Skocz do zawartości

[sklep] Bicyklon NIE robi problemu ze zwrotem...


Killer206

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio kupiłem komplet piast a2z

19.08.2011 zamówiłem piasty, 22.09.2011 piasty dotarły do mnie po czym okazało się, że tył to rebrandowany Rotaz i 26.09.2011 piastę tylną odesłałem wraz z podaniem danych osobowych i uzasadnienia swojej decyzji. Dziś postanowiłem skontaktować się ze sklepem bicyklon i... o to co mnie spotyka:

 

Dzień dobry, niedawno (19.08.2011 zakupiłem u państwa komplet piast a2z XCRi/XCFi. 22.09 piasty dotarły do mnie, i okazało się, że tylna jest tym samym co piasty Rotaz, w związku z czym odesłałym do państwa tył 26.09.

I teraz mam 3 pytania:

1)Czy piasta doszła do państwa

2) Kiedy mogę się spodziewać zwrotu gotówki

3) Co z paragonem, który wysłałem razem z paczką. Na nim był wybity komplet na cenę 709żł, ale została mi przednia piasta a chciałbym jakiś dowód zakupu na wypadek gdyby coś się z nią (odpukać) miało dziać

Bicyklon2 16:22:29

witam, tak jak pisałem w mailu, piasty występuję w sprzedaży jako komplety, stąd potrzebna jest całość do zwrotu

(W mailu napisane jest: "Witam,

 

Proszę dosłać przednia piastę.

Zakup jak i zwrot jest możliwy tylko jako zestaw.

 

Po otrzymaniu przedniej piasty wykonam przelew."

Bicyklon2 16:22:57

mail wysłany 28.09 godz 10.18

Ja 16:23:20

ale macie ppaństwo też w sprzedaży piastę przednią osobno

Ja 16:23:41

nie widzę sensu odsyłania całości

Bicyklon2 16:24:01

tak, tylko 1szt w kolorze złotym

Ja 16:24:46

no dobrze, ale w takim razie ja wam odeślę przednią w kolorze czerwonym, po czym znów mam ją zamówić na stronie>

Ja 16:24:48

???

Ja 16:25:05

Przecież to absurd jest

Bicyklon2 16:25:09

osobno jest tylko jedna jedyna złota

Bicyklon2 16:25:29

reszta kolorów tylko w kompletach

Ja 16:27:07

na państwa stronie internetowej nie ma o tym żadnej wzmianki

Bicyklon2 16:27:23

auckja nr

1835140347

Bicyklon2 16:28:09

w sklepie również w liście kolorów jest tylko złoty

Bicyklon2 16:28:34

jest wszystko dokładnie oznaczone

Ja 16:29:01

dla mnie ważne jest to co jest napisane na państwa stropnie internetowej. Owszem znajduje się tam informacja, że jest w kolorze złotym, ale nie ma nic wspomniane, że jeślio chce się piastę w innym kolorze to trzeba kupić komplet

Ja 16:29:48

skoro nie ma takiej informacji to jest to tylko wiadomość dla kupujących, że obecnie nie ma tej piasty w danym kolorze i tyle

Bicyklon2 16:30:06

ale nie ma technicznej możłiwości kupna tej piasty w innym kolorze jak złoty

Bicyklon2 16:30:18

Piasta przednia A2Z XCFi 32 (zwykła oś)

 

Podwójnie uszczelniane łożyska.

 

Aluminiowy 7075-T6 korpus wycinany CNC.

 

Aluminiowa 7075-T6 oś 15mm(wew.)

 

Ilość otworów 32

 

Bardzo niska waga 119g.

 

Kolor Złoty

 

Wysokiej jakości produkt A2Z.

Ja 16:30:24

jak widać jest skoro mam ją u siebie na półce

Bicyklon2 16:30:30

nawet tekst podany wyraźnie oposije dostępność

Ja 16:31:30

świetnie, że pan to wkleił. Proszę mi podac zdanie w którym jest napisane, że osobno można kupić piastę a2z XCFi tylko w kolorze złotym

Bicyklon2 16:31:54

podany nr aukcji oraz na www bicyklon pl, piasta przód

Bicyklon2 16:32:06

wszystko jest wyraźnie i klarownie podane

Ja 16:33:42

Ech... Pan swoje, ja swoje :/

Po prostu chcę otrzymać pieniążki za piastę tylną. Skoro komplet kosztuje 699zł a przód 299zł to tył kosztuje równo 400zł i tyle chciałbym otrzymać

Ja 16:34:06

Czy ja tak wiele od państwa wymagam?

Ja 16:35:47

Co ja, jako klient mam do tego, że macie państwo przód tylko w kolorze złotym? Nie rozumiem związku z całą sytuacją...

Ja 16:39:11

Rozumiem, że wyśle mi pan zwrot gotówki w wysokości wartości piasty tylnej to jest 400zł

Bicyklon2 16:39:52

Proszę zrozumieć, piasty sprzedajemy tylko w kmpletach, kolorami, nie rozdzielamy na przód i tył, zakup jest jako komplet, całosć, zwrot mozłiwy jako komplet całosć

Ja 16:40:35

Bardzo chciałbym załatwić tą sprawę polubwonie, nie możecie zrobić wyjątku?

Bicyklon2 16:41:02

a jak to ma byc nie polubownie, to tak jak by kupić wierzę HiFi i oddać tylko kolumny a reszte zostawić

Ja 16:41:55

Poza tym nie jest prawdą, że sprzedajecie w kopplecie skoro w państwa ofercie dostępna jest tylko piasta przednia. To jest właśnie tak jakby sprzedzawać same kolumny do wierzy

Bicyklon2 16:42:34

jest przednia, w kolorze złotym, innej nie ma nie było i nie będzie

Ja 16:44:02

Cały czas mam nadzieję, że uda nam się dojść do porozumienia. Jednak widzę, że nie pozostawia mi pan wyjścia jak nagłośnić sprawę na wszystkich forach rowerowych oraz konsultację z rzecznikiem praw konsumenta

Bicyklon2 16:44:26

tak, propszę nagłosnić ze zwrot toawru jest niekompletny

Ja 16:45:54

Oczywiście, w takim razie opiszę całą sytuację na wszystkich dostępnych forach rowerowych

Bicyklon2 16:50:21

nie widzę problemu, przypominam równiez o czasie odstąpienia od umowy w sprzedaży na odleglość oraz zworcie towaru zgodnie z usatwą- w stanie nie noszącym śladów uzywania, kompletnego wraz z oryginalnym opakowaniem

Ja 16:51:20

Piasty dostałem 22.09, odesłałem 26.09 czyli minęły 4 dni

Ja 16:51:25

nie widzę problemu

 

Słuchajcie, nie chcę oddawać przedniej skoro jest w porządku. Z kolei oni mi piszą, że muszę oddać komplet, bo oni przednią sprzedają tylko jako złotą... Tak jak ja bym miał z tym coś wspólnego.

Co mam robić?

Zamierzam zasięgnąć jutro porady o rzecznika praw konsumentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robią z byle czego problem. Co im szkodzi, że zostawię sobie piastę przednią?

 

Problem twki:

"nie, ale została by tylna czerwona, czekająca na swoją sprzedaż moze dzień a może 2 lata"

 

Po prostu chłopaki cienko przędą i boją się, że im towar na półce zostanie :devil: I dobrze! Tępić to dziadostwo!

 

Chodziło mi jedynie o to żeby zostawić sobie przód w kolorze czerwonym a jak im odeślę komplet, to przód jedynie będę mógł kupić złoty... A po ch. mi złota piasta w rowerze z biało czerwoną ramą i osprzętem?

Chyba żeby "wśród tandety lśnić jak diament"

 

P O R A Ż K A. Napiszę do centrali a2z a piastę im odeślę. Jeszcze raz polscy dystrybutorzy udowadniają, że są gówno warci.

 

Poza tym tu już nie chodzi nawet o kolor czy coś tylko po prostu zmarnowałem sobie końcówkę sezonu bo na piasty czekałem od 19 SIERPNIA!!!

 

Straciłem mnóstwo czasu i pieniądze (3x wysyłka do nich)

 

Odradzam wszystkim!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

A co miałeś na rachunku? Pewnie komplet?

Jak tak to musisz odesłać komplet i tyle.

Z tego co widzę to Ty robisz problem, jak dla mnie to Twoje zachowanie to "P O R A Ż K A", powinieneś odesłać im obie piasty i z pocałowaniem ręki być wdzięcznym, ze ją przyjęli.

 

Zakup internetowy zawsze się wiąże z ryzykiem, że sklep przyśle nie to co trzeba, będą jakieś opóźnienia, czy coś takiego, jak dla mnie możesz mieć pretensje TYLKO I WYŁĄCZNIE DO SIEBIE!

 

A jeżeli przysłali Ci piastę inną, niż zamówiona to oczywiście wysyłka powinna być na ich koszt (pewnie oddaliby Ci całą kasę razem).

 

Swoją drogą rachunków nigdy się nie wysyła w oryginale - wystarczy, że powiedzą, że go nie wysłałeś, zgubi im sie czy coś i tyle po gwarancji/możliwości oddania piasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłeś komplet i masz na paragonie jako komplet to nie wiem czego tu nie rozumiesz. Jak chcesz zwracać to zwróć komplet.

Pienisz się nie wiadomo o co i próbujesz zemścić się jakoś na sklepie a to Ty tutaj nie masz racji, wg mnie.

PS: nigdy w tym sklepie nie kupowałem i nie mam z nim nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zasadnicze, które moim zdaniem powinno rozwiązać sprawę: ile produktów wrzucałeś do koszyka? Piastę przednią _oraz_ piastę tylną (czyli dwa produkty), czy piasty przednią i tylną (czyli jeden). Dla mnie to byłaby podstawa.

Jeśli kupiłeś za "jednym kliknięciem" to sklep ma rację, jeśli za dwoma, Ty.

Jeśli coś kupuje się razem, jest to oczywiście traktowane jako komplet i to jest jasne. Jeśli osobno, nie widzę żadnego powodu, by ktokolwiek uważał, że sprzedał komplet.

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z safianem - porazka jest twoje zachowanie! kupiles komplet i masz oddac komplet! tak maja nabite na kase i koniec kropka... poza tym pomysl logicznie, jezeli ja kupilbym pedaly SPD z blokami, to wedlug ciebie mam mozliwosc zostawienia sobie blokow, a domagania sie zwrotu kasy za same pedaly?

 

PRACOWALEM w sklepie rowerowym i prawda jest taka, ze trafiaja sie klienci mili i bardzo rzeczowi, ale trawiaja sie tez idioci... czyli jak w kazdym srodowisku, podobnie jest zreszta z "jakoscia" sprzedawcow

 

tylko roznica jest taka, ze klient moze pozalic sie na forum latwo niszczac reputacje sklepu (a przynajmniej wzbudzajac pewna niepewnosc do sklepu), a sprzedawca oczerniany przez niezbyt rozgarnietego klienta ma juz gorzej sie bronic, dlatego prosilbym o zmiane tematu przez moda na bardziej neutralny, bo ten nieuzasadnienie oczernia sprzedawce, ktory mial w pelni racje ze zada kompletu piast...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pretensje są uzasadnione choćby z tytułu, że nie potrafili mi rzeczowo odpowiedzieć na zadane pytanie czyt. nie wiedzą czym handlują. Dzięki temu straciłem mnóstwo czasu w oczekiwaniu na piasty, które po 4 dniach odesłałem <_< Gdyby mi jasno odpowiedzieli na zadane im pytania w mailach, to wogóle by do zakupu nie doszło, a tak ryzyk fizyk kupiłem i teraz się muszę z nimi użerać :wallbash:

 

Skoro w ofercie mają piasty jako komplet i jako osobno to co za problem, że odeślę im jedną piastę z kompletu i zwrócą mi tylko część pieniędzy? A oni chcą mnie znowu narażać na kolejne koszta, bo mam im odesłać komplet i potem znowu kupić na stronie tylko przednią i znów tracić kolejne pieniądze na przesyłkach? Chyba szukają głupszego od siebie... :wallbash:

Na tej ich stronie nie ma krzty informacji, że inne kolory niż złoty są dostępne tylko w komplecie. Jest tylko informacja: "kolor złoty". No faktycznie po takiej informacji to jest przecież oczywiste, że komplety sprzedają tylko w kolorach :wallbash:

 

Mi wystarczy, że i tak już narazili mnie na koszty wysyłek, ale najbardziej mnie wkurzyli że straciłem tyle czasu!!!

 

Przez tych partaczy straciłem końcówkę sezonu, co oni sobie myślą, że każdy ma tyle wolnego czasu!?

 

Dobry dystrybutor potrafi iść klientowi na rękę a nie podstawiać mu kłody i narażać na bezsensowne koszta. A na pewno nie robił by z tego problemu, bo bardziej niż na pieniądzach zależy mu na klientach i ich opinii a wiadomo, że nie ma lepszej reklamy niż zadowolony klient.

A teraz ludzie się teraz dowiedzą, że piasty a2z to Rotaz w cenie 2x wyższej i pies z kulawą nogą ich nie kupi :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie, nie, nie. Jeśli kupiłeś komplet, oddajesz komplet. I nie ma znaczenia, że można kupić osobno. Jeśli kupiłeś to, to nie ma przeproś i Twoje pretensje to w tym przypadku rzucanie się. Sklep nie jest instytucją charytatywną i też może mieć ochotę to oddać dystrybutorowi. A ten, zapewniam Cię, nie "łyknie" Twojego tłumaczenia.

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek cały czas uczy się na błędach, ale najważniejsze żebym dostał zwrot gotówki.

 

Nawet lepiej się stało, ponieważ sezon się właśnie skończył to dozbieram sobie pieniędzy i kupię konkretne piasty a nie jakiś Tajwański szajs :sick:

 

W grę w tym momencie wchodzą piasty Macka na zamówienie :wub: Ewentualnie kupię sobie nowy amor... może Sida :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś o tym wspomniał, ale to logiczne że jeśli mają 1 piastę złotą tzn, że nie mają do niej tylnej i w momencie gdybyś sobie zostawił przednią to mieliby tylną bez kompletu tym samym maleje prawdopodobieństwo na sprzedaż towaru. MYŚL facet!

Już przestań siać defetyzm, połowę swojego roweru masz z Tajwanu. Kup sobie piasty Novatec, przynajmniej sprawdzone przez miliony rowerzystów, nudne jak brytyjski żart, brzydkie jak niemieckie kobiety ale tanie jak miska ryżu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wręcz przeciwnie, temat pozostanie bo wraz z tym -> http://www.forumrowerowe.org/topic/99764-sluchawki-wyprane-czy-da-rade-je-oddac-na-gwarancje/page__p__942805#entry942805 świetnie obrazuje działania usera Killer206.

 

Krótko i na temat, jeżeli to ja bym był sprzedawcą to po takiej wymianie zdań nie zobaczyłbyś ani złotówki bo to co robisz jest zwykłym wyłudzeniem. Sprzedawca pisze, że nie sprzedaje piast pojedynczo a ty dalej swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Schwefel

Sprzedawca nawet po takiej wymianie zdań jest zobowiązany przyjąć zwrot, jeśli klient zdeklaruje chęć odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość. Z drugiej strony, w takiej sytuacji również i klient ma swoje obowiązki - na przykład dostarczyć zakupiony towar (kompletny i nieużywany).

Wątek - rzeczywiście proponuję zostawić na forum, ale może tytuł dałoby się zmienić na nieco bardziej dyplomatyczny? Ktoś przejrzy samą listę wątków i jeśli nie przeczyta tej dyskusji, gotów pomyśleć, że Bicyklon to naciągacze... Nie, nie pracuję tam i nigdy nie robiłem tm zakupów - uważam jednak, że aktualny wydźwięk tytułu wątku jest dla sklepu krzywdzący...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek cały czas uczy się na błędach, ale najważniejsze żebym dostał zwrot gotówki.

 

Nawet lepiej się stało, ponieważ sezon się właśnie skończył to dozbieram sobie pieniędzy i kupię konkretne piasty a nie jakiś Tajwański szajs :sick:

 

W grę w tym momencie wchodzą piasty Macka na zamówienie :wub: Ewentualnie kupię sobie nowy amor... może Sida :rolleyes:

Choć zazwyczaj trzymam stronę klienta w takich sporach to tym razem jest to jak gadka z Obrażonym Dzieckiem. Były sobie piasty cacy, a jak sklep nie zrobił tego co chciało dziecko to są beee. Kurczę, najlepiej żebyśmy napisali ci że masz rację, bez względu na to jaka jest sytuacja.

Proponuję, żebyś zamiast zbierać kasę, zebrał się raczej w sobie i przestał pisać głupoty.

A może przesłać bicyklonowi linka do tematu o praniu słuchawek? Bo widzę, że kolega ma dziwne pojęcie o prawach konsumenta.

I zmieńmy tytuł: "użytkownik killer206 robi problemy sklepowi bicyklon".

 

A tak poza tym sobie patrze na tamten temat i widze spore poklady beszczelnosci i kolegi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat miał mieć charakter informacyjny, chciałem zaczerpnąć opinii innych w tej sprawie a jestem osądzany jakbym to ja ich orżnął. Ja chciałem zostawić sobie przód w kolorze czerwonym bo jest OK, a piasta tylna z kompletu to szmelc. i to jest niezbity fakt. Czy przód też jest szmelcowaty niestety nie miałem i już nie będę miał okazji się dowiedzieć. Może i dobrze

To że żeby dokonać zwrotu trzeba oddać komplet wiedziałem zanim założyłem temat. Jednak sądziłem, że skoro płacę tyle kasy(nie śpię na pieniądzach i jest to 2x cena Rotaza) i jeszcze czekam na te cholerne piasty OD SIERPNIA a oni są dystrybutorem i w ofercie mają przód osobno to nie będą robić szopki o to, że chce oddać jedynie jedną piastę. Oni widać nie rozumieją co to jest sezon i że koła to kluczowy element roweru. Myślałem, że są ludźmi i to rozumieją ale nie rozumieją i wy też nie sądząc po waszych wypowiedziach na tym forum, gdzie większość za was ma rower za max 3 tysiące i jeździ po bułki. Na LB ludzie mają zupełnie inne zdrowe podejście i wiedzą co to znaczy stracić sezon.

 

Oni chcieli, żebym odesłał komplet i kupił od nowa przednią. W tym wypadku płaciłbym 2x za prze syłkę a ja chciałem tych kosztów uniknąć bo po co mam płacić dwa razy za to samo. I o tym jest cała szopka. Mam też do nich pretensje o nierzetelne odpowiedzi w korespondencji mailowej, ponieważ gdyby udzielili mi rzetelnych informacji do zakupu tych piast by wogóle nie doszło. A oni wodzili mnie za nos, że nie wiedzą, że nie mają informacji. Czyli po prostu nie wiedzą czym handlują i kropka. A tu jest tego przykład:

Bicyklon2 16:41:02

a jak to ma byc nie polubownie, to tak jak by kupić wierzę HiFi i oddać tylko kolumny a reszte zostawić

Ja 16:41:55

Poza tym nie jest prawdą, że sprzedajecie w kopplecie skoro w państwa ofercie dostępna jest tylko piasta przednia. To jest właśnie tak jakby sprzedzawać same kolumny do wierzy

 

To jest jeden z tych sklepów co tylko czeka na hajs, do tego czasu są mili uprzejmi i wchodzą w d. ale jak pieniądze są na ich koncie to już ich nic nie obchodzi :down: To trochę za mało jak na dzisiejsze standardy. Komuna się skończyła, ludzie są bardziej uświadomieni i wydaje mi się, że klient ma prawo żądać zwykłej wyrozumiałości. Czasami warto pójść klientowi na rękę, nawet jeśli nie ma on racji bo opinia szkodzi tylko i wyłącznie sklepowi i ten temat jest tego przykładem - i tak powinno być w cywilizowany świecie. To ja jestem ich chlebodawcą i wymagam.

 

Choć zazwyczaj trzymam stronę klienta w takich sporach to tym razem jest to jak gadka z Obrażonym Dzieckiem. Były sobie piasty cacy, a jak sklep nie zrobił tego co chciało dziecko to są beee. Kurczę, najlepiej żebyśmy napisali ci że masz rację, bez względu na to jaka jest sytuacja.

Proponuję, żebyś zamiast zbierać kasę, zebrał się raczej w sobie i przestał pisać głupoty.

A może przesłać bicyklonowi linka do tematu o praniu słuchawek? Bo widzę, że kolega ma dziwne pojęcie o prawach konsumenta.

I zmieńmy tytuł: "użytkownik killer206 robi problemy sklepowi bicyklon".

 

A tak poza tym sobie patrze na tamten temat i widze spore poklady beszczelnosci i kolegi....

Nawet nie ma co komentować twojej wypowiedzi ale nie wiem dlaczego zrobię to :stupid: Piasty nie są beee bo mi nie wymienili czy jest to moje widzimisię, tylko faktycznie są beznadziejne. Wszystkim po dłuższym/krótszym czasie pada bębenek. Nie wiem czy byłby to miesiąc czy 3 miesiące. Gdybym zdecydował się na zaplot kół na tej piaście(tylnej) to szły by zatem tylko dodatkowe koszty odsyłania na gwarancję a ja byłbym bez kół i w ostateczności i tak musiałbym przeplatać na inną piastę i tu już koszty były by ogromne. Dlatego nie chciałem tylnej

 

Wręcz przeciwnie, temat pozostanie bo wraz z tym -> http://www.forumrowerowe.org/topic/99764-sluchawki-wyprane-czy-da-rade-je-oddac-na-gwarancje/page__p__942805#entry942805'>http://www.forumrowerowe.org/topic/99764-sluchawki-wyprane-czy-da-rade-je-oddac-na-gwarancje/page__p__942805#entry942805 świetnie obrazuje działania usera Killer206.

 

Krótko i na temat, jeżeli to ja bym był sprzedawcą to po takiej wymianie zdań nie zobaczyłbyś ani złotówki bo to co robisz jest zwykłym wyłudzeniem. Sprzedawca pisze, że nie sprzedaje piast pojedynczo a ty dalej swoje.

Nie widzę związku ze sprawą. Fakt, miałem zamiar je reklamować - nie zrobiłem tego, bo wiem że zostały uszkodzone z mojej winy. Słuchawki zostały mi odkupione a w międzyczasie okazało, że po porządnym wysuszeniu słuchawki grają jak przed wypraniem. I teraz mam komplet

 

Wręcz przeciwnie, temat pozostanie bo wraz z tym -> http://www.forumrowerowe.org/topic/99764-sluchawki-wyprane-czy-da-rade-je-oddac-na-gwarancje/page__p__942805#entry942805 świetnie obrazuje działania usera Killer206.

 

Krótko i na temat, jeżeli to ja bym był sprzedawcą to po takiej wymianie zdań nie zobaczyłbyś ani złotówki bo to co robisz jest zwykłym wyłudzeniem. Sprzedawca pisze, że nie sprzedaje piast pojedynczo a ty dalej swoje.

Ale nie jesteś, a jako sprzedawca musisz działać zgodnie z literą prawa. Ja również choć chciałem uniknąć wysyłki i bezcelowych kosztów wysyłki kompletu zrobiłem to i oddałem piasty w stanie takim jakie je dostałem i w pudełku takim jak do mnie przyszło.

I wypadałoby, żebyś przeczytał temat zanim go wkleisz. Tylko zdjęcia z pierwszego postu są zdjęciami piast które dostałem.

 

Chciałbym, żeby temat został do momentu zwrotu mojej gotówki a potem to już z nim róbcie co chcecie

 

To jest jeden z tych sklepów co tylko czeka na hajs, do tego czasu są mili uprzejmi i wchodzą w d. ale jak pieniądze są na ich koncie to już ich nic nie obchodzi :down: To trochę za mało jak na dzisiejsze standardy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jednak sądziłem, że skoro płacę tyle kasy(nie śpię na pieniądzach i jest to 2x cena Rotaza) i jeszcze czekam na te cholerne piasty OD SIERPNIA a oni są dystrybutorem i w ofercie mają przód osobno to nie będą robić szopki o to, że chce oddać jedynie jedną piastę.

No właśnie, tak myślałeś. Gdybyś od razu ich zapytał i dowiedział się, że musisz odesłać komplet to pewnie nie ośmieszałbyś się publicznie pisząc takie głupoty w internecie.

Sprzedają w komplecie, kupiłeś w komplecie, wysłali w komplecie, powiedzieli, żeby odesłać w komplecie a śmiesz jeszcze mieć do nich pretensje - żenada.

 

Na LB ludzie mają zupełnie inne zdrowe podejście i wiedzą co to znaczy stracić sezon.

Tyle, że piszą to samo co tu a Ty dalej swoje...

 

A oni wodzili mnie za nos, że nie wiedzą, że nie mają informacji. Czyli po prostu nie wiedzą czym handlują i kropka.

Nie wiedziałeś a mimo to kupiłeś...

 

W tym wypadku płaciłbym 2x za przesyłkę a ja chciałem tych kosztów uniknąć bo po co mam płacić dwa razy za to samo.

Nieprawda, tak jak pisałem wcześniej musieliby zwrócić Ci kasę za wysyłkę (jeżeli chodzi o gwarancję, za zwrot nie oddaliby). Oczywiście gdybyś od razu wysłał do nich obie piasty, bo za dwie wysyłki to raczej zwracać nie muszą.

 

Myślałem, że są ludźmi i to rozumieją ale nie rozumieją i wy też nie sądząc po waszych wypowiedziach na tym forum, gdzie większość za was ma rower za max 3 tysiące i jeździ po bułki.

Widzę, że zmieniasz linię 'obrony', zamiast obrażać sam sklep zaczynasz obrażać sklep i nas, nieładnie, oj nieładnie.

Na LB powinieneś napisać to samo skoro powiedzieli to samo co tu :whistling:

 

Ja na ich miejscu w życiu bym nie przyjął tej piasty od Ciebie, do tego pamiętaj, że mają Twój rachunek :whistling:

 

Jak dla mnie powinieneś do nich napisać z przeprosinami i grzecznie spytać, czy przyjmą te piasty.

 

EDIT: Zapomniałem: A co Rzecznik Praw Konsumenta na to? Musi mieć niezły ubaw :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałeś a mimo to kupiłeś...

Bo głupi pomyślałem ryzyk fizyk - no i zaryzykowałem na swoim portfelu, czasie, pieniądzach i opinii :confused: Był to mój największy błąd i nieudany zakup w całej historii zakupów przez internet. Nigdy mnie takie coś nie spotkało, nawet jeśli było jakieś "ale" bez problemu można było się dogadać.

Cóż, widocznie musi być ten pierwszy raz

 

EDIT: Zapomniałem: A co Rzecznik Praw Konsumenta na to? Musi mieć niezły ubaw :D

Byłem dzisiaj rano.

Po pierwsze rzecznik nie jest od tego, żeby się z kogoś śmiać tylko służyć radą, bo zapewne długo by nie popracował :rolleyes:

A po drugie nie powiedział nic, czego bym już nie wiedział. Poradził mi, żebym zgodnie z regulaminem sklepu odesłał drugą piastę i że wymiana samej tylnej piasty to ich dobra wola, której niestety zabrakło. Gdyby były jakieś problemy ze zwrotem gotówki mam się do niego niezwłocznie zgłosić :thumbsup:

 

Jak dla mnie powinieneś do nich napisać z przeprosinami i grzecznie spytać, czy przyjmą te piasty.

Dobry żart. To ich psi obowiązek

 

Ja na ich miejscu w życiu bym nie przyjął tej piasty od Ciebie, do tego pamiętaj, że mają Twój rachunek :whistling:

W internecie zostaje trwały ślad, i w razie czego nie byłoby problemu, żeby dowieść iż piasty u nich kupiłem. Nie demonizuj, ukaniex wprowadził niepotrzebne zamieszanie bo w temacie na lb w topicu na drugiej stronie są zdjęcia piast właśnie innych użytkowników, co jest dobitnym dowodem na jakość tychże piast

 

Nieprawda, tak jak pisałem wcześniej musieliby zwrócić Ci kasę za wysyłkę (jeżeli chodzi o gwarancję, za zwrot nie oddaliby). Oczywiście gdybyś od razu wysłał do nich obie piasty, bo za dwie wysyłki to raczej zwracać nie muszą.

No tak. I co mi z tego, że nawet by mi zwrócili za tą durną przesyłkę jak bym zostawał bez kół do momentu rozpatrzenia reklamacji? :blink: Wiesz, jakoś by mnie to nie urządzało <_<

A tak cieszę się, że mam problem z głowy. Z dwojga złego lepiej takie koszty, niż w perspektywie czasu te o których napisałem wyżej, nieprawdaż?

 

Poza tym safian jest takie przysłowie: "Nie śmiej się dziadku z cudzego wypadku, bo dziadek się śmiał i to samo miał". Wszystko wydaje się śmieszne i zabawne dopóty, dopóki nie dotyczy nas samych :mellow:

Już nie wspominając o tym, że jako moderator to nawet nie wypada - ale to już świadczy o Twoim poziomie nie moim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Byłem dzisiaj rano.

Po pierwsze rzecznik nie jest od tego, żeby się z kogoś śmiać tylko służyć radą, bo zapewne długo by nie popracował :rolleyes:

A po drugie nie powiedział nic, czego bym już nie wiedział. Poradził mi, żebym zgodnie z regulaminem sklepu odesłał drugą piastę i że wymiana samej tylnej piasty to ich dobra wola, której niestety zabrakło. Gdyby były jakieś problemy ze zwrotem gotówki mam się do niego niezwłocznie zgłosić :thumbsup:

Dobry żart. To ich psi obowiązek

Dodałeś, że piastę otwierałeś? Bo w takim wypadku zapewne tracisz gwarancję i możliwość zwrotu, a skoro zakupiłeś komplet to i tracisz możliwość zwrotu przedniej piasty.

 

Poza tym safian jest takie przysłowie: Nie śmiej się dziadku z cudzego wypadku. Wszystko wydaje się śmieszne i zabawne dopóty, dopóki nie dotyczy nas samych

Nie musisz mi tego mówić, niedawno sam częściowo straciłem nowy amortyzator przez błąd serwisanta.

Już nie wspominając o tym, że jako moderator to nawet nie wypada - ale to już świadczy o Twoim poziomie nie moim

Ale nikt się z Ciebie nie musi śmiać, ten temat wystarczy.

 

Z mojej strony EOT. Nie ma co więcej dyskutować :c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABSOLUTNIE nikt tej piasty nie otwierał bo i po co miałbym to robić? To zdjęcie

1297215972_r0.jpg

pochodzi z tej strony: http://faqload.com/faqs/bicycle-components/wheels-and-tyres/a2z-hubs

 

"Winą za stan rzeczy jaki opisał bikemaniack jest zła konstrukcja całego bębenka. Jest on zbudowany z korpusu i takiego czarnego systemu zapadek, które są zbyt płytkie co przy dużych obciążeniach powoduje obkręcanie się i w efekcie masakrę wnętrzności. Wina zapewne leży też po stronie sprężynek, które są po prostu za słabe stąd to liche cykanie!!! Co więcej całe wnętrze systemu zapadkowego jest obklejone masakrycznie lepkim smarem stałym, które dodatkowo na dobitkę powoduje zlepianie się zapadek. Dodatkowo, użycie tego wymiennego czarnego systemu zapadek WYMUSZA użycie mniejszego łożyska od strony właśnie bębenka, które nie radzi sobie z przeciążeniami. No i ot cały sekret rozwalających się Rotazów rozwiązany :)"

 

Żeby wysunąć takie wnioski nie trzeba było tej piasty rozkręcać. Wystarczyło spojrzeć na zdjęcie powyżej, pokręcić w rękach bębenkiem i mieć jako tako pojęcie o pracy innych piast. Że smar jest w nich fabrycznie zbyt gęsty wiem, bo kolega ma starszego Rotaza pod Vki i mi powiedział (pokazał zresztą też), a skoro a2z = Rotaz to i smar ładują ten sam. Z tym, że on jeździ rowerem po bułki i jakieś wycieczki za miasto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDDIEJordan Tak, bo po ludziach się wszystkiego można spodziewać.

Dla przykładu sytuacja która spotkała mojego współlokatora z pokoju. Miał dostał zwrot kaucji za wynajem mieszkania w kwocie 350zł(tyle wpłacaliśmy), ale że się z tą dziewczyną u której wynajmowaliśmy pokłócił, to na siłę wymyśliła sobie, że np. przypalił czajnik, ukręcił kurek w kuchence(minimalnie się ułamał) czyli w sumie normalne eksploatacyjne sprawy i dostał 285zł. Wziął tyle bo po prostu nie miał siły się już z tą kobietą użerać

 

@up:

safian czytaj uważnie posty -> http://faqload.com/faqs/bicycle-components/wheels-and-tyres/a2z-hubs

Nie musiałem rozbierać tej piasty, bo zrobił to ktoś za mnie :thumbsup: Zresztą uszczelnienia już z zewnątrz wzbudziły moje obawy...

I proszę nie siać mi tu jakiś swoich spekulacji i domysłów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...