Sabarolus Napisano 19 Czerwca 2017 Napisano 19 Czerwca 2017 Widziałem i zielonego Peaka i zieloną Rebe, aczkolwiek zależy, o której zieleni w przypadku Reby mówisz. Była taka mega żarówiasta i druga bardziej stonowana. Do Peaka bardziej pasowałaby ta jaskrawa, aczkolwiek nie wiem czy to była wersja tylko dla jednego producenta? Jeżeli myślisz o takim kolorze: https://www.ruhrmtb.de/wp-content/uploads/2016/02/rockshox-reba-120-gruen-2.jpg To jest on na moje męskie oko jednak znacznie ciemniejszy od tego w Peaku i to czy pasuje to każdy musi sam rozstrzygnąć Cytuj
M4RUD3R Napisano 19 Czerwca 2017 Napisano 19 Czerwca 2017 RS opisał ten kolor jako matt-neongreen. Ciekawe jak to by się skomponowało z Peakiem ;-) Cytuj
lederfox34 Napisano 20 Czerwca 2017 Napisano 20 Czerwca 2017 Zachęty nie trzeba,, pogoda super, tylko o czas powalczyć Pika przetarła 'stare-nowe szlaki', niesamowicie wygodny rower. Testowałyśmy nową sztycę accenta execute carbon. Rewelacja, 40 km strzeliło szybko bez jakichkolwiek odczuć negatywnych Jak tam wasze peaki ? Ja dawno nie jeździłem więc dziś wyrwałem się poza miasto na większe górki i single. Było warto. Dzień nie stracony Zdjęć raczej nie robie jak nie ma UpGradów większych, ale nowy telefon, to trzeba było przetestować http://imgur.com/a/3oCIl Cytuj
Dinsdale Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Fajna rama pod kątem geometrii, śmiga(ło) mi się bardzo dobrze, tyle że po niecałych 3 miesiącach i niewiele po 2000km zaczęła pękać na spawie na kominie pod sztycą – identycznie jak na jakichś zdjęciach wcześniej w tym temacie. Ważę niewiele (85kg), sztyca siedzi dobrych kilkanaście cm w ramie, więc tu przyczyny raczej bym nie upatrywał. Żeby było ciekawiej, założyłem ją wiosną zmieniając z Authora Instinct 29, gdzie pękły mi dwie ramy odpowiednio po ok. 5000 i 2500 km, również w tych samych miejscach. Jakość nowego sprzętu przeraża, okazuje się że jest dużo gorzej niż w branży samochodowej czy RTV/AGD. Cytuj
Gość Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 To może coś robisz źle skoro 3 ramy i ten sam efekt? Cytuj
kudizc Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Mi 2 peaki pekly jeden właśnie na kominie w drugim pofalowała się podsiodłówka. Waga 83kg. Teraz smigam na trzeciej z rzędu, bo właściwie nie ma na co jej zmienić. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Gość Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Po jakim przebiegu? Trochę mnie martwi to co piszecie, bo w Peaku największy problem mam właśnie z rurą podsiodłową. Jak udało mi się zniwelować zjeżdżanie sztycy to zaczęło się jakieś skrzypienie, mimo że w ramę mam wsunięte 20 cm sztycy. Cytuj
kudizc Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Pierwszą sztukę (pofalowana rura) odesłałem na gwarancjię po 2 miesiące użytkowania, druga wytrzymała trochę dłużej - prawie 1,5 tyś km i pękła w okolicy szczeliny pozwalającej na zaciśnięcie sztycy. W obu przypadkach (nawet w trzech) występował/ występuje problem z za luźną rurą podsiodłową jak u ciebie (wpadająca sztyca, dokręcania kluczem niutonometrycznnym zgodnie z zaleceniami 5 Nm niewiele daje itd.). U siebie w aktualnym peaku, w rurę mam wsadzony kawałek aluminium wycięty z puszki od piwa redukujący luz. Sztyca siedzi sztywno, nie ma szans żeby zjechała czy kręciła się. Mam nadzieję, że wpłynie też na wytrzymałość ramy. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Gość Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Ja zrezygnowałem z blaszek itd bo po zastosowaniu pasty do karbonu jest wszystko ok. Zresztą ważę 60 kg w kombinezonie Cytuj
lederfox34 Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 No ja to oczekiwałam własnie na pastę do karbonu zanim sztycę tam umieściłam. Obsesyjnie wręcz pilnuję Nm w dokreceniu kluczem dynamometr. Mam zmieniony zacisk własnie na 5Nm z ich (accentowskiego czarnego) 6Nm. Ten wydaje się jakby szerszy, solidniejszy. Ja zrezygnowałem z blaszek itd bo po zastosowaniu pasty do karbonu jest wszystko ok. Zresztą ważę 60 kg w kombinezonie A z ciekawości dopytam czy będziesz śmigał na swoim Peaku 23 lipca w Kozienicach na Poland Bike'u może? Cytuj
Dinsdale Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Po prostu za dużo chyba jeżdżę. Jakby rower wisiał w domu na wieszaku to nic by się nie działo z ramą Chyba. Cytuj
montell81 Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Miałem podobny problem co kolega Skom25 (nie był to Peak). Po zastosowaniu pasty do karbonu problem luźnej sztycy zniknął jednak po jakimś czasie pojawiły sie trzaski. Zastanawiałem się co mogło byc tego powodem. Pasta do karbonu przyciąga wszelaki syf i kurz, który zbiera się w okolicy zacisku. Wyciągnąlem sztycę,benzyną wyczyściłem zarówno sztycę jak i komin wraz z zaciskiem i od tamtej poru (odpukać) trzeszczenie ucichło. Sztyca po dokręceniu zacisku siedzi stabilnie i nie wsunęła się ani o milimetr. Cytuj
Gość Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 A z ciekawości dopytam czy będziesz śmigał na swoim Peaku 23 lipca w Kozienicach na Poland Bike'u może? Nie, raczej nie wybieram się na wyścigi dalej niż w mojej okolicy Miałem podobny problem co kolega Skom25 (nie był to Peak). Po zastosowaniu pasty do karbonu problem luźnej sztycy zniknął jednak po jakimś czasie pojawiły sie trzaski. Zastanawiałem się co mogło byc tego powodem. Pasta do karbonu przyciąga wszelaki syf i kurz, który zbiera się w okolicy zacisku. Wyciągnąlem sztycę,benzyną wyczyściłem zarówno sztycę jak i komin wraz z zaciskiem i od tamtej poru (odpukać) trzeszczenie ucichło. Sztyca po dokręceniu zacisku siedzi stabilnie i nie wsunęła się ani o milimetr. Ja właśnie mam wrażenie że u mnie dziwne skrzypienie dobiegało z okolic zacisku lub samego zacisku, ciężko powiedzieć. Z racji że aktualnie jestem bez amortyzatora to mam czas na wszelkie poprawki. Wyczyściłem wszystko i dodatkowo na końcu sztycy dokleiłem paseczek z cienkiej taśmy aluminiowej, tak żeby na dole też nie było luzu. Ogólnie ta pasta do karbonu zbiera syf, po wyjęciu sztycy pasta która była różowa w tym momencie jest czarno- szara. Podejrzewam że już podczas wsuwania sztycy tarcie robi swoje i minimalnie przyciera aluminium. Cytuj
M4RUD3R Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Kurcze no jestem przerażony Waszymi postami o pękających Peakach. Może przy mojej masie powinienem sobie darować tak wylajtowaną ramę ? Cytuj
Sabarolus Napisano 21 Czerwca 2017 Napisano 21 Czerwca 2017 Pozostaje wtedy kwestia co w zamian... Cytuj
montell81 Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Kurcze no jestem przerażony Waszymi postami o pękających Peakach. Może przy mojej masie powinienem sobie darować tak wylajtowaną ramę ?To nie jest wylajtowana rama. To jest kiepska rama. Niestety brak alternatywy. Ewentualne Authory do 1000zl Cytuj
Gość Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Nie popadajmy w paranoję, powiedzmy że na cały temat mamy 10 pękniętych ram a sprzedało się X razy tyle. Może nie robi to dobrego wrażenia, ale trzeba wziąć pod uwagę że nie wszyscy użytkownicy Peak'a siedzą na forum. Zanim kupiłem swoją ramę pytałem w serwisie jak z pękaniem i problemami: złożyli sporo rowerów na tej ramie i nigdy do nich nie wróciła uszkodzona. Cytuj
montell81 Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 To fakt, że statystyk nie ma. Rama jest popularna, dużo jest ich na rynku więc nie wiadomo jaki odserek pęka. Nie polegałbym jednak na opiniach serwisantów. Oni mówią to, co klient chce usłyszeć. Cytuj
Leniu Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Prawda jest taka że wszystkie ramy pękają i po to jest gwarancja. Czy to accent za 600 zł czy spec za 2000 Cytuj
Gość Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Nie polegałbym jednak na opiniach serwisantów. Oni mówią to, co klient chce usłyszeć. Akurat im ufam, jestem stałym klientem od bardzo dawna. Cytuj
M4RUD3R Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Authory też oglądałem (Vision bodajże teraz jest). Tylko pytanie czy to będzie dużo lepsze niż peak , albo na tyle lepsze aby bylo warte takiej dopłaty Cytuj
Sabarolus Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Na pewno bez porównania lepsze jest samo wykonanie ramy, jakość powloki lakierniczej i detale. Moim zdaniem samo to moze byc warte dopłaty. Cytuj
M4RUD3R Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Mnie interesuje aby nie pękło pode mną za szybko. Waga moja niestety (albo stety) raczej będzie ciągle powyżej 90kg (myślę , że 100kg nie przekroczę). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.