Skocz do zawartości

[amortyzator przód] Reba RL 2011 Instrukcja po polsku


komtur88

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Jezeli chodzi o instrukcje obsługi to chyba nie potrzeba ci instrukcji.

 

Na gorze masz komore pozytywną najpierw pompujesz ją do cisniena jakie ci odpowiada, następnie pompujesz negatywną. RS podaje rowne cisnienia ale jak zastosujesz stosunek -10% w stosunku to pozytywnjej bedzie optymalnie.

 

Na dole po prawej masz pokrętło Rebound, słuzy do regulacji tłumienia odbicia. przy szybkich nie równych trasach ustawiasz bardziej na królika, przy wolnych "głebokich" nierownościach bardziej zółwia, ale to sam dojdziesz jak ci pasuje.

 

W tej samej goleni masz pokrętło compression, od tłumika MC, ogolnie słuzy do blokowania amora. Ale masz pokrętło z napisem gate, najprosciej słuzy do ustawianienia stopnia blokady, czyli, albo twardo albo mniej twardo podczas jazdy na zablokowanym.

 

Mocowanie tarczy masz PM 160mm czyli wiekszość hamulców montujesz bez pośrednio starsze IS przez specjalny adapter. przy podkowie po lewej stronie powinno być wypustku lub uchwyt do zeczepienie przewodu hamulca. co do spraw technicznych chyba tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...