Kamol3 Napisano 9 Października 2011 Napisano 9 Października 2011 Witam. Zbliża się zima i jak wiadomo w tym okresie rowery przeważnie tanieją, można znaleźć różne promocje. Zależy mi na rowerze crossowym. Głównie będę się poruszał po mieście. Nie znam się za bardzo na rowerach, ale głównie przypadły mi rowery marki Mongoose, Kross oraz Merida. Cena jaką bym chciał przeznaczyć na nowy rower to max. 2000 zł. Mój wzrost to 173 cm oraz waga 65 kg.
karbeti Napisano 11 Października 2011 Napisano 11 Października 2011 Meridka mogła by być ta: http://www.rowerymerida.pl/produkt66/crossway-40-d-rower-merida.html tyle ze z tyłu Alivio, a może ten: http://www.skleprowerowy.pl/AGANG-Ritual-5-0-rozmiar-20-kolor-szaro-bialo-czar(27,17155,17766).aspx
krism4a1 Napisano 11 Października 2011 Napisano 11 Października 2011 Pierwszy: polecasz bo to Merida? - najtańsze korby, przednia przerzutka też byle jaka, tył Alivio (przyzwoicie) najtańszy amortyzator bez blokady skoku (co eliminuje go jako rower miejski) Owszem to Merida - ale nie za 1900 zł na tej konfiguracji. Cena pewnie nie zmieniła się od kwietnia. Drugi link nie aktywny (przynajmiej ja tak mam) Jeśli nie znasz się na rowerach i chcesz kupić sobie rower w większości do miasta zastanów sie czy na pewno chcesz przepłacać grube pieniądze za nazwę na ramie. Zobacz mój rower z profilu ma co najmniej taki sam osprzęt (a w niektórych detalach lepszy) jak ta Merida, a w szczycie sezonu zakupowego kosztował 880 zł. Teraz jest sprzedawany na Deore ! Jeśli się nie znasz i tak będziesz serwisował rower u profesjonalistów, bylebyś nie kupił nic z marketu. Przy swoim wzroście nie masz nadwagi, więc nie będą na początek potrzebne jakieś wypasione obręcze coś zwykłego wystarczy ci na kilka pierwszych lat.