mphunter66 Napisano 26 Września 2011 Napisano 26 Września 2011 Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na tym forum. Dirtem zaraził mnie kolega, który jeździ na signie, również planuje coś kupić (na wiosne) w cenie do 1200zł, no może 1500. Może to być gotowiec (nowy), choć nie widze w tej cenie nic poza signem. Dlaczego nie on? Jest dość ciężki i launch lubi pękać. Możecie mnie przekonać do niego, lecz moim zdaniem lepiej złożyć coś samemu, bo będzie to konkretny sprzęt. Na dzień dzisiejszy jestem kompletnie zielony w rowerach, ale mam jeden warunek: na starcie chce single speed'a, ale zaznaczam, że później wsadze tu jakiegoś srama (wole wydać te pieniądze na lepszą rame/amor). Rowerek w miare możliwości niech będzie lekki, bo jazda na nim nie będzie się ograniczać wyłącznie do dirtu. Ogarne troche tematy części rowerowych, żebym kapował co i jak. Licze na waszą pomoc, jeśli są jakieś niejasności, pisać! Pozdrawiam, Marcin.
maniakse Napisano 26 Września 2011 Napisano 26 Września 2011 Nowa dirtowka za 1200-1500zl A pozniej parki zamykaja bo jeden z drugim zeby pogubil, zebra polamal i rodzice wpadli z wizyta do urzedu bo obiekt zle zrobiony, ze niebezpiecznie, ze kosci lamia itp. Fajne nowe zaczynaja sie od 2400 (dart 24/26 player, ns metropolis, jak masz znizki w sklepach rowerowych to cos taniej wylapiesz. Mozesz w uzywkach poszukac ale watpie abys cos rozsadnego w tej cenie znalazl. O samodzielnym skladaniu nie ma mowy bo zeby fajna dirtowke zlozyc "pod siebie" trzeba wylozyc przynajmniej 3000 bo ponizej tych kwot jest "cos kosztem czegos" amor cacy rama do D...itd. Za te twoje 1200 mozna rame Ns-a fajna kupic nowa, lekka mocna i z geometria dirtowa Przezutek nie wstawiaj szkoda kasy na nie wydawac i szkoda tez bedzie po pierwszej glebie na prawy bok gdy sie okaze, ze przezutka sie zmiazdzyla
Bombell Napisano 26 Września 2011 Napisano 26 Września 2011 Jak kupować to tylko zimą i gotowca za tą cenę.