krolikbugs Napisano 6 Października 2011 Napisano 6 Października 2011 Witam Wytypowałem sobie ostatecznie 2 crossy, jeden firmowy Romet RX-500 opis a drugi to "noname" z allegro Lazaro Senatore V4 opis. Obydwa na podobnym osprzęcie, tylko znaczna różnica jest w cenie, bo romet jest do zgarnięcia za 1300 zł a ten Lazaro za 900 zł, którego byście wybrali ? Czy mimo tych 4 stów różnicy lepiej wybrać firmę czy zaryzykować i wziąć sprzęt, który dopiero wchodzi na rynek (może np ktoś miał okazję jeździć tym Lazaro)...
Poochaty Napisano 6 Października 2011 Napisano 6 Października 2011 Moim zdaniem lepiej dołożyć do rometa. Poza tym nie jest tak że osprzęt podobny, np hamulce mają zupełnie inne - romet firmowe a tamten niewiadomoco. Kupiłbym rometa ze względu na punkty serwisowe i trochę jednak lepszy osprzęt.
rowerowyfreaq Napisano 6 Października 2011 Napisano 6 Października 2011 Hmmm... Jak dla mnie Romet to sztucznie utrzymywany przy życiu twór który "doświadczenie" czerpie z "topowych" konstrukcji Arkusa. Przy 400 zł różnicy bierz bez pytania tego Lazaro, a za różnicę w cenie możesz kupić prawdziwie markową ramę, jak ta z tego no-name'a nie będzie Ci pasować...
tomatoma Napisano 6 Października 2011 Napisano 6 Października 2011 Nie widzę powodów, żeby dokładać do Rometa. Lazaro robi polska firma, ta sam co składa rowery Kands. Ja właśnie kupiłem taki rower (Lazaro Senatore) - jak przyjdzie to napiszę co o nim sądzę
krolikbugs Napisano 6 Października 2011 Autor Napisano 6 Października 2011 o byłoby super, jakbyś mógł coś napisać jak go już będziesz miał
tomatoma Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 Mam już tę maszynę. Wygląda w porządku. Jeszcze nie jeździłem (jutro się wybiorę). Rama solidna. Koła też. Ma pewne niedoskonałości ale za tę cenę (900 zł!) trudno otrzymać niewiadomoco. Zamówiłem sobie oponki bardziej crossowe (semi-slicki) - noname - made in singapore - pojeżdzę trochę na nich i zobaczę czy będę zmieniał. Ogólnie - wcześniej miałem niskobudżetową Meridę i była gorsza i b. tandetna Myślę, że jakościowo spokojnie dorównuje Krossowi. I jeszcze: realna waga tego roweru (21 cali) to 14,5 kg ("reklama" podaje że 13,5:) - może 19cali tyle waży). Ale rama jest duża 63 cm górna rura, rozstaw 113,5 cm.
krolikbugs Napisano 11 Października 2011 Autor Napisano 11 Października 2011 Dzięki za odpowiedź, a powiedz jak wrażenia po pierwszej jeździe, jak się nim pokonywało pierwsze kilometry ? Ja coraz bardziej się skłaniam do zakupu jego, wstępnie chciałem model Unibike Crossfire, ale obdzwoniłem sklepy i powiedzieli, że wszystkie modele wyprzedane, i że dostaw już nie będzie, w zamian zaproponowano mi Kross Evado 1.1 z 2011, później wynalazłem tego rx500 a z tych wszystkich najkorzystniej wypada chyba ten Lazaro Senatore V4, bo evado 1.1 osprzętowo wypada bardzo cienko, a rx500 z kolei ma cenę znacznie wyższą, a osprzęt wcale nie lepszy od Lazaro, no może prócz hamulców (Avid SD3)
krism4a1 Napisano 12 Października 2011 Napisano 12 Października 2011 Lazaro Integral V Teraz wchodzę w jego pierwszy sezon jesienny i muszę stwierdzić, że jestem zadowolony z zakupu poza smarowaniem i czyszczeniem nic jeszcze nie robiłem. jeźdżę codziennie co najmiej 20 km (dom-praca-dom) i w weekendy, do tej pory ok 2000 km. Co prawda Integral ma inną ramę (widzę, że jest inny montaż sterów) ale te ramy wyglądają bardzo dobrze. W tym samym czasie kumpel kupił Kellys'a za dwa razy wyższą cene na stalowej ramie i gorszym osprzęcie. Naprawdę uważam, że nie powinno się przepłacać za "naklejkę" na ramie.
gdy Napisano 12 Października 2011 Napisano 12 Października 2011 moze własciciele lazaro wypowiedza sie troche odnośnie doboru rozmiaru .przy 180 wzrostu lepiej 19 czy 21 cali ?
kamilry123 Napisano 12 Października 2011 Napisano 12 Października 2011 Polecam kontakt ze sprzedawcą, jeżeli kupujesz na allegro. Można się wszystkiego dowiedzieć. Jutro kurier powinien mi mój rower przywieść.
krism4a1 Napisano 15 Października 2011 Napisano 15 Października 2011 Co prawda ja mam Lazaro Integral (Senator ma inną geometrię) ale w moim przypadku 186 cm na 21 cali. Sztycę podsiodłową mam wyciągniętą prawie na max.
tomatoma Napisano 16 Października 2011 Napisano 16 Października 2011 Moim zdaniem geometria jest taka sama. Górna rura ma taką samą długość w obu przypadkach. To chyba ta sama rama jest wykorzystana w obu modelach. Co do samego roweru - nie mam zastrzeżeń, ale jak dla mnie od razu do wymiany poszły: opony oraz klocki hamulcowe.
krism4a1 Napisano 16 Października 2011 Napisano 16 Października 2011 Ramy są inne - tylny hak zawieszenia koła, montaż sterów (senator ma zintegrowane miski sterów, integral wbijane)
korek Napisano 31 Października 2011 Napisano 31 Października 2011 Witam, Widze że kilka osób zastanawiało sie nad zakupem tego roweru (http://allegro.pl/wypasiony-szybki-trek-lazaro-senatore-v4-na-deore-i1898896756.html) i kupił go ktoś? jeżeli tak to proszę opisać jak sie sprawuje i czy warto. Jestem nowy na tym forum, proszę o wyczerpującą odpowiedz.. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.