Hablababla15 Napisano 11 Października 2011 Napisano 11 Października 2011 Witam , to mój pierwszy temat więc szybko się przedstawię . Nazywam się Sebastian , jestem z zielonej góry i śmigam na OK od 3 miesięcy . Mój problem jest następujący , chciałbym kupić sobie prosty widelec (uważam że ładniej to wygląda itp.) , a dokładniej ten : http://allegro.pl/widelec-szosowy-1-cr-mo-gwint-220mm-miska-27mm-i1853941885.html i tu zaczynają się schody mam stery i mostek w systemie a-head , a ten widelec jest gwintowany . Moje pytanie jest następujące czy jeśli widelec jest gwintowany to będzie problem z montażem go w systemie a-head ? Może wyklucza go to całkowicie (jeżeli tak to z jakich powodów) , a może w tym przypadku to nie ma znaczenie , bo wiadomo jeśli chcielibyśmy montować widelec bez gwintu do sterów klasycznych to jest to po prostu niemożliwe. Pozdrostre!
pytlas Napisano 11 Października 2011 Napisano 11 Października 2011 Witam Myślę że się nie uda, ponieważ rozmiar rur gwintowanych to 1 cal, natomiast ahead ma 1 1/8 cala. Po pierwsze nie podejdą stery, po drugie nie zamocujesz mostka na węższą rurę. Pozdrawiam
Mod Team safian Napisano 11 Października 2011 Mod Team Napisano 11 Października 2011 Stery redukcyjne + mostek pod 1" (poszukaj na forum, są takie wynalazki). Pytanie czy to się opłaca, nie lepiej kupić standardowy wideł? EDIT: @DOWN: Nie wiem gdzie się myliłem, skoro zrobiłeś tak jak napisałem powyżej, no ale nic :c