kamfan Napisano 20 Września 2011 Napisano 20 Września 2011 zima sie zbliza, ale gdy do trenazera podchodze nadal czuje obrzydzenie:P wiec moze trenazer nartami biegowymi zastapic? wie ktos jaki styl (klasyczny czy lyzwowy) jest najlepszy jako alternatywa/uzupelnienie treningu na trenazerze? w kwestii nart biegowych jestem calkowicie zielony, na co zwrocic prz kupnie? moze ktos zaproponuje mi jakies konkretne modele nart (nowe/uzywane) + buty(nowe) + kijki (nowe/uzywane) w zakresie cenowym 500-700zl (tansze tez moga byc), nie chodzi mi o jakies super narty tylko o takie w ktorych bedzie sie w miare wygodnie podbiegac i trenowac, bo jak mi sie spodoba i sie naucze dobrze biegac to za 2 lata kupie cos lepszego
szy Napisano 20 Września 2011 Napisano 20 Września 2011 Kluczem jest miejsce gdzie mieszkasz. Jeśli trafisz tak, że w Twojej okolicy znajdziesz pasjonatów utrzymujących trasy biegowe, wygrałeś i będziesz mógł biegówkami zastąpić rower. Jeśli nie - pozostanie Ci tylko turystyka na nieprzygotowanych trasach, czyli jednak poziom niżej jeśli patrzeć na poziom angażowania organizmu. Paradoksalnie Kraków jest dużo mniej aktywny biegówkowo od Warszawy czy Trójmiasta, zobacz, to małopolski dział forum biegówkowego: -> http://www.biegowki.pl/forum/viewforum.php?f=29 Nic nie stoi na przeszkodzie jednak, byś szlak sam sobie utrzymywał codziennym bieganiem. Mi samemu by się to jednak szybko znudziło... Narty - na giełdzie w Trójmieście komplet z butami można kupić od 100-kilkudziesięciu złotych. Koszt jest jednak adekwatny do wartości. Nowe komplety do pierwszych kroków warto kupić w Decathlonie, pewnie już za okolice 500 PLN. Więcej sprzętowych informacji szukaj na biegowki.pl, kupa takich pytań już się tam przez forum przewinęła. Oczywiście najlepszym miejscem w Polsce są Jakuszyce. Biegaczy starają się przyciągać też Góry Stołowe, turystycznie popularne są Gorce czy Jura K.-Cz. Pozdrowienia :] Szy.