Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Accent Tormenta + Fox F100 RL


ruti

Pytanie

Po 2 latach jezdzenia na 19 calach authora przesiadlem sie na 17 accenta, zmiana bardzo pozytywna, bardziej agresywna rama, dopasowana do mojego wzrostu, czuje sie o wiele wiele lepiej. W planach korba xt na 2012 rok oraz manetki i przerzutki xtr.

 

Accent Tormenta 17" Lipiec 2011

Widelec: FOX RL F100 - 1700g.

Korba: SHIMANO M442 44-32-22 (+suport)- 1231g.

Oś suportu: SHIMANO ES-25 Octalink - 286g.

Duży blat: 169g.

Średni blat: 88g.

Mały blat: 41g.

Przerzutka przód: SHIMANO Deore - 145g.

Przerzutka tył: SHIMANO SLX + hak - 276g.

Manetki: SHIMANO Deore

Kaseta: SHIMANO XT

Łańcuch: SHIMANO HG-93 (XT) - 270g.

 

 

Koła:

Piasta przód: Novatec NT-D711SB 32h 6otw czerwone

Piasta tył: Novatec NT-D712SB 32h 6otw czerwone

Szprychy: Sapim Laser Black

Obręcze: No Tubes ZTR Podium MMX / 32H / 280g / DISC

Nyple: Sapim alu polyax

 

 

Hamulce: Shimano XT 2010

Tarcza przód: Ashima ARO-08 czerwona 85g 160mm

Tarcza tył: Ashima ARO-08 czerwona 68g 140mm

 

 

Opony: Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1

Pedały: Crank Brothers eggbeater 1 - 256g.

Buty Shimano m086L

Kierownica: Ritchey WCS

Rogi: Ritchey WCS SL

Chwyty kierownicy: KCNC HandleBar Grip czarne 11g.

Wpornik kierownicy: AUTHOR aluminiowy 31,8 mm

Wpornik siodła: Accent SP-495 27,2mm, długość 350mm

Siodełko: Selle Italia SLR Flow 160g 2011

Waga: 10,900

 

 

img0508resize.jpg

img0498resize.jpg

img0486resize.jpg

img0487resizeb.jpg

img0488resize.jpg

img0493resize.jpg

img0509resize.jpg

img0505resize.jpg

img0497resizea.jpg

img0495resize.jpg

img0494resize.jpg

img0513resize.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

zdecydowalem sie na zakup poniewaz jest to super rama jak za taka cene, geo mi odpowiada (przed zakupem mialem przyjemnosc sprawdzic rame na rowerze kumpla) zacheca do agresywnej jazdy, jezdzi mi sie wygodniej niz na authorze 19" traction

 

rama nie jest demonem sztywnosci ale jest wystarczajaca jak za ta cene i chyba sztywniejsza od authora traction

 

kiepski lakier ale to chyba kazdy juz wie, wiecej napisac nie moge bo mam ja krotko :) 21.07.2011

 

dokladnej wagi nie znam, sprawdze w zimie :)

 

p.s myslalem ze czepicie sie podiumow a nie ramy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ramka fajna, tylko korba troche 'bije' po oczach

 

nie masz problemu z piastami ? roznie to bywa z novatecami

 

korba idzie do wymiany na sezon 2012 jak pare innych elementow. Piasty sa nowe jak na razie wiec nie moge duzo powiedziec przebieg to ok 1000 km ale jakos zlych opinii o nich nie slyszalem, moze uszczelnienie moglo by byc lepsze - gdzies czytalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny rower , ładnie sie prezentuje ale zmienil bym tu naped na sram'a min x7 :P Jaka nowa korbe tu ładujesz ?

 

w 2012 planuje:

korba XT

przerzutka tyl xtr

przerzutka przod xtr

kaseta xt

lancuch xt

manetki xtr

 

mialem zmienic w tym roku ale szkoda meczyc taki sprzet w zime :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozpiska rozpiska ale mam problem

 

panowie mam problem z obrecza ztr podium mmx, po stronie przeciwnej do wentyla jest laczenie obreczy i wewnatrz jest klin wzmacniajacy, cos dziwnego sie dzieje poniewaz zaczal latac, zdjalem opaske i mialem racje, klin lata na boki, odczepil sie od "spawu"

paragon i gwarancje mam, co radzicie? kolo jest oczywiscie proste, nigdzie nieuderzylem czy cos, wiadomo male wibracje mogly na to wplynac i mogl odpasc ale takie rzeczy niepowinny sie dziac w obreczy za ~500 zl !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanko odnośnie tarcz :) bo ...

Część użytkowników w tym poscie twierdzi ze im sie pogieły ... jak na razie u mnie nic takiego się nie stało - 500 km niekoniecznie lajtowej jazdy ...

Inna część twierdzi że nie hamują ... ja mam 75 kg wagi, klocki półmetaliczne i Elixiry R tarcze 185/160mm ... i wydaje mi sie ze ma to tyle mocy że jest w stanie mnei zabić ...

 

Ale występuje u mnie motyw "chrobotania" podczas hamowania ... czuję każdą "przerwe" ... przedni amor ewidentnie pracuje w rytm "przelatujących" poprzeczek tarczy przez klocek ... słowem jakby była za mocno powycinana ...

 

Troszke mnie to nerwi ... czy u was też tak jest ( i na jakim hamulcu ) :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam tych tarcz z Deore 596 z klockami żywicznymi (stockowe) do tego 74 kg mojej wagi i hamują bardzo dobrze. Tarcze i klocki przejechały ponad 1,5k km w tym 3 maratony i wciąż są proste. Co do chrobotania... też to zauważyłem z przodu, pewnie amortyzator złapie szybciej luzy i tyle.

 

Co do ramy to widzę że w tej cenie nie ma nic nowego, ale jakoś brakuje mi zaufania do tej firmy. Co możesz jeszcze o niej napisać ? jak się podjeżdża ? jak ze zwrotnością ?

 

Rowerek baardzo mi się podoba, jedynie amor mógłby być biały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale występuje u mnie motyw "chrobotania" podczas hamowania ... czuję każdą "przerwe" ... przedni amor ewidentnie pracuje w rytm "przelatujących" poprzeczek tarczy przez klocek ... słowem jakby była za mocno powycinana ...

 

Troszke mnie to nerwi ... czy u was też tak jest ( i na jakim hamulcu ) :)

 

M.in. z tego powodu jakiś czas temu wróciłem do zwykłych tarcz (Avid G3). Piętnaście czy szesnaście gramów mnie nie zbawi, a przynajmniej jest spokój przy hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...