TRANSPORTER Napisano 3 Października 2011 Napisano 3 Października 2011 Witam , poruszam się Krossem Levelem A2 2010 , kończę już drugi sezon i ogólnie jestem zadowolony , jednakże oponki trax trial nie są tym czego potrzebuje. Przednią planuję zostawić , zaś tylna już w 50% starta i myślę nad zakupem na następny sezon. Jeżdżę zazwyczaj 80% asfalt a 20% to takie boczne drogi oraz coś typu leśnego. Mam dylemat pomiędzy oponami drutowanymi a kevlarowymi. Potrzebuje czegoś co nada się w teren a nie zetrze się na asfalcie. Dodam że planuje jakieś starty w zawodach, maratonach w przyszłym sezonie. Budżet no tak w przedziale 50-80zł . Moje typy to : michelin country trial (kumpel ma i poleca) , kenda karma , kenda sbe .
Mod Team michuuu Napisano 3 Października 2011 Mod Team Napisano 3 Października 2011 http://allegro.pl/schwalbe-smart-sam-26x2-1-performance-orc-i1831507370.html albo semi slick jeżeli większość asfaltu: http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_opona-hurricane-SCHWALBE.html?PT=53025499&PZTA=8&HNT=T&PD=53010632&WSZDZ=T
TRANSPORTER Napisano 3 Października 2011 Autor Napisano 3 Października 2011 A z tych trzech opon co ja wybrałem ? W tych podanych przez Ciebie bieżnik jakoś mi nie pasuje.
Mod Team michuuu Napisano 3 Października 2011 Mod Team Napisano 3 Października 2011 Żadnej z nich nie docierałem, poczekaj na opinie użytkowników.
TRANSPORTER Napisano 3 Października 2011 Autor Napisano 3 Października 2011 To z góry proszę o opinie i sugestie tych co mieli takowe oponki.
M333 Napisano 3 Października 2011 Napisano 3 Października 2011 Kenda karma- jest duży wątek w dziale testy, trudno dodać coś więcej. Dwie pozostałe opony- także opisywano, przed momentem sam sprawdzałem. Użyj wyszukiwarki a wszystkiego się dowiesz.
TRANSPORTER Napisano 4 Października 2011 Autor Napisano 4 Października 2011 Czytałem już te artykuły i mam właśnie dylemat pomiędzy tymi trzema michelin country trial , kenda sbe i kenda karma. Jeżdżąc dużo po asfalcie opona zwijana się szybciej ściera ? Na 70-80% asfaltu lepiej kevlar zwijany czy drutówkę ?
soliner Napisano 4 Października 2011 Napisano 4 Października 2011 z Twoich propozycji nie mogę pomoc, ale kbix nomad osobiście polecam jeżdżę coś jak Ty i przejechały u mnie już ponad 7 tys km
unibikerka Napisano 5 Października 2011 Napisano 5 Października 2011 http://www.schwalbe.com/language/ebooks/pl/index.html#/48/ Zwróć uwagę na oponę LAND CRUISER , na starszym modelu unibike jeździłam na niej 10 lat,dalej jest sprawna ,żadnej dętki! Sprawdzona :)w różnych warunkach pogodowych i terenowych ( tylko nie górskie)wypośrodkowana w toczeniu i jakości - i na szosę i na szutry, kamieniste drogi..tylko na śliskich korzeniach,kamieniach i na mokrej od liści jesiennych drodze rowerowej przy ostrzejszym hamowaniu zarzuca mi tył, ale to chyba większość opon nie radzi sobie na śliskich powierzchniach- w końcu ich zadaniem jest się toczyć Jest drutowana i bardziej odporna na byle syf leżący na drodze. Na przodzie w uni mtb mam schwalbe smart, a tył,bo często łapałam gumy- schawlbe land ( dużo grubsza w ręku i trochę cięższa, coś za coś) Tak jakoś, pod wpływem przetestowanej w starszym modelu.
TRANSPORTER Napisano 6 Października 2011 Autor Napisano 6 Października 2011 Po przemyśleniu sprawy , zdecydowałem się czego chce : niskie opory toczenia , niska ścieralność , grubość +- 2.0 , przede wszystkim dobra na szosę ale żeby w razie wjazdu na teren mógłbym sobie jakoś poradzić. Myślałem nad maxxissem larsenem TT ale taka opona to tylko na wyścigi chyba bo charakteryzuje się dużą ścieralnością , z tego co przeczytałem . Za wszystkie sugestie wielkie dzięki !
M333 Napisano 6 Października 2011 Napisano 6 Października 2011 Schwalbe hurricane, już padła taka propozycja. Do kupienia w dziale "sprzedam", z symbolicznym przebiegiem, ztcp za 80zł z wysyłką. Opony to zawsze kompromis. Będzie niedomagać albo na asfalcie albo w terenie. Idealnego modelu nie znajdziesz.
rafcix1221 Napisano 6 Października 2011 Napisano 6 Października 2011 Co do kend SBE to polecam.... Zakupiłem 1kkm temu 2 takie oponki na 75% asfale i reszta teren/ścieżki leśne i dobrze się spisują, przednia jak nowa, tył troszkę zużyty (nie miałem przedniego hamulca i hamowałem tyłem, i trochę blokowałem koło ) Polecam te oponki
tyran Napisano 6 Października 2011 Napisano 6 Października 2011 jak dla mnie w miarę przyjemną oponą są continetale traffic'i;jednak zdecydowanie lepszymi oponami są te spod znaku schwalbe...
MTBike Napisano 7 Października 2011 Napisano 7 Października 2011 Broń Cie panie boże od Larsen`ów TT z tego co czytałem (wile opinii) ścierają się po 700 - 800 km na asfalcie zależy jak kto jeździ , zależy jak hamuje zależny od ciśnienia , ale mimo tego na pewno się ścierają w "oczach" . Przeznaczenie ich jest na ubity teren wtedy na pewno się sprawdzą .
TRANSPORTER Napisano 7 Października 2011 Autor Napisano 7 Października 2011 W takim razie mam jeszcze takich kandydatów - misiek country rock http://allegro.pl/nowa-opona-michelin-country-rock-jedyna-na-allego-i1844773429.html - maxxis wormdrive http://moto.allegro.pl/nowe-opony-maxxis-wormdrive-700x42c-odblask-i1860292582.html Mam pytanie co oznacza 700x42c ? I czym różnią się opony podane w tym linku , którą z nich jest tą prawidłową , http://www.mudserwis.com/advanced_search_result.php?osCsid=4a72e6baf07498152e8b557dbef782de&keywords=MAXXIS+WormDrive&search_in_description=0&categories_id=&manufacturers_id=&pfrom=&pto=&x=27&y=23
tajemniczyjogurt Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 700x42c oznacza, że jest to opona na duże koło szosowe, ty potrzebujesz opon 26". Nie miałem styczności z podawanymi przez Ciebie oponami, ale ujeżdżam, proponowany w tym temacie, komplet Smart Samów na drucie i są to bardzo fajne oponki. Sporo jeżdżę asfaltem (dojazd na łono natury, czy też wypady typowo szosowe) i ścierają się bardzo wolno, mają już około 3000 km i jeszcze przeciągnę na nich przyszły sezon. Teren też widują - okoliczne leśne drogi jak i od czasu do czasu góry.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.