Roslina Napisano 6 Października 2011 Udostępnij Napisano 6 Października 2011 Czy ktos zmienial przewod hamulcowy seryjny na taki w stalowym oplocie.Prosze o opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 A jaki sens ma taki zabieg?, prawie każdy producent hampli ma do konkretnych modeli konkretne przewody więc po co kombinować jak koń pod górkę?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golarz Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Ja mam w nowym xtr trail zmienione kable na unex`a Co Cię dokładnie interesuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roslina Napisano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Ja mam w nowym xtr trail zmienione kable na unex`a Co Cię dokładnie interesuje ? Czy jest roznica podczas hamowania?Moze mniej sie klamka zapada?Mam shimano br575 i ogolnie miekka klamka mnie nie przeszkadza,a wrecz przeciwnie ,ale jakby ciut mniej miekka byla to bym niepogardzil.A interesuja mnie wszystkie spostrzezenia;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golarz Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Chyba gdyby była trochę twardsza Ogólnie taki przewód ma większą wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne, niż standardowy, tak mi się wydaję. Ja osobiście zmieniłem tylko i wyłącznie dla koloru przewodu. Tylny hamulec miałem złożony od razu na stalowym oplocie. Przedni na oryginalnym. Po zmianie przewodu oryginalnego na stalowy, klameczkę miałem twardszą,ale nie wiem czy to zasługa samego przewodu, czy poprawnego zalania hamulca. Nie wiem czy Ci się opłaca do takich hamulców dawać przewód w oplocie. Ja za komplet przewodów zapłaciłem kolo 230 zł + do tego zalanie układu 80 zł. Drogi biznes. Już wolałbym dołożyć te 50-60 zł do nowych deorek, bo słyszałem dobre opinie o nich, zamiast pakować się w stalowy oplot. Na początku spróbuj odpowietrzyć układ, może coś to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roslina Napisano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Hampli raczej nie zmienie gdyz maja pol roku,dolozylem tarcze xt i teraz zmiana klockow na polmetaliczne i jest niezle.Chcialem tez glownie zmienic kolor,ale przy okazji dowiedziec sie jakie sa zalety i czy poprawia jakosc samego hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalKoziolek Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Ja też mam pytanko, czy taki przewód w hamulcach hydraulicznych, jest dużo mocniejszy niż w zwykłych mechanicznych? chodzi mi o to, że zastanawiam się nad wymianą hamulców na hydrauliki,ale ze względu na robienie dużej ilości trików i non stop kręcenie kierownicą (np. dwa obroty) to zwykłe pancerze wymieniam po miesiącu (mniej więcej), dlatego zależy mi na informacji, bo nie ukrywam , że co miesiąc wymieniać cos za 5zł, a za 50zł to jest różnica. Tym bardziej regulacja mechanicznych jest chyba prostsza, a jak pojade na pokazy rowerowe i mi strzeli taki przewód? to chyba gorzej niż mechanik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golarz Napisano 7 Października 2011 Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Coś tam na bank poprawia, ale ja bym do Twoich hamulców nie inwestował w stalowy oplot, 300 zł można mądrzej zagospodarować. To jest tylko i wyłącznie moje zdanie, kable unex`a, które i tak są jednymi z tańszych w oplocie, znajdziesz tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.