cycek38 Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 Witam Wszystkich Od tego roku zacząłem trochę jeździć i startować w maratonach mtb. Przejechałem ponad 3 tys.km więc nie tak mało, chociaż chwalić też nie ma się czym Mój problem polega na tym ze nie wiem jak się przygotowywać zima , bo to najważniejszy okres, a ja jestem zielony. Chodzi mi o trening pod maratony około 100 km. Co myślicie żeby od października zacząć biegać 2,3x tygodniowo oraz 3x siłownia? Jak dużo biegac(ile czasu lub km) I co dalej ? kiedy trenażer? a co myslicie o bieganiu na bieżni zamiast na dworze? Dzięki z góry za wszystkie porady:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 Zima najważniejsze jest przygotowanie bazy tlenowej- dlatego ja bym zastąpił 1 raz w tygodniu siłownię basenem. Pamiętaj, żeby na siłowni rozwijać tez inne partie mięśni niż w nogach (ręce, brzuch, plecy) gdyż w sezonie raczej sie tego nie robi. Trenażer/szosa-zależy kiedy chcesz przygotować szczyt formy. Najlepiej jest chyba zacząć jeździć gdzieś z końcem grudnia- na poczatku 1x w tygodniu, potem stopniowo robić częściej treningi na rowerze (skupiaj sie na początku na wytrzymałości) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cycek38 Napisano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2011 na siłowni mam rozpisany plan na wszystkie partie, ale z basenem może byc kłopot bo najbliższy mam 60 km od domu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 To zastap go bieganiem/ nartami biegowymi . Szkoda, bo to akurat tez jest bardzo dobry trening, wiec korzystaj kiedy mozesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...