Grzeniu Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Witam. Poszukuję sklepu/centrum rowerowego,gdzie tanio kupię oponę Continental Race King 2,2.Najpiękniej by było,jeśli znalazłoby się coś takiego w okolicach Rembertowa,bo tutaj mieszkam i studiuję,ale nie pogardzę też czymś w pobliżu stacji metra,czy też najlepiej skomunikowanych dzielnic-śródmieście itp.Bardzo słabo znam jeszcze miasto i stąd te 'wymogi'. Student nowicjusz i przede wszystkim fan rowerów prosi o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Podejrzewam ze w warszawie tanio nie kupisz. Potrzebujesz zwijana czy drut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzeniu Napisano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Chodzi mi o druta.Podstawowa wersja.U mnie w Sandomierzu jest dobry sklep rowerowy,ale przebitka na wszystko nawet 30-40 zł :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 8 Października 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Października 2011 W Airbike'u jest za 6 dyszek drutówka, tylko dostępność licha. Chociaż warto się przejechać i sprawdzić, bo czasem sami nie wiedzą ile czego mają, prawda Bobik? Dereniowa jest blisko Imielina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 8 Października 2011 Udostępnij Napisano 8 Października 2011 Możesz podjechac do sklepow znajdujacych sie na Nowowiejskiej. Stacja metra politechnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...