MokryxD Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 Witam. Nadszedł czas, żeby wymienić starego Bocasa Jumpera na Krossa Level A2 2012. Proszę o przybliżenie mi jak to z awaryjnością. Część druga(trudniejsza). Zbierałem kasę na niego przez cały rok, ale teraz moi rodzice powiedzieli mi że nie mogę kupić nowego roweru gdyż stary jest jeszcze całkiem dobry(jest on wart około 250 złotych, a muszę w niego włożyć około 300zł). Tutaj pojawia się problem. Jak ich przekonać że muszę kupić rower przed wiosną bo później ceny pójdą w górę i za tę kasę już go nie kupię. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
don Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 Pytasz o awaryjność roweru, który dopiero wszedł do sklepów. Przemyśl to jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rastatajm Napisano 27 Września 2011 Udostępnij Napisano 27 Września 2011 Wcześniejsze A2ki to bardzo popularne rowery i raczej nie czyta się, żeby była jakieś awaryjne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2011 Na forum zobaczyłem info że Krossy mają problemy z montażem osprzętu stąd moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowerowyfreaq Napisano 28 Września 2011 Udostępnij Napisano 28 Września 2011 Ale pytanie o jaki osprzęt chodzi... Bo jak zakładasz wymianę osprzętu typu przerzutka czy amortyzator od razu po kupieniu to lepiej rozejrzyj się za czymś lepszym - nie opłaca się grzebać przy nowym rowerze. Jeśli chodzi Ci natomiast o osprzęt typu lampka czy koszyk bidonu to nie sądzę, żeby standardowe produkty miały z tym jakiś problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wonsky Napisano 28 Września 2011 Udostępnij Napisano 28 Września 2011 Awaryjność będzie dokładnie taka sama jak w przypadku podobnego Gianta, Scotta czy Treka. To nie od naklejki na ramie zależy to czy rower sie psuje czy nie Rower po zakupie oczywiście trzeba sprawdzić, i poprawić to co spieprzyli na taśmie lub w sklepie w którym go kupiłeś. Jeżeli nie masz w tym doświadczenia to albo z pomocą internetu będziesz powoli sie uczył albo trzeba liczyć sie z dodatkowymi kosztami związanymi z przeglądem w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.