AXE95 Napisano 25 Września 2011 Napisano 25 Września 2011 Siema, posiadam opony schwalbe racing ralph i tu moje pytanie? Czy warto dokupić opony szosowe na asfalt, a RR zostawić w góry? Ogólnie to praktycznie cały czas jeżdżę po asfalcie, czasem jakieś polne drogi.
bruce95 Napisano 25 Września 2011 Napisano 25 Września 2011 Sam też planuję dokupić opony szosowe do roweru MTB. Szosówki mają zdecydowanie mniejsze opory toczenia i wagę, więc na asfalcie są zdecydowanie lepsze, a jeśli jeździsz głównie po tej nawierzchni to dobry wybór. Tylko musisz się liczyć z tym że na szosówkach po lesie nie da się jeździć, ale skoro masz RR w odwodzie to myślę że to dobry pomysł.
rybciasum Napisano 25 Września 2011 Napisano 25 Września 2011 kenda khan, i kłopot rozwiązany, polecam
Bezio Napisano 25 Września 2011 Napisano 25 Września 2011 Sam mam RR w teren, zdecydowałem się na dokupienie opon szosowych, w moim wypadku były to Maxxis Detonator. Nie żałuję ani grosza wydanego na te opony, różnica jest wyczuwalna. Jednak to opony typowo na szose.
Siurak Napisano 25 Września 2011 Napisano 25 Września 2011 Też mam RR i zdecydowałem się dokupić oponkę hutchinson city slick (26x1.7). Różnica jest zdecydowanie wyczuwalna. Tempem transportowym można na tej oponie przejechać też teren, ale o jakimkolwiek komforcie nie ma wtedy mowy Pamiętaj też, że nie każda pompka podoła ciśnieniu wymaganemu w takich oponach. Moja samochodowa umarła przy 4 atm.
radicalpl Napisano 27 Września 2011 Napisano 27 Września 2011 Też mam RR i zdecydowałem się dokupić oponkę hutchinson city slick (26x1.7). Różnica jest zdecydowanie wyczuwalna. Tempem transportowym można na tej oponie przejechać też teren, ale o jakimkolwiek komforcie nie ma wtedy mowy Pamiętaj też, że nie każda pompka podoła ciśnieniu wymaganemu w takich oponach. Moja samochodowa umarła przy 4 atm. Ja mam w teren Semi Slicki Schwalbe Hurricane poradziłem sobie na nich podczas wycieczki z świeradowa do Harrachova i z powrotem w Karkonoszach, dużo szutrów trochę kamieni leśne ścieżki. na szosę genialne Continentale 1.30 jestem w stanie po pofalowanym terenie( w okolicach Bolesławca, na południe od naszego miasta nie ma płaskich dróg utrzymać na 60 km odcinku przeciętną bliską 30 km/h . Opony Continentala są zabezpieczone kevlarovą wkładką mają dobrą przyczepność, nie nadają się absolutnie w teren bieżnik to tylko taki płytki skośny ślaczek. Mała uwaga nie dla każdego oczywista musisz mieć dwa komplety dętek jak zejdziesz do 1.30 przy szosówce;-). (
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.