marcinusz Napisano 22 Września 2017 Udostępnij Napisano 22 Września 2017 Ja liczyłem na większe zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 22 Września 2017 Udostępnij Napisano 22 Września 2017 nie jest źle, ale mogli się już pofatygować ze zrobieniem haka DM i zacisku hamulca w trójkącie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
homzal Napisano 22 Września 2017 Udostępnij Napisano 22 Września 2017 "reszta bez zmian" prawdopodobnie oznacza tą samą przyszeroką podsiodłówkę. Ehh, ale malowanie zdecydowanie na + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 nie jest źle, ale mogli się już pofatygować ze zrobieniem haka DM i zacisku hamulca w trójkącie. Był live na facebooku, i chyba wlasnie będzie DM, ale juz nie pamietam, musicie obejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 Myślałem, że zmiany będą jakieś poważniejsze. Na plus sztywna oś, lepszy kąt główki. O ile cena nie skoczy jakoś drastycznie to będzie sukces poprzedniej wersji. Chociaż wiele jest do poprawienia w kwestii lakierowania, bo szału jak nie było tak dalej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdaskoKross Napisano 24 Września 2017 Udostępnij Napisano 24 Września 2017 Bo to pękający szmelc na kołach 29. Sprzedajcie swoje rowery i kupcie zjazdówki ,a będzie wam dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Września 2017 Udostępnij Napisano 24 Września 2017 Bo to pękający szmelc na kołach 29. Sprzedajcie swoje rowery i kupcie zjazdówki ,a będzie wam dane. Nie ma to jak opinia podparta argumentami i wnosząca coś sensownego do tematu Jesteś z tych co potrzebują full'a na asfalt bo twardo w pupę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 24 Września 2017 Udostępnij Napisano 24 Września 2017 Bo to pękający szmelc na kołach 29. Sprzedajcie swoje rowery i kupcie zjazdówki ,a będzie wam dane. Pościgamy się na jakimś stromym podjeździe? Ty na swojej zjazdówce, a ja na Peaku, zobaczymy który szmelc jest szybszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdaskoKross Napisano 24 Września 2017 Udostępnij Napisano 24 Września 2017 (edytowane) Jesteś z tych co potrzebują full'a na asfalt bo twardo w pupę? Nie potrzebuję fulla do zjazdów , poważnie. Wystarczy mi mój stalowy NS ze 160mm I nie nie jestem z tych co umieją j na swoich freeride'owych roweruch z 23-centymetrowym skokiem amora zeskoczyć z krawężnika Pościgamy się na jakimś stromym podjeździe? Ty na swojej zjazdówce, a ja na Peaku, zobaczymy który szmelc jest szybszy. Czytaj ze zrozumieniem Panie mądry. Rower zjazdowy nie jest do podjazdów...Zawsze można obrócić kota ogonem Chcesz to się tam męcz na podjazdach ja wykupię bilet na wyciąg Poza tym była to ironia abyście sprzedali swoje śmieszne rowerki na dużych kołach i zamienili na rowery dziecięce z kołami 26. A co do pękającego peaka nic się nie zmieniło bo tak się po prostu dzieje. Przez manię lekkości i zajemocno cieniowane rurki spawy puszczają i można cieszyć się tym ,że obejmie to gwarancja. Edytowane 24 Września 2017 przez AdaskoKross Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radarrr Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Panowie mam takie małe pytanko, w Peaku 29er maksymalną tarczę jaką można wrzucić to 160mm. Jest możliwość zamontować na tył tarcze 180 ew 203mm po zastosowaniu adaptera pm160 na pm160 czy pm203? Chodzi mi o taki adapter http://www.bikestacja.pl/pl/adapter-kcnc-hamulca-tarczowego-czarny-pm-160-pm-180-16970.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 maksymalną tarczę jaką można wrzucić to 160mm. est możliwość zamontować na tył tarcze 180 ew 203mm po zastosowaniu adaptera pm160 na pm160 czy pm203? Jest, tylko robiąc to łamiesz zalecenia producenta i nie wiadomo co się stanie. A po co Ci taka tarcza na tył? To nie ma kompletnie sensu, niektórzy wsadzają nawet 140mm na tył ( w Peaku niestety się nie da) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Nie da się, jest za mało miejsca w tylnych widełkach i nie założysz koła z tarczą 180. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radarrr Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Nie chodzi o to że chce tak zrobić tylko byłem ciekaw czy jest taka możliwość, kumpel mówił że się nie da a ja byłem pewien że się da. Dobrze że zakład o skrzynkę czegoś mocniejszego nie poszło :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
syntetycznypiotr Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 A ja tam się cieszę że nie zmieniają za dużo na raz, jest to co było najbardziej potrzebne. Oby cena za mocno nie podskoczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 A jaki jest profit z tego, że nie zmieniają dużo? Ja nie widzę żadnego. Tej ramy nie zmieniano przez 5 lat. Jeśli będą czekać następnych 5 lat mocowanie przerzutki DM i wewnętrzne prowadzenie kabli, to słabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 A jaki jest profit z tego, że nie zmieniają dużo? Ja nie widzę żadnego. Tej ramy nie zmieniano przez 5 lat. Patrząc po sprzedaży to chyba ludzie są zadowoleni. Byłem ostatnio na zawodach XC i jest tam wysyp Peak'ów. Jeśli będą czekać następnych 5 lat mocowanie przerzutki DM Czy to nie jest kolejny z tych wspaniałych pomysłów żeby tylko na siłę coś zmienić? wewnętrzne prowadzenie kabli, to słabo. Rozwiązanie ma tyle samo przeciwników co fanów. Z jednej strony fajne z drugiej strasznie denerwujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Patrząc po sprzedaży to chyba ludzie są zadowoleni. Byłem ostatnio na zawodach XC i jest tam wysyp Peak'ów. Myślę, że to bardziej kwestia ceny i braku alternatywy. Trudno się spodziewać czegoś lepszego za 600zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdaskoKross Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Trudno się spodziewać czegoś lepszego za 600zł. To zdecydowanie główna przewaga peaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Byłem ostatnio na zawodach XC i jest tam wysyp Peak'ów. Myślisz, że gdyby ta rama była lepsza, to "wysypu" by nie było? Może byłby większy? Czy to nie jest kolejny z tych wspaniałych pomysłów żeby tylko na siłę coś zmienić? Może tak. Ale mam już jedną taką przerzutkę i uważam, że odrobinkę łatwiej ją wyregulować oraz utrzymać w czystości (brak obejmy), więc wolę DM. Rozwiązanie ma tyle samo przeciwników co fanów. Z jednej strony fajne z drugiej strasznie denerwujące. Nie wiem czy tyle samo. Jeśli system jest pomyślany z głową, to nie jest uciążliwy. Korzyści dla estetyki i łatwości czyszczenia roweru są znaczne (mniej trudno dostępnych zakamarków zbierających błoto). Wolę raz na dwa lata pomęczyć się więcej przy wymianie kabli, niż męczyć się więcej przy każdym myciu roweru. Przymierzam się do zmiany hardtaila i jeśli chodzi o przerzutkę, to ideałem byłoby mieć 3 rzeczy: wewnętrzne prowadzenie kabla, side-swing i direct mount. W peaku pewnie za następne 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 (edytowane) Sugerowana cena detaliczna to 999 zł Edytowane 26 Września 2017 przez Zazi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Biorąc pod uwagę, że obecny peak wyceniany jest na 899zł to cena nowego jest jak najbardziej do przyjęcia (zakładam, że z osią w komplecie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
syntetycznypiotr Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 W peaku pewnie za następne 5 lat. przez te 5 lat to się pojawi 5 nowych standardów jeśli utrzyma się obecne tempo w branży. Poza tym to wtedy nie kosztowałby już poniżej 1k. A tak to zaraz się pojawią na nowe po ~800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Na pojawiające się nowe standardy nic nie poradzimy. Były są i będą. Poza tym to wtedy nie kosztowałby już poniżej 1k. Może tak a może nie. Równie dobrze można napisać, że szkoda, że dali sztywną oś, bo mogli tylko wspawać inaczej główkę ramy i zostawić starą cenę... Każdy ma swoją opinię. Moja jest taka, że wolałbym w pełni nowoczesnego peaka za nieco więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 A kiedy nowy peak wreszcie będzie dostępny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 Przecież pisali nie raz, że marzec/kwiecień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.