Skocz do zawartości

[manetki/kalmkomanetki] coś dla mojej żony 3x7

jacekkoz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebujuę wymienić w rowerze mojej żony kalmki i manetki. Przerzutka z tyłu i przodu STX, kaseta na 7.

Jako że żona raczej nie jeździ dużo a nawet pewnie mogę stwierdzić ze mało nie chcę się pchać w żadne droższe grupy.

Maksymalnie wchodzą w grę maetki Alivio (używki z allegro można wyhaczyć za jakieś 40 pln) ale wtedy musze kombinować z ograniczaniem przerzutki (kaseta 7. Przerzutka będzie miała problemy z 8 - sprawdzałem) a do tego jakies tanie klamki tektro.

W grę wchodzą jeszcze tańsze grupy ale o tych to niewiele wiem.

Mozna dostaś na allegro klamkomanetki Shimano Altus i myślę że to będzie dobry wybór dla kobiety.

Ewentualnie zastanawiałem się jeszcze nad gripami SRAM MRX + tanie kalmki Tektro. Ewentualnie jeszcze są do dostania SHIMANO REVO SHIFT SL-RS41 7 to chyba w miarę to samo co SRAM MRX.

Co polecacie? Nie znam się na tańszych grupach i nie wiem jak to będzie działało.

Chyba że jest jeszcze coś sensowanego godneo uwagi. Nie chcę wydać więcej niż 60 pln.

Jacek

Hmm ... Ja na klamkomanetkach bodajze Altusa przejechalem troche km . MOze nie jest to rewelacja , bo jak wiadomo kosztuja niewiele , ale do spokojnej jazdy powinny byc doskonale .

Revoshifty to sa niespecjalne z tego co wiem . Jak gripy to tylko Srama :P

Co do sramow. Widzialem kiedys na allegro sramy na 7 za 35 zl bodajze . Do tego jakeis klameczki tektro i tez calkiem przystepny komplet :)

taki maly przyklad : :) :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82928774 - Manetki MRX kompatybilne z shimano -33 zl :)

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84352673 - Klamki tektro - 19 z ;) -

Mysle ,ze altusy spokojnie wystarcza :)

POzdrawiam :)