Skocz do zawartości

[Hamulec]Zjechany gwint w śrubie w Tektro Auriga Comp


on1986

Rekomendowane odpowiedzi

odkrecalem klocki zeby je przeczyscic i zjechac troche papierem sciernym i przemyc tarcze (odtluscic) podczas zakrecania ten malej srubki (imbulsem) ktora trzyma klocki zjechalem gwint :/ ten imbuls ktorym odkrecalem kreci sie w miejscu macie moze jakies skuteczne rady jak to teraz odkrecic? I gdzie mozna kupic taka srube bo ta bedzie do wyrzucenia :/ o ile sie to odkreci a jak nie to gdzie moge kupic mechanizm caly na przod.... :/ jestem załamany jakie to wszystko liche za takie pieniadze :/ ps Level a6.... czekam z waszymi radami bo mi rece opadly juz :/ zalaczylem foto o co chodzi i ktora sruba jest zjechana dodam ze ta slubka z imbulsem jest cholernie mala :/

post-146329-0-03183500-1316728107_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zjechałeś gniazdo na imbus czy urwałeś gwint? Wydaje mi się, że raczej to pierwsze :P Nie narzekaj na hamulec bo to tylko Twoja wina. Siła potrzeba do dokręcenia tej śrubki jest tak mała, że mógłbyś to robić nawet ręką i by wystarczyło. Jak wyjąć? Nabij torxa na to. Co zrobić później? Pisałem już w przeciągu ostatniego miesiąca na tym forum jaką śrubą można zastąpić obecną, poszukaj. Zresztą możesz używać nawet tej co wykręcisz za pomocą torxa tylko po prostu dokręcaj ja ręką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko to nie klucz sie zrobil okragly tylko gwint wewnatrz :( a myslalem jeszcze nad klejem co byscie powiedziemi gdybym uzyl jakiegos mocnego kleju przykleił imbus w srodku do tego poczekal i sprobowal okdkrecic ?

 

i tak zjechalem wlasnie gniazdo na imbuls wielkosci 4-5 mm:/

 

Crazyk w wyszukiwarce nie moge znalesc nic z twoich tematow o tej srubie na zastepstwo starej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest gwint. Sprawdź sobie w wikipedii co to gwint. O kleju zapomnij. Spróbuj dopasować jakiś inny klucz tak jak pisze Crazyk. Można też od biedy spróbować śrubokrętem płaskim, jeśli znajdziesz taki który ciasno wejdzie. Możesz też złapać od góry takimi "kombinerkami-ucinakami" za łeb śruby ale może być problem z dostępem. Może w ogóle masz syf w tym łebku, przez co klucz nie do końca wszedł i zerwałeś gniazdo ale tylko na górze? Czysta ta śruba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz w niej sa opilki metalu ... ogolnie kicha a co jak torx nie załapie ? wtedy dopiero bedziew problem ... kurde jeszcze nie spotkalem sie zeby tak ktos mial jak ja jak by byl dostep wszystko bylo by latwiejsze ale to jest zabudowane prawie w okolo obudowa od hamulca eh sprobuje torx-em mocno go wbije mlotkiem moze cos da rade a czym zastapic ta srubke? Gwint pewnie ze to nie gwint ale z nerwow zaczynam dziwne rzecyz wymyslac ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie pozostaje rozkręcenia hamulca w serwisie bo gwint w tej śrubce jest tylko przy łepku śrubki wiec da się go rozebrać. Ja mam w swoich to samo, ta śrubka jest tak miękka że aż głowa boli. Z tym że ja przy odkręcaniu popsułem, a w serwisie rowerowym popsuli do końca :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie ona jest jak z plasteliny w glowie mi sie nie miesci zeby taki badziew wsadzali do takiego sprzetu a jak wiedzieli ze to spieprza to mogli dac chociaz albo lepszy dostep albo na normalny klucz ... ehh teraz musze pomyslec i zaczac kombinowac :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to z tym czerwonym moze sie udac bede probowal dzieki szkoda ze srubki oryginalnej nie mozna kupic :/ co to w ogole za pomysl zeby nigdzie czesci zamiennych nie bylo wyobrazacie sobie zeby producent wypuscil samochod bez czesci zamiennych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to w ogole za pomysl zeby nigdzie czesci zamiennych nie bylo wyobrazacie sobie zeby producent wypuscil samochod bez czesci zamiennych?

 

Trochę słaby przykład :) Części zamienne do samochodu są dostępne w takim samym stopniu jak do rowerów :P Gorzej z częściami zamiennymi do poszczególnych komponentów, których nawet w aucie często nie dostaniesz od producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...