Grzeniu Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 Witam. Poszukuję sklepu/centrum rowerowego,gdzie tanio kupię oponę Continental Race King 2,2.Najpiękniej by było,jeśli znalazłoby się coś takiego w okolicach Rembertowa,bo tutaj mieszkam i studiuję,ale nie pogardzę też czymś w pobliżu stacji metra,czy też najlepiej skomunikowanych dzielnic-śródmieście itp.Bardzo słabo znam jeszcze miasto i stąd te 'wymogi'. Student nowicjusz i przede wszystkim fan rowerów prosi o pomoc
bobiik Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 Podejrzewam ze w warszawie tanio nie kupisz. Potrzebujesz zwijana czy drut?
Grzeniu Napisano 8 Października 2011 Autor Napisano 8 Października 2011 Chodzi mi o druta.Podstawowa wersja.U mnie w Sandomierzu jest dobry sklep rowerowy,ale przebitka na wszystko nawet 30-40 zł :/
Mod Team safian Napisano 8 Października 2011 Mod Team Napisano 8 Października 2011 W Airbike'u jest za 6 dyszek drutówka, tylko dostępność licha. Chociaż warto się przejechać i sprawdzić, bo czasem sami nie wiedzą ile czego mają, prawda Bobik? Dereniowa jest blisko Imielina.
bobiik Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 Możesz podjechac do sklepow znajdujacych sie na Nowowiejskiej. Stacja metra politechnika
Schwefel Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 Tu masz w pobliżu metra -> http://allegro.pl/hit-opona-continental-race-king-wakacyjne-promo-i1844837431.html Wysiadasz na stacji Ursynów, podjeżdżasz 1 przystanek do końca Bartoka i masz po prawej sklep.
Grzeniu Napisano 9 Października 2011 Autor Napisano 9 Października 2011 Zakup na aukcji podanej przez kolegę Schwefel chyba będzie najrozsądniejszy,a dojazd też mam niezły z tego co patrzyłem. Tak,AON