Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Myślałem, że zmiany będą jakieś poważniejsze. Na plus sztywna oś, lepszy kąt główki. O ile cena nie skoczy jakoś drastycznie to będzie sukces poprzedniej wersji.

Chociaż wiele jest do poprawienia w kwestii lakierowania, bo szału jak nie było tak dalej nie ma.

Napisano

 

 

Bo to pękający szmelc na kołach 29. Sprzedajcie swoje rowery i kupcie zjazdówki ,a będzie wam dane.

 

Nie ma to jak opinia podparta argumentami i wnosząca coś sensownego do tematu :thumbsup: 

 

Jesteś z tych co potrzebują full'a na asfalt bo twardo w pupę? :thumbsup:  

Napisano

Bo to pękający szmelc na kołach 29. Sprzedajcie swoje rowery i kupcie zjazdówki ,a będzie wam dane. :woot:

Pościgamy się na jakimś stromym podjeździe? Ty na swojej zjazdówce, a ja na Peaku, zobaczymy który szmelc jest szybszy.
Napisano (edytowane)
Jesteś z tych co potrzebują full'a na asfalt bo twardo w pupę?

 

 

Nie potrzebuję fulla do zjazdów , poważnie. Wystarczy mi mój stalowy NS ze 160mm :) I nie nie jestem z tych co umieją j na swoich freeride'owych roweruch z 23-centymetrowym skokiem amora zeskoczyć z krawężnika  :woot:

 

 

 

Pościgamy się na jakimś stromym podjeździe? Ty na swojej zjazdówce, a ja na Peaku, zobaczymy który szmelc jest szybszy.

 

 

Czytaj ze zrozumieniem Panie mądry. Rower zjazdowy nie jest do podjazdów...Zawsze można obrócić kota ogonem :)  Chcesz to się tam męcz na podjazdach ja wykupię bilet na wyciąg :laugh: Poza tym była to ironia abyście sprzedali swoje śmieszne rowerki na dużych kołach i zamienili na rowery dziecięce z kołami 26. A co do pękającego peaka nic się nie zmieniło bo tak się po prostu dzieje. Przez manię lekkości i zajemocno cieniowane rurki spawy puszczają i można cieszyć się tym ,że obejmie to gwarancja.  

Edytowane przez AdaskoKross
Napisano

 

 

maksymalną tarczę jaką można wrzucić to 160mm.

 

 

est możliwość zamontować na tył tarcze 180 ew 203mm po zastosowaniu adaptera pm160 na pm160 czy pm203?

 

Jest, tylko robiąc to łamiesz zalecenia producenta i nie wiadomo co się stanie.

 

A po co Ci taka tarcza na tył? To nie ma kompletnie sensu, niektórzy wsadzają nawet 140mm na tył ( w Peaku niestety się nie da) 

Napisano

Nie chodzi o to że chce tak zrobić tylko byłem ciekaw czy jest taka możliwość, kumpel mówił że się nie da a ja byłem pewien że się da.

Dobrze że zakład o skrzynkę czegoś mocniejszego nie poszło :-D

Napisano

A jaki jest profit z tego, że nie zmieniają dużo? Ja nie widzę żadnego. Tej ramy nie zmieniano przez 5 lat. Jeśli będą czekać następnych 5 lat mocowanie przerzutki DM i wewnętrzne prowadzenie kabli, to słabo.

Napisano

 

 

A jaki jest profit z tego, że nie zmieniają dużo? Ja nie widzę żadnego. Tej ramy nie zmieniano przez 5 lat.

 

Patrząc po sprzedaży to chyba ludzie są zadowoleni. Byłem ostatnio na zawodach XC i jest tam wysyp Peak'ów.

 

 

 

Jeśli będą czekać następnych 5 lat mocowanie przerzutki DM

 

Czy to nie jest kolejny z tych wspaniałych pomysłów żeby tylko na siłę coś zmienić?

 

 

 

wewnętrzne prowadzenie kabli, to słabo.

 

Rozwiązanie ma tyle samo przeciwników co fanów. Z jednej strony fajne z drugiej strasznie denerwujące. 

Napisano

 

 

Patrząc po sprzedaży to chyba ludzie są zadowoleni. Byłem ostatnio na zawodach XC i jest tam wysyp Peak'ów.

Myślę, że to bardziej kwestia ceny i braku alternatywy.

Trudno się spodziewać czegoś lepszego za 600zł.

Napisano

Byłem ostatnio na zawodach XC i jest tam wysyp Peak'ów.

 

Myślisz, że gdyby ta rama była lepsza, to "wysypu" by nie było? Może byłby większy?

 

Czy to nie jest kolejny z tych wspaniałych pomysłów żeby tylko na siłę coś zmienić?

 

Może tak. Ale mam już jedną taką przerzutkę i uważam, że odrobinkę łatwiej ją wyregulować oraz utrzymać w czystości (brak obejmy), więc wolę DM.

 

Rozwiązanie ma tyle samo przeciwników co fanów. Z jednej strony fajne z drugiej strasznie denerwujące. 

Nie wiem czy tyle samo. Jeśli system jest pomyślany z głową, to nie jest uciążliwy. Korzyści dla estetyki i łatwości czyszczenia roweru są znaczne (mniej trudno dostępnych zakamarków zbierających błoto). Wolę raz na dwa lata pomęczyć się więcej przy wymianie kabli, niż męczyć się więcej przy każdym myciu roweru.

 

Przymierzam się do zmiany hardtaila i jeśli chodzi o przerzutkę, to ideałem byłoby mieć 3 rzeczy: wewnętrzne prowadzenie kabla, side-swing i direct mount. W peaku pewnie za następne 5 lat.

Napisano

Na pojawiające się nowe standardy nic nie poradzimy. Były są i będą.

 

 

 

Poza tym to wtedy nie kosztowałby już poniżej 1k.

 

Może tak a może nie. Równie dobrze można napisać, że szkoda, że dali sztywną oś, bo mogli tylko wspawać inaczej główkę ramy i zostawić starą cenę...

 

Każdy ma swoją opinię. Moja jest taka, że wolałbym w pełni nowoczesnego peaka za nieco więcej. 

Napisano

Czytaj ze zrozumieniem Panie mądry. Rower zjazdowy nie jest do podjazdów...Zawsze można obrócić kota ogonem :) Chcesz to się tam męcz na podjazdach ja wykupię bilet na wyciąg :laugh: Poza tym była to ironia abyście sprzedali swoje śmieszne rowerki na dużych kołach i zamienili na rowery dziecięce z kołami 26. A co do pękającego peaka nic się nie zmieniło bo tak się po prostu dzieje. Przez manię lekkości i zajemocno cieniowane rurki spawy puszczają i można cieszyć się tym ,że obejmie to gwarancja.

Teraz się tłumaczysz? Po co? Samoloty też spadają, czy to jest powód by nimi nie latać? Zawsze można pójść piechotą :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...