LUKSUSqq Napisano 20 Września 2011 Napisano 20 Września 2011 Cześć chciałęm pochwalić sie swoim rowerem Bar Ends (Rogi): boplight 45g Brake Front (Hamulec przedni): Avid sd7 - 180g Brake Rear (Hamulec tylny): Avid sd7 - 180g Brake Levers (Klamki Hamulcowe): patrz: manetki Cables (Pancerze i linki): bd (?)200g Cassette (Kaseta): SRAM PG-830 11-32 8rz. 294g Chain (Łańcuch): KMC Z 72 322g Crankset (Korby + Suport): truvativ x-flow 880g + suport 280g Derlr Front (Przerzutka przednia): Shimano Alivio FD-M412 196g Derlr Rear (Przerzutka tylna): Shimano xt rd-m772 shadow 230g Fork (Widelec): Suntour XCR 100mm 2230g Frame (Rama): Giant XTC S - 1470g Grips (Gripy): boplight 55g Handlebar (Kierownica): boplight 160g Headset (Stery): vp-a45ac 107g Pedals (Pedały): shimano PD-M520 380g Seat (Siodło): kbix ultraform Ti 225g Seatpost (Sztyca): boplight 30.9 400mm 249g Seatpost clamp (Zacisk sztycy): paco gold 25g Shifters (Manetki): klamkomanetki dual control xt st-m770 455g Skewers (Zaciski koł): Dartmoor bolt-on gold 68g Stem (Mostek): truvativ team 140g Tire Front (Opona przednia): Continental Explorer 2.1 drut 600g Tire Rear (Opona tylna): Continental Explorer 2.1 drut 600g Tubes (Dętki): botranger 2x 160g Wheel Front (Koło przednie): alexrims 2100 958g Wheel Rear (Koło tylne): alexrims x2100 1198g Wage większości częsci zaczerpnąłem z internetu (jesli były by jakies nieścisłości piszcie) W najbliższym czasie zamierzam wymienić korbe slx, kasete slx, łańcuch slx oraz siodło na slr (bo od tego kbix'a nic nie wyszło mnie boli) w 2012 koła crosside i amortyzator, jakiś max 1500g WAGA ~11169g GALERIA Przepraszam rower troche brudny
Schwefel Napisano 20 Września 2011 Napisano 20 Września 2011 Pierwszy raz widzę XTC z XCRem. Fatalnie to wygląda dlatego czekam na wersję 2012.
porsche123456 Napisano 20 Września 2011 Napisano 20 Września 2011 Bardzo fajny rowerek, nawet dobry osprzet, rowniez czekam na wersje 2012 :-)
LUKSUSqq Napisano 20 Września 2011 Autor Napisano 20 Września 2011 Prosze wybaczyć, pozostałość po hexagonie
miller Napisano 20 Września 2011 Napisano 20 Września 2011 Odklej te XCR z amora i przynajmniej z daleka dostaniesz więcej reputacji na ulicy, jak dla mnie super baza do działania
cyklista Napisano 20 Września 2011 Napisano 20 Września 2011 Niewątpliwie rower o fajnym ściganckim charakterze, ale sądząc po sztycy i podkładkach pod mostkiem bardziej pasowałby tu rozmiar M ramy.
LUKSUSqq Napisano 21 Września 2011 Autor Napisano 21 Września 2011 to prawda M byłą by zdecydowanie lepsza, ale zabójczo podoba mi sie ta rama, nadarzyłą sie okazja wiec kupiłem, gdyby ktos mial w rozmiarze M to chetnie sie zamienie
LUKSUSqq Napisano 7 Października 2011 Autor Napisano 7 Października 2011 W rowerze został wymieniony napęd i siodełko, aktualna specyfikacja: Bar Ends (Rogi): boplight 45g Brake Front (Hamulec przedni): Avid sd7 - 180g Brake Rear (Hamulec tylny): Avid sd7 - 180g Brake Levers (Klamki Hamulcowe): patrz: manetki Cables (Pancerze i linki): bd (?)200g Cassette (Kaseta): Shimano LX HG-61 11-32 9rz - 320g Chain (Łańcuch): Shimano XT HG-93 - 290g Crankset (Korby + Suport): Shimano Deore M590 (silver) 44-32-22 - 1010g Derlr Front (Przerzutka przednia): Shimano Alivio FD-M412 196g Derlr Rear (Przerzutka tylna): Shimano xt rd-m772 shadow 230g Fork (Widelec): Suntour XCR 100mm 2230g Frame (Rama): Giant XTC S - 1470g Grips (Gripy): boplight 55g Handlebar (Kierownica): boplight 160g Headset (Stery): vp-a45ac 107g Pedals (Pedały): shimano PD-M520 380g Seat (Siodło): Selle Italia SLR flow - 175g Seatpost (Sztyca): boplight 30.9 400mm 249g Seatpost clamp (Zacisk sztycy): paco gold 25g Shifters (Manetki): klamkomanetki dual control xt st-m770 455g Skewers (Zaciski koł): Dartmoor bolt-on gold 68g Stem (Mostek): truvativ team 140g Tire Front (Opona przednia): Continental Explorer 2.1 drut 600g Tire Rear (Opona tylna): Continental Explorer 2.1 drut 600g Tubes (Dętki): botranger 2x 160g Wheel Front (Koło przednie): alexrims 2100 958g Wheel Rear (Koło tylne): alexrims x2100 1198g WAGA ~10,963g
ruti Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 moim zdaniem jakies 11,4 kg czesci katalogowo zawsze maja mniejsza wage, w rzeczywistosci trzeba dodac srednio 5% czekamy na wersje 2012
Klosiu Napisano 8 Października 2011 Napisano 8 Października 2011 Też mam tą ramę, tylko M, najładniejsza i najlepsza ramka na jakiej jeździłem. Tylko ten amortyzator, zgroza, jakbyś do Lamborghini wstawił kółka od malucha . Mim zdaniem też waży więcej niż 11 kg, mój waży 11.1-11.3 w zależności od opon, ale ma pół kilo lżejszego amora
LUKSUSqq Napisano 9 Października 2011 Autor Napisano 9 Października 2011 prosze sie nie martwic, mam juz na oku sid'a moze jeszcze przed zimą uda mis ie cos wykombinowac podkładki pod mostkiem nie beda wtedy konieczne, zobacze jak bedzie z wygodą jazdy. Potem zostana tylko koła ps. nie od razu Rzym zbudowano
honor Napisano 9 Października 2011 Napisano 9 Października 2011 Coś źle podliczyłeś całość, mi wychodzi 11841. Waga poniżej 11kg jest nierealna przy takich komponentach . Rama bardzo fajnie się prezentuje, z taką bazą nic tylko schodzić do 10kg .
LUKSUSqq Napisano 9 Października 2011 Autor Napisano 9 Października 2011 Kurde mozliwe, wagi brałem jak pamietasz od Ciebie jeszcze z kross'a v5bo sam nei miałem jak ani na czym zwazyć faktycznie 11841 oj :/ a taki podniecony byłem ze mam ponizej 11 hhahah czyli ~12 kg
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.