. Chcę mieć tylko pewność, że ten typ roweru:

- nadaje się do codziennej jazdy na małych dystansach (skoro można długie to krótkie chyba tym bardziej?)

- rama, koła zniosą codzienne korzystanie z dróg i ścieżek rowerowych (dobrej jakości ale zawsze to miejskie drogi) - więc czasami trafia się niski bo niski ale krawężnik.

- opony typowo szosowe dadzą sobie radę z jazdą nie tylko w suche ciepłe letnie dni.

Ciekaw jestem waszych opinii.

PZDR!

Jak najbardziej nadaje sie do jazdy w miescie, a szczegolnie na dystansach o ktorych piszesz....

Pod warunkiem, ze codziennie bedziesz jezdzil czasowki, a ulice po ktorych sie poruszasz beda wylaczone z ruchu drogowego :icon_mrgreen:

Pomysl wyboru tego roweru do codziennej "zwyklej" jazdy skomentowal bym : nie zapomnij o kasku aero, przyda sie :icon_wink:

To tak troche na zarty, powaznie, zapomnij o rowerach aero do tego typu jazdy.

Budzet nie maly, za te pienadze mozesz zakupic mega rower, a jeszcze lepiej gdybys sobie takowy poskladal.