Skocz do zawartości

[Widelec] Montaż widelca gwintowanego pod mostek a-head.


Hablababla15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , to mój pierwszy temat więc szybko się przedstawię . Nazywam się Sebastian , jestem z zielonej góry i śmigam na OK od 3 miesięcy .

 

Mój problem jest następujący , chciałbym kupić sobie prosty widelec (uważam że ładniej to wygląda itp.) , a dokładniej ten : http://allegro.pl/widelec-szosowy-1-cr-mo-gwint-220mm-miska-27mm-i1853941885.html i tu zaczynają się schody mam stery i mostek w systemie a-head , a ten widelec jest gwintowany . Moje pytanie jest następujące czy jeśli widelec jest gwintowany to będzie problem z montażem go w systemie a-head ? Może wyklucza go to całkowicie (jeżeli tak to z jakich powodów) , a może w tym przypadku to nie ma znaczenie , bo wiadomo jeśli chcielibyśmy montować widelec bez gwintu do sterów klasycznych to jest to po prostu niemożliwe.

 

Pozdrostre!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oboje się mylicie . Dorwałem stery a-head 1" za jedyne 25zł , a mostek jest 1 1/8 z tuleją redukcyjną . Standardowy wideł , chodzi Ci o taki typowo pod a-head , bo mi zależy na tym żeby ten widelec był prosty bez dodatkowego wyprzedzenia taki jak ten który podałem w linku.

 

Nie wiem dlaczego nie posiada możliwości do edytowania swojego postu więc piszę kolejny . Myliłeś się z sterami redukcyjnymi bo to chyba jakiś dodatkowy element , jeśli nie i sterami redukcyjnymi nazywa się stery a-head 1" to przepraszam : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma zostawić ślady na reduktorze to tragedii nie będzie w końcu to kilka złoty . Tylko zapewne gwint wtedy też ulegnie uszkodzeniu i pod klasyczne stery już nie podejdzie . Jest możliwość zabezpieczenia gwintu gdybym w przyszłości miał na tyle kasy bo przesiąść się na stery i mostek klasyczny ? Jakaś cienka warstwa taśmy czy coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany