andrei222 Napisano 7 Października 2011 Napisano 7 Października 2011 Niedawno zacząłem jeździć w streecie , kiedyś w dircie waga roweru 16kg mi nie przeszkadzała . chodzi mi o skakanie na murki ławki wheelie itp. Aktualny sprzęt na jakim jeżdżę to Kross sign ds2 Rama: Sign DS2 15" Amor: RST Space Jump 100mm Przerzutka tył: Sram X-7 Manetka: Sram X-5 Klamki: Tektro Auriga Comp Napinacz: Truvativ Boxguide XR Korba: Truvativ Hussefelt Kiera: Truvativ Hussefelt DH-Riserbar Mostek: Truvativ Hussefelt Stery: Cane Creek Sztyca: Truvativ XR Pedały : platformowe( nie wiem jakie) Siodło: Dartmoor Sitter Obręcze : Alexrims DM 24 Piasty: Novatec DH41SB (przód) Novatec NT-DH12 (tył) Co należy wymienić by rower był lżejszy to wina ramy?
andrei222 Napisano 7 Października 2011 Autor Napisano 7 Października 2011 W ogóle opłaca się kupować amortyzator czy lepszy był by sztywny widelec jaką rame byś polecił?
Grand231 Napisano 7 Października 2011 Napisano 7 Października 2011 W ogóle opłaca się kupować amortyzator czy lepszy był by sztywny widelecDo streetu jazda na sztywniaku to nie najlepszy pomysł.
Bombell Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 Niektórzy twierdzą, że do streetu sztywny widelec to jedyna słuszna opcja. Aczkolwiek na niskim amorze też można i widleu tak preferuje. Ale zacznijmy od tego, ze twój rower ze streetem ma nie za wiele wspólnego. Amora to akurat bym zostawił bo nie najgorszy. Wymiana na cr-mo krótszą, napęd na ss, hamulec tylno tył. I nie masz w tym rowerze raczej tylnej piasty 12x150
andrei222 Napisano 9 Października 2011 Autor Napisano 9 Października 2011 Amortyzator zostawić lub kupić mniejszy 80mm? I kupić może rame Bop Oscar lub Void 3.0 Na razie powstrzymam sie od kupowania i nazbieram trochę więcej kasy
damian1310 Napisano 9 Października 2011 Napisano 9 Października 2011 Amora to akurat bym zostawił bo nie najgorszy. Wymiana na cr-mo krótszą, napęd na ss, hamulec tylno tył.I nie masz w tym rowerze raczej tylnej piasty 12x150 [\quote] YYY.. cro-mo jest cięzkie podług aluminium, jesli chodzi o street to tez chyba lepszy bd amor do wyzszych skokow, i lepiej nazbieraj więcej bo lekki amor kosztuje co najmnej w granicach 1000zł.
andrei222 Napisano 9 Października 2011 Autor Napisano 9 Października 2011 Co do piasty to nie wiem . teraz to już nie wiem co kupić
Bombell Napisano 9 Października 2011 Napisano 9 Października 2011 Bop Oscar? Z łóżka rano spadłeś? Cr-mo bo lepsze do streetu. Aluminium jako materiał gorzej znosi przeciążenia jakie występują w streecie więc stal w tej dziedzinie króluje. Zresztą dobra streetowa ramka poniżej lub w okolicy 2kilo to już nie problem obecnie. Amora zostaw a jak koniecznie chcesz niżej to go obniż.
andrei222 Napisano 9 Października 2011 Autor Napisano 9 Października 2011 Ok amortyzator zostawię Ale czy zmiana ramy da mi mniejszą wagę roweru?
Bombell Napisano 9 Października 2011 Napisano 9 Października 2011 Nie skupiaj się na wadze ramy bo to nie ona jest tu problemema bardziej je geometria. Poza tym pozbądź się zbędnych rzeczy, przerzutki, manetki, napinacz, przedni hamulec itp etc itd. Zrób ss, zmień oponki na takie z małymi oporami toczenia a dopiero potem skupiaj się na wadzę.
damian1310 Napisano 10 Października 2011 Napisano 10 Października 2011 Własnie ,jemu chodzi o wagę. Bycmoze rower jest zbyt cięzki. To prawda ze do streetu lepsze jest cro-mo ,ale waga w granicach (2800), i jest to dosc lekka rama jak na cro-mo kosztująca w granicach 500-700zł (nowa). Wiadaomo najlepiej wagę zrzucic na kolach,napędzie i amorze. Jezeli ewentualnie zmienisz ramkę na cos typu NS Bith to będzie ci się jezdziło bardzo dobrze mimo wagi,bo jak poprzednik napisał najwazniejsza jest geometria. Ok amortyzator zostawięAle czy zmiana ramy da mi mniejszą wagę roweru? Jesli będzie lzejsza niz poprzednia to jak najbardziej
Bombell Napisano 10 Października 2011 Napisano 10 Października 2011 Bitch akurat ze streetem ma niewiele wspólnego...
andrei222 Napisano 11 Października 2011 Autor Napisano 11 Października 2011 Zrozumiałem to w sposób taki by zmienić: opony Rame na Cm-mo Wymontować przedni hamulec , przerzutki, napinacz Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem ale dzięki za odpowiedzi:)
damian1310 Napisano 11 Października 2011 Napisano 11 Października 2011 Bitch akurat ze streetem ma niewiele wspólnego... Dałem przykład ,nie musi to byc bith (cos w tym stylu) , a poza tym ta rama jak najbardziej się do tego nadaje ,moj kolega uzywa jej do streetu i jest bardzo zadowolony. ogolnie street polega na tym ze (chyba): rower solowka bez jakichkolwiek przezutek,tylni hampel i chyba tyle
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.