partyzant Napisano 28 Września 2011 Udostępnij Napisano 28 Września 2011 Hej, Muszę kupić damper Manitou, zastanawiam się nad Swingerem 3 Way i Split RP. Platform Plus to nie SPV, ale Split ma zbiorniczek wyrównawczy i niestety czarną anodę na tłoku. Który będzie lepszy do enduro? Pozdrower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 28 Września 2011 Udostępnij Napisano 28 Września 2011 Do enduro polecam jednak Splita, mimo , że czarna anoda jest mniej śliska niż żółta, to dzięki zbiorniczkowi damper mniej nagrzewa się przy ostrej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 28 Września 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Września 2011 3Way będzie lepszy. Lepiej działająca platforma, no i lżejszy, a obie te cechy maja przy Enduro znaczenie. Ja bym zdecydowanie 3Waya brał, obecnie ma 4Waya sprężynowego i z działania jestem zadowolony, a SPV sprawdza się znakomicie, na podjazdach usztywnia zawieszenie i nie marnuje się energia idąc w bujanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2011 Będę używał roweru głównie do enduro, ale z racji tego, że rama jest do FR to może kiedyś spróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 29 Września 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Września 2011 Może poszukaj 4Waya powietrznego. W Splicie możesz regulować tylko tłumienie powrotu i twardość, w wersji RPA dodatkowo pokrętłem objętość platformy, a to ważne. Dajac mała objętość platformy ustawiasz damper tak że utwardza się w końcówce skoku, co zapobiega dobiciu. Ustawienie bardzo wskazane przy skakaniu. Czyli, jak już masz rozważać Splita to raczej wersję RPA, choć 3Waya sporo osób w enduro również używa, ale, jak Rulez pisał, przy długich i intensywnych zjazdach moze się grzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2011 Do wyboru mam tylko te 2, więc albo ten, albo ten. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 30 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2011 Zapomniałem o ważnej informacji, otóż damper będzie współpracował z ramą z systemem VPP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 30 Września 2011 Udostępnij Napisano 30 Września 2011 No to SPV nie jest konieczny ... a nawet zbędny ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalSBK Napisano 30 Września 2011 Udostępnij Napisano 30 Września 2011 ja właśnie kupiłem manitou split rp do ramy z systemem i-drive, czekam jeszcze na tylne koło i wtedy napisze jakie są wrażenia z jazdy, ale pewnie pożałuję że nie kupiłem rpa split rp chodzą teraz na allegro po 130zł, ja taki kupiłem jako nowy nie używany, ale miał jakieś zadrapanie na naklejce, więc pewnie są powystawowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2011 Obawiam się tylko o tą anodę, nie chciałbym, żeby zaczęła się przecierać po sezonie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalSBK Napisano 5 Października 2011 Udostępnij Napisano 5 Października 2011 mam xcr'a z czarną anodą, w sumie mam go niecały rok, i w każdy weekend byłem na nim w lesie nawet w śniegu, i jakiś miesiąc temu zaczeła się zcierać anoda, teraz już są jasne na dole, więc jeżeli jeździsz mniej więcej tyle co ja to sezonu może nie przetrwać. Drugą stroną jest to że anoda anodzie nie jest równa i nie chodzi o kolor lecz o grubość(twardość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2011 XCR a Manitou to nie ta półka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Października 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Anoda w XCRze ściera się bo ten amor ma górne golenei ze stali. W każdym amorze ze stalowymi goleniami się będzie ścierać. W moim Ruxie z aluminiowymi goleniami po 3 sezonach nie widać najmniejszych śladów żeby się anoda miała ścierać. Split jest aluminiowy, więc nie ma się co martwić o anodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.