zizbit Napisano 11 Października 2011 Udostępnij Napisano 11 Października 2011 Witam, Jeżdżę już tyle lat, a jeszcze się z tym nie spotkałem. Otóż podczas jazdy i kilku mocnych hamowaniach najprawdopodobniej urwałem linkę hamulca w prawej klamkomanetce Shimano 105. Wcisnąłem ją na maxa, odchyliłem (tak jakbym chciał zredukować bieg dużą dźwignią) i nie widzę tam ani kawałka linki. Nie znam się kompletnie na klamkomanetkach. Stąd mam pytanie - jak się za to zabrać, tzn. jak mam wyciągnąć linkę do klamki? Czy trzeba w związku z tym ściągnąć owijkę i rozebrać całą klamkomanetkę? Jak potrzebne zdjęcie, to mogę wrzucić. Przepraszam, że trochę niewyraźne, ale mniej-więcej widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KenjiX1G Napisano 11 Października 2011 Udostępnij Napisano 11 Października 2011 Też używam takich klamkomanetek. Musisz zdjąć owijkę i wszystko gładko pójdzie. Jedyne co możliwie, że będziesz musiał zrobić(bo nie jestem pewien), to odkręcić klamkomanetkę imbusem(amplulem) od kierownicy, ale nie jestem pewien czy jest to niezbędne, sam zobaczysz. Przy kupnie linki poproś o linke hamulcową do szosy, bo mają inną końcówke i linka MTB nie podejdzie. Cała operacja jest prosta i nic się nie rozleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizbit Napisano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2011 czyli coś w tym stylu: http://allegro.pl/linki-hamulca-szosa-przod-i-tyl-z-panc-shimano-i1851046024.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KenjiX1G Napisano 11 Października 2011 Udostępnij Napisano 11 Października 2011 Tak, zgadza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...