crosser Napisano 5 Października 2011 Udostępnij Napisano 5 Października 2011 Witam. Posiadam tuningowany amortyzator, a mianowicie: dolne lagi XC PRO, a górne i sprężyny DURO DJD. A więc problem jest taki, że z prawego golenia (wycieka) olej. Tzn. po iluś tam skokach widać na prawej goleni nacieki oleju. Na lewej jest normalnie sucho. Co jest tego przyczyną ? Czy puściły jakieś uszczelki ? Od razu proszę o pisanie w prosty zrozumiały sposób, ponieważ amortyzator i jego części nie są moją mocną stroną. Jeśli jakieś dodatkowe pytania to proszę napisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djwiocha Napisano 5 Października 2011 Udostępnij Napisano 5 Października 2011 Powodem są bebechy od duro które ciekły i cieknąc będą zawsze, nic na to nie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crosser Napisano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2011 hmm ale czy to cos groznego o powaznego ? dodam tez, ze jak odbijam kierownice w gore czyli np. podnosze przednie kolo to slychac takie charakterystyczne stukniecie jakby sprezyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bruce95 Napisano 6 Października 2011 Udostępnij Napisano 6 Października 2011 Pewnie sprężyna jest trochę za krótka spróbuj wyregulować naprężeniem wstępnym, jeśli jest ( nie znam się na anatomii duro). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crosser Napisano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2011 naprężenie wstępne, czyli te górne pokrętła od amortyzatora, czy gdzieś na dole się znajdują ? nie śmiać się, wolę się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bruce95 Napisano 6 Października 2011 Udostępnij Napisano 6 Października 2011 Tak na górze powinno na nich pisać preload choć nie musi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crosser Napisano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2011 ale mam kręcić obydwa pokrętła, czy tylko jedno ? jak tak to które ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bruce95 Napisano 6 Października 2011 Udostępnij Napisano 6 Października 2011 Raczej dwa. Jak przekręcisz to nic się z amorem nie stanie więc sobie sprawdź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crosser Napisano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2011 mam na maxa obydwa, jest twardszy ale dalej przy wybiciu kierownicy w górę słychać dźwięk charakterystyczny sprężyny. jakiś pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.