Skocz do zawartości

[Rama] Czy GT Avalanche sie nada?


Bezio

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

niestety jestem zmuszony do zmiany ramy, obecnie wożę się na levelu a6, lecz rama jest za duża aż o 3 cale. Mój budżet to 400zł, myślałem nad ramą GT avalanche, za 399zł nówka. Czy jest dobra do XC? Gdzieś obiło mi się o uszy że jest to rama do FR (!). Czy geometria jest dobra? Mam zamiar jeździś 60% szosa, a 40% teren, lecz jeśli juś teren to góry itd. Mam 175cm wzrostu, co odpowiada mniejwięcej 18 calom, ile to jest w tych "literkach" ? Jeszcze zostaje kwestia czy mó dotychczasowy sprzęt będzie do tego pasował? Tu link ze specyfikacją: http://www.forumrowerowe.org/topic/97711-rower-kross-level-a6-2008/

 

Jest możliwość kupienia czegoś lepszego do 400zł? Może być używka byle w dobrym stanie.

 

Pozdrawiam

Napisano

Nie, nie. Chodziło mi o to żeby rozwiać tą plotkę o tym że jest do FR. Dzięki :)

 

A jeszcze jedno - jak ją kupie to nie bedzie problemów z rurą sterową, tym że jest skok 80mm itd. ?

Napisano

Rozumiem, że masz już jakiś amortyzator i ma on skok 80 mm. Rama jest zaprojektowana z myślą o amorach ze skokiem 100 mm, ale da się jeździć z niższym amorem. Bardziej martwiłbym się o długość rury sterowej. I jeśli kupujesz ramę z allegro za 399 pln, to zwróć uwagę, że sprzedawane bez haka przerzutki.

Napisano

Właśnie zauważyłem że bez haka, co jest swojego rodzaju problemem, a obawaim się że ten skok 80 może zmienić docelową geometrię. W takim razie kupie coś dobrego do 400 (+/-) 50 zł?

Napisano

Ramka świetne, qizualnie bardzo mi sie podoba, z pewnością bym się nią zainteresował, lecz nie ma mocowań do v-brake-ów, a ja właśnie takowe posiadam, więc poszukiwania trzeba zacząć od nowa :icon_confused:

Napisano

175 cm czyli 18 bo dosyć szybko rosnę, teraz mam 21" i nie chcę się nabawić zwyrodnień, ale to inną drogą. Accenta przeglądałem, jednak słysze opinie że nie odstaje od levela, nie wiem może to plotki. Jeśli tak to prosze je rozwiać i czekam na propozycje :)

Napisano

Fakt faktem Poison nie ma zbyt crossowej geometrii, co komu odpowiada.

Ja nie mialem zbytnio prblemów na podjazdach, musiało być na serio stromo, żebym nie dawał rady, a zjazdy były komfortowe. I jeśli w 60% masz zamiar jeździć w szosie to bym polecał... ale to Twoja decyzja.

Napisano

Ehh, sam jużnie wiem. Ale zakładając że biorę ramę 17" accent tormenta mi się spodobał, cena niska. Czy wszystkie moje dotychczasowe części z levela (specyfikacja w pierwszym poście) będą pasowały? Oraz czy konieczny będzie zakup nowych linek/pancerzy, czy też serwis poskraca?

Napisano

Wracając do Avalanche'a - TA rama posiada hak, tyle, że wykręcony i spięty opaską na wzmocnieniu tylnego widelca powyżej piwotów. Wszystkie inne GT u tego sprzedawcy mają hak więc podejrzewam, że wystarczy się o niego dopytać a nie wysuwać teorie spiskowe ;)

Napisano

Tora ma coś, co nazywa się all travel - możesz ją przestawić, żeby miała skok 100mm. Jeśli to gt ma hak, to brać. I przepraszam w takim razie za sianie zamętu.

Napisano

Wiem, że jeśli bym miał taką zachciankę to i 130 bym w niej mógł mieć, lecz chcę pozostać przy 80 - nie potrafie uzasadnić, więcej nie potrzebuje. Pozatym nie chcę jej popsuć , a w serwisie pewnie drogo by wyszło. Warto sie pchać jeszcze w tą zmianę skoku?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...