ruti Napisano 25 Września 2011 Udostępnij Napisano 25 Września 2011 Po 2 latach jezdzenia na 19 calach authora przesiadlem sie na 17 accenta, zmiana bardzo pozytywna, bardziej agresywna rama, dopasowana do mojego wzrostu, czuje sie o wiele wiele lepiej. W planach korba xt na 2012 rok oraz manetki i przerzutki xtr. Accent Tormenta 17" Lipiec 2011 Widelec: FOX RL F100 - 1700g. Korba: SHIMANO M442 44-32-22 (+suport)- 1231g. Oś suportu: SHIMANO ES-25 Octalink - 286g. Duży blat: 169g. Średni blat: 88g. Mały blat: 41g. Przerzutka przód: SHIMANO Deore - 145g. Przerzutka tył: SHIMANO SLX + hak - 276g. Manetki: SHIMANO Deore Kaseta: SHIMANO XT Łańcuch: SHIMANO HG-93 (XT) - 270g. Koła: Piasta przód: Novatec NT-D711SB 32h 6otw czerwone Piasta tył: Novatec NT-D712SB 32h 6otw czerwone Szprychy: Sapim Laser Black Obręcze: No Tubes ZTR Podium MMX / 32H / 280g / DISC Nyple: Sapim alu polyax Hamulce: Shimano XT 2010 Tarcza przód: Ashima ARO-08 czerwona 85g 160mm Tarcza tył: Ashima ARO-08 czerwona 68g 140mm Opony: Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1 Pedały: Crank Brothers eggbeater 1 - 256g. Buty Shimano m086L Kierownica: Ritchey WCS Rogi: Ritchey WCS SL Chwyty kierownicy: KCNC HandleBar Grip czarne 11g. Wpornik kierownicy: AUTHOR aluminiowy 31,8 mm Wpornik siodła: Accent SP-495 27,2mm, długość 350mm Siodełko: Selle Italia SLR Flow 160g 2011 Waga: 10,900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supersam Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 Ładnie się prezentuje rower , a jak się sprawuje rama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mucios92 Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 Własnie mozesz powiedziec cos o ramie ? Mysle nad zakupem takiej samej tyle że w rozmiarze 21" jak geometria itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruti Napisano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2011 zdecydowalem sie na zakup poniewaz jest to super rama jak za taka cene, geo mi odpowiada (przed zakupem mialem przyjemnosc sprawdzic rame na rowerze kumpla) zacheca do agresywnej jazdy, jezdzi mi sie wygodniej niz na authorze 19" traction rama nie jest demonem sztywnosci ale jest wystarczajaca jak za ta cene i chyba sztywniejsza od authora traction kiepski lakier ale to chyba kazdy juz wie, wiecej napisac nie moge bo mam ja krotko 21.07.2011 dokladnej wagi nie znam, sprawdze w zimie p.s myslalem ze czepicie sie podiumow a nie ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supersam Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 O ramę z ciekawości się pytamy bo wiele osób niema dobrego zdania o tej firmie, właściwie nie wiedzieć czemu. A podiumy jak dają rade to czego się czepiać, chyba nie ich masy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruti Napisano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2011 niech te osoby powiedza o co dokladnie chodzi i niech znajda rame o podobnych parametrach w tej cenie... (nowke) zycze powodzenia moim zdaniem za ta kase lepszej ramy nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AuthorVision Napisano 27 Września 2011 Udostępnij Napisano 27 Września 2011 Mi się rower bardzo podoba, chociaż kolor amora pozostawia wiele do życzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruti Napisano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2011 Amor idealnie pasuje do tylnego trojkata ktory jest w tym samym kolorze, myslalem o przemalowaniu korony foxa na czarna ale w przyszlym roku trafi tam nowy fox wiec niepotrzebny wydatek tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AuthorVision Napisano 27 Września 2011 Udostępnij Napisano 27 Września 2011 Też miałem te ashimy i po 2 tygodniach poszły na sell Na moich hydraulikach (tak jak i u kolegi na mechanikach) kijowo hamowały i szybko się gięły. Są ładne i lekkie, tylko szkoda że nie hamują I odkręć piwoty ! xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruti Napisano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2011 na zaciskach xt ashimy dobrze sie sprawuja, duzo zalezy od masy calkowitej. piwot zostal jeden i chyba czeka go pilowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AuthorVision Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 Moja masa to 56 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 30 Września 2011 Udostępnij Napisano 30 Września 2011 rowniez mam tarcze podobne do ashimy isie pogiely... zmieniam na tarcze sram xx , zobaczymy co z tego wyjdzie ramka fajna, tylko korba troche 'bije' po oczach nie masz problemu z piastami ? roznie to bywa z novatecami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruti Napisano 30 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2011 ramka fajna, tylko korba troche 'bije' po oczach nie masz problemu z piastami ? roznie to bywa z novatecami korba idzie do wymiany na sezon 2012 jak pare innych elementow. Piasty sa nowe jak na razie wiec nie moge duzo powiedziec przebieg to ok 1000 km ale jakos zlych opinii o nich nie slyszalem, moze uszczelnienie moglo by byc lepsze - gdzies czytalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid1991 Napisano 6 Października 2011 Udostępnij Napisano 6 Października 2011 Fajny rower , ładnie sie prezentuje ale zmienil bym tu naped na sram'a min x7 Jaka nowa korbe tu ładujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruti Napisano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2011 Fajny rower , ładnie sie prezentuje ale zmienil bym tu naped na sram'a min x7 Jaka nowa korbe tu ładujesz ? w 2012 planuje: korba XT przerzutka tyl xtr przerzutka przod xtr kaseta xt lancuch xt manetki xtr mialem zmienic w tym roku ale szkoda meczyc taki sprzet w zime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 7 Kwietnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Otworzyłem temat i czekam na aktualną rozpiskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruti Napisano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 rozpiska rozpiska ale mam problem panowie mam problem z obrecza ztr podium mmx, po stronie przeciwnej do wentyla jest laczenie obreczy i wewnatrz jest klin wzmacniajacy, cos dziwnego sie dzieje poniewaz zaczal latac, zdjalem opaske i mialem racje, klin lata na boki, odczepil sie od "spawu" paragon i gwarancje mam, co radzicie? kolo jest oczywiscie proste, nigdzie nieuderzylem czy cos, wiadomo male wibracje mogly na to wplynac i mogl odpasc ale takie rzeczy niepowinny sie dziac w obreczy za ~500 zl ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 Nie powinny się dziać, ale mogą. To nie jest sprzęt wytrzymały, tylko bardzo lekki. Wymaga niskiej masy własnej i/lub odpowiedniej techniki jazdy. Oczywiście próbuj reklamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruti Napisano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 panowie parodia, obrecz wrocila z reklamacji "naprawiona" a oni zrobili cyrk... zalepili ten klin silikonem... jutro musze im wyslac ciekawego meila ! co o tym sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 Nie ma to jak fachowa naprawa... Zapytaj się, czy standardy producenta przewidują taki sposób naprawy, czy jednak powinno to wyglądać inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 4 Maja 2012 Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 Ja mam pytanko odnośnie tarcz bo ... Część użytkowników w tym poscie twierdzi ze im sie pogieły ... jak na razie u mnie nic takiego się nie stało - 500 km niekoniecznie lajtowej jazdy ... Inna część twierdzi że nie hamują ... ja mam 75 kg wagi, klocki półmetaliczne i Elixiry R tarcze 185/160mm ... i wydaje mi sie ze ma to tyle mocy że jest w stanie mnei zabić ... Ale występuje u mnie motyw "chrobotania" podczas hamowania ... czuję każdą "przerwe" ... przedni amor ewidentnie pracuje w rytm "przelatujących" poprzeczek tarczy przez klocek ... słowem jakby była za mocno powycinana ... Troszke mnie to nerwi ... czy u was też tak jest ( i na jakim hamulcu ) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelCiu Napisano 5 Maja 2012 Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 Ja używam tych tarcz z Deore 596 z klockami żywicznymi (stockowe) do tego 74 kg mojej wagi i hamują bardzo dobrze. Tarcze i klocki przejechały ponad 1,5k km w tym 3 maratony i wciąż są proste. Co do chrobotania... też to zauważyłem z przodu, pewnie amortyzator złapie szybciej luzy i tyle. Co do ramy to widzę że w tej cenie nie ma nic nowego, ale jakoś brakuje mi zaufania do tej firmy. Co możesz jeszcze o niej napisać ? jak się podjeżdża ? jak ze zwrotnością ? Rowerek baardzo mi się podoba, jedynie amor mógłby być biały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 5 Maja 2012 Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 Ale występuje u mnie motyw "chrobotania" podczas hamowania ... czuję każdą "przerwe" ... przedni amor ewidentnie pracuje w rytm "przelatujących" poprzeczek tarczy przez klocek ... słowem jakby była za mocno powycinana ... Troszke mnie to nerwi ... czy u was też tak jest ( i na jakim hamulcu ) M.in. z tego powodu jakiś czas temu wróciłem do zwykłych tarcz (Avid G3). Piętnaście czy szesnaście gramów mnie nie zbawi, a przynajmniej jest spokój przy hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProCombat Napisano 7 Maja 2012 Udostępnij Napisano 7 Maja 2012 Całkiem fajny sprzęcior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
ruti
Po 2 latach jezdzenia na 19 calach authora przesiadlem sie na 17 accenta, zmiana bardzo pozytywna, bardziej agresywna rama, dopasowana do mojego wzrostu, czuje sie o wiele wiele lepiej. W planach korba xt na 2012 rok oraz manetki i przerzutki xtr.
Accent Tormenta 17" Lipiec 2011
Widelec: FOX RL F100 - 1700g.
Korba: SHIMANO M442 44-32-22 (+suport)- 1231g.
Oś suportu: SHIMANO ES-25 Octalink - 286g.
Duży blat: 169g.
Średni blat: 88g.
Mały blat: 41g.
Przerzutka przód: SHIMANO Deore - 145g.
Przerzutka tył: SHIMANO SLX + hak - 276g.
Manetki: SHIMANO Deore
Kaseta: SHIMANO XT
Łańcuch: SHIMANO HG-93 (XT) - 270g.
Koła:
Piasta przód: Novatec NT-D711SB 32h 6otw czerwone
Piasta tył: Novatec NT-D712SB 32h 6otw czerwone
Szprychy: Sapim Laser Black
Obręcze: No Tubes ZTR Podium MMX / 32H / 280g / DISC
Nyple: Sapim alu polyax
Hamulce: Shimano XT 2010
Tarcza przód: Ashima ARO-08 czerwona 85g 160mm
Tarcza tył: Ashima ARO-08 czerwona 68g 140mm
Opony: Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1
Pedały: Crank Brothers eggbeater 1 - 256g.
Buty Shimano m086L
Kierownica: Ritchey WCS
Rogi: Ritchey WCS SL
Chwyty kierownicy: KCNC HandleBar Grip czarne 11g.
Wpornik kierownicy: AUTHOR aluminiowy 31,8 mm
Wpornik siodła: Accent SP-495 27,2mm, długość 350mm
Siodełko: Selle Italia SLR Flow 160g 2011
Waga: 10,900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.