Sliv Napisano 9 Października 2011 Napisano 9 Października 2011 Cześć Mam takie pytanie, bo myślałem żeby na przyszły sezon złożyć sobie fulla. Mam Hexagona 2010 V6 Limited Edition na następującym configu: Rama 6061 aluminium Kolor matowy czarny, 17" Widelec Suntour AXON SRL 100mm lockout z manetki Biegi 24 Przerzutka przód Shimano Acera Przerzutka tył Shimano Acera RD-M360 Hamulec przód Avid BB7 160mm Hamulec tył Tektro IO 160mm Manetki Shimano ST-EF60 Korba Cyclone Suport Kaseta Alfred Thun Łańcuch KMC Z72 Kaseta Shimano CS-HG40 8-SPEED; 11-32T Piasty przód: Joy Tech D041SDE, tył: Joy Tech D142DSE Opony Continental Race King 2.2 Obręcze Kross Damper - Kierownica MTB-110PP Steel Wspornik kierownicy TDS-C41-8 Wspornik siodła SP-235 Alloy I tu się nasuwa pytanie, do podanego wyżej configu jest sens zmieniać ramę na Poison Arsen? Wiązało by się to z jakimiś kosztami poza ramą? Na pewno będę zmieniał kierownicę i mostek.
rowerowyfreaq Napisano 10 Października 2011 Napisano 10 Października 2011 Łojezusicku... Troszku byś musiał zmienić, co by cieszyć się jazdą Do wymiany IMO: - Hamulec tył - Manetki - Korba!!! - Kaseta - i wspomniana kierownica + mostek Do tego damper jeśli kupisz ramę bez niego. Suma summarum to chyba bym nie pakował kasy tylko pchnął tego Krossa i kupił jakąś używkę w dobrym stanie. Albo nawet nówkę sztukę: http://allegro.pl/kross-crime-profesjonalne-enduro-suntour-wawa-i1854933953.html
Mod Team Puklus Napisano 10 Października 2011 Mod Team Napisano 10 Października 2011 Arse ma 120mm wiec widelec 100 jak by troszke za niski, ale w granicach normy. Co do konfugu: - kaseta jeżeli HG40 to ok jeżeli ten jakis alfred to raczej wymiana, - korba cyclone ... no chociaż alivio i bedzie ładnie - hamulców bym nie ruszał IO na tył sobie da spokojnie rade a z przodu bb7 jest mniej wiecej pokroju J3 wiec bedzie ok - manetki bym skrocił i wyrzucił i kupił chociaż alivio wiecej zastrzeżeń nie mam, to bedzie twoj pierwszy full? sam mam poisona curare i do samej ramy jest wiele ale: - wiotki wahacz, u mnie szczegolnie łącznik, ale ja go zmodernizowałem - nie wykorzystuje skoku, gora to 50-60% ja tą wade ze tak powiem wykorzystałem jako zalete bo zestroiłem miękko tył i nie boje sie o dobicie. Napisz nam jeszcze jaki damper bedziesz mial i jakie regulacje on posiada. Ogolnie rama jak na pierwszy raz jest ok
Sliv Napisano 10 Października 2011 Autor Napisano 10 Października 2011 Co do hamulców, ja ważę 60 kg, więc mi bez problemu wystarczają; i tak, gdy jade po suchej nawierzchni to używam tylko przedniego bb7 co do dampera, powiem szczerze - niemam pojęcia jaki wybrać bo nigdy nie miałem fulla, myślałem żeby zmieścić się z ramą i damperem do 1100 zł; może suntour raidon? zawsze używałem widelców suntoura i nigdy mnie nie zawiodły (no, z wyjątkiem tego Axona bo blokada skoku się popsuła)
Mod Team Puklus Napisano 10 Października 2011 Mod Team Napisano 10 Października 2011 CO do dampera, tam jest rozmiar 190x50 z tego co sie orientuje, Ważne jest przy nim zeby: - o ile jest sprezynowy był dostosowany pod twoją wage. przy 60 kg sprezyna 550 lub 500lbs ( tak sie to chyba pisze) - musi posiadać tłumienie powrotu bez tego jazda jest wrecz niebezpieczna. - jeżeli nie mamy platformy nie zaszkodziła by blokada. a juz całkiem sterowana z manetki. Dobrym rozwiazaniem był by damper gazowy, ustawisz pod swoją wage, twardziej, bądź miekko jak wolisz. Sam teraz uzytkuje Epicona i jestem zadowolony. Wcześniej mialem HV shock i tez był ok ale był sprezynowy, tłumienie powrotu piszczało troche ale taki jego urok. Oczywiśie sprawa prosta, kupisz tani damper jesgo praca bedzie taka sobie, kupisz droższy z pewnymi technologiami, kultura pracy sie zmieni.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.