damien Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Koledzy pomóżcie proszę podjąć decyzję .,, chodzi o to że chcę zakupić ramkę Accent Peak - mam 178 cm wzrostu. Ramy lubię trochę przymałe i celuję w rozmiarze S . Co o tym myślicie ? Lekkie przegięcie będzie ? z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BratDalton Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 BratDaltonie - powiem ci że nie wyobrażam sobie jak ty sie mieścisz na ramie 17" ja bym nie dał rady No jakoś daję radę. Sztyca wyciągnięta jest na max. ale siodło jest w tej samej odległości od osi suportu jak w szosie. Widać to na tym porównaniu, odcinki żółty i niebieski na obu zdjęciach mają dokładnie ten sam wymiar. Siodło w MTB jest minimalnie niżej żebym mógł balansować ciałem. Szosa ma 55cm c-c. MTB to Peak 29 rozmiar M (2014). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miki74 Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 @@BratDalton, wydaje mi się że w mtb masz siodło lekko w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 Odległość szczytu siodła do osi suportu jest myląca. Korby mogą mieć innej długości ramiona, a i same pedały/bloki także. Takie porównanie jeszcze nic nam nie mówi. Trzeba pomierzyć kąty w kolanie, by powiedzieć jednoznacznie -jest jednakowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 28 Września 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Września 2016 No i wszystko jasne w temacie nowych Carbonowych Peaków: http://accent-bikes.com/aktualnosci/odkrywamy-szczegoly-ramy-peak-carbon • Waga: 1100 g (rozmiar M) • Wykonanie w technologii monocoque • Środek suportu BSA • Wewnętrzne prowadzenie linek • Tylna oś 12 x 142 mm • Sztyca: 31,6 mm • Przerzutka przednia: 34,9 mm • Stery: zintegrowane IS42/IS52mm • Mocowanie hamulca: Post Mount (maksymalny rozmiar tarczy 160 mm) • Szerokość mufy suportu: 68 mm No i chyba najważniejsze: Sugerowana cena detaliczna: 2999 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 Dla mnie lipa. I nawet nie chodzi o cenę. Taper, BSA i sztywna oś - fajnie że są. Jednak geometria mogłaby być nowocześniejsza. Nie więcej niż 70stopni na główce i krótszy ogon byłyby na miejscu. Do tego przy długości 64 potrzebowałbym 50-51cm podsiodłówki. Rozmiar M za to za niski i za krótki. Jest też plus: dzięki temu niedopasowaniu do moich oczekiwań nie muszę się zastanawiać czy cena jest OK czy przynajmniej o kilka Władysławów Jagiełło za duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 A ja jakoś nie mam przekonania do montażu przerzutki na obejmę do węgla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 Pewnie zdecydowana większość osób składających rower na tej ramie, zdecyduje się na napęd 1X... więc o żadnej obejmie nie ma mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 (edytowane) " Ramę będzie można również zobaczyć podczas targów Kielce Bike Expo od 29 września do 1 października. Zapraszamy na stoisko F-18!" Ktoś z Was będzie obecny na tych targach? Mógłby pocykać kilka fotek i wrzucić na forum? Jestem w 90% co do kupna chińskiego karbonu. Informacja o karbonowym Peak'u trochę wprowadziła zamętu. Choć jak tak dłużej się zastanowić, to za 3000zł przy odrobinie szczęścia można znaleźć coś sprawdzonego. Edytowane 29 Września 2016 przez montell81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 (edytowane) Obecnie ujeżdżam Peaka 29 z 2015r. Jeśli chciałbym przesiąść się na carbon accenta, to nie starczy mi 6000PLN. Kompatybilność wsteczna? Nowe tylne koło, nowy napęd(brak możliwości założenia przedniej przerzutki -> kaszana), obejmy, zaciski itd. Z powodu zysku 500g? Nie, dziękuję. Wolę dołożyć i kupić cały nowy rower. Nie wiem skąd pomysł, że ktoś normalny będzie chciał rower do XC bez przerzutki z przodu. Nie licząc kilku koksów nikt normalny nie podjedzie z blatem 38 z przodu niczego. A to najmniejszy akceptowalny rozmiar do ścigania. Paru koksów z pudła ogarnie 1x11. Reszta normalnych ludzi potrzebuje młynek. Edytowane 29 Września 2016 przez Mateusz30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Nikt Ci nie zabroni, tylko obejma na węglu to pomysł słaby. Po to wymyślono DM żeby zaoszczędzić te dodatkowe dwadzieścia-kilka gr na obejmie. Jak już wydaję niemało $$$ na lekkość to oczekuję rozwiązań dostępnych współcześnie optymalizujących masę. Dodatkowo jest kwestia ew. uszkodzenia ramy poprzez obejmę ale to skrajne przypadki będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Obecnie ujeżdżam Peaka 29 z 2015r. Jeśli chciałbym przesiąść się na carbon accenta, to nie starczy mi 6000PLN. Kompatybilność wsteczna? Nowe tylne koło, nowy napęd(brak możliwości założenia przedniej przerzutki -> kaszana), obejmy, zaciski itd. Z powodu zysku 500g? Nie, dziękuję. Wolę dołożyć i kupić cały nowy rower. Nie wiem skąd pomysł, że ktoś normalny będzie chciał rower do XC bez przerzutki z przodu. Nie licząc kilku koksów nikt normalny nie podjedzie z blatem 38 z przodu niczego. A to najmniejszy akceptowalny rozmiar do ścigania. Paru koksów z pudła ogarnie 1x11. Reszta normalnych ludzi potrzebuje młynek. Przecież nie będzie żadnego problemu by założyć przerzutkę przednią na obejmę w nowym Peaku. Poza tym nie każdy będzie musiał zmieniać tylne koło. Są piasty z możliwością konwersji z "niesztywnej" na sztywną oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Jaką długą musi mieć rura sterowa pod Peak'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Takie 140mm to minimum bez podkładek przy sterach Accent HSI-SPRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 https://issuu.com/accentbikes/docs/2017_accent_60pages_www__1_?utm_source=conversion_success&utm_campaign=Transactional&utm_medium=email Szykuję się niezły hit. Accent Peak Carbon na Sram Eagle za 13500zł ! Sam napęd i ammor to już prawie 10tys ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 ale hit, już widzę te kolejki w mięsnym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 Pewnie dla hardkorowych ścigantów to jest jakaś opcja. Po sezonie posypią się downgrade'y Dla mnie antyhitem jest brak zmian w aluminiowym Peaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 5 Października 2016 Udostępnij Napisano 5 Października 2016 Długo każą czekać na oś 12... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 A po co komu sztywna oś w najtańszej ramie do ścigania? Kapci w plusie nikt tam nie założy, boost nie jest potrzebny, hamulca po zdjęciu koła regulować nie trzeba. Przepraszam, ale co niby ma być nie tak osią 9mm? Jeździmy na niej od 100lat. Nikt nie poczuje różnicy sztywności kół. A kompatybilność wsteczna jest w tym momencie ważniejsza przy taniej ramie. Obstwawiam, że jak Accent za rok przestawi produkcję w Chinach, to zanim dojadą ramy 2018 alu ze sztywną osią, to... będzie to już zapomniany standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Od miesiąca szukam atrakcyjnych kół 29 pod klasyczne qr w rozsądnej cenie. Wszystkie koła "premium", które można nabyć z drugiej ręki są praktycznie pod 142x12. Po doliczeniu adaptera (np. 120 zł w przypadku DT) cena nie jest już wyjątkowo promocyjna. Powiedzmy, że tej samej cenie mogę mieć funkcjonalnie porównywalne koła ważące 2200g pod QR i 1800g pod 142x12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broda Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Tak lekko nie ten dział. Od miesiąca szukam atrakcyjnych kół 29 pod klasyczne qr w rozsądnej cenie. Wszystkie koła "premium", które można nabyć z drugiej ręki są praktycznie pod 142x12. Po doliczeniu adaptera (np. 120 zł w przypadku DT) cena nie jest już wyjątkowo promocyjna. Powiedzmy, że tej samej cenie mogę mieć funkcjonalnie porównywalne koła ważące 2200g pod QR i 1800g pod 142x12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Ależ ten temat wręcz - pokazuje m.in. po co mi sztywna oś w peaku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WonszRzeczny Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 (edytowane) Tak lekko nie ten dział oczywiście że ten dział brak sztywnej osi z tyłu to minus i każdy kto choć raz przejechał się na rowerze z tymże systemem nie chce nic innego brak problemów z dudnieniem tarcz, uczuciem że koło pływa przy mocnym zrywie, brak potrzeby ustawiania tarczy względem zacisku nie wiem co chłopakom szkodziło zmienić lekko geometrie żeby te mityczne 142mm weszło bo byłby pewnie hit a tak jest lekki niesmak Edytowane 6 Października 2016 przez WonszRzeczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Kolegro od kół - 2200 pod qr ? Wtf ? Ja aktualnie składam na piastach novateca,obręczach accenta ,szprychach i nyplach sapim. Komplet wyjdzie koło 1500g I to moim zdaniem nie prawda ,że nie da się dostać kompletu pod qr. Są,gorzej raczej z przodem gdzie większosć droższych ma 15mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 6 Października 2016 Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Ja też sobie mogę poskładać takie, tylko za całe koła chce dać najwyżej tyle co Ty za same piasty bo to nie dla mnie. I nie chodzi mi o to, że nie mogę dostać kompletu pod qr tylko o to, że mam większy wybór i lepsze ceny w kołach pod sztywne osie... Ot np. taki spec roval mi się pewnego dnia trafił za 400zl nówka komplet... I poszedł do roweru brata (szczęśliwie nie było prob z piastą 142+ w jego ramie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.