lederfox34 Napisano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 no własnie tak zastanowiło mnie to użytkowanie peak lady i miejscowość.. (intuicja?) Dostałam takie info z jednego ze sklepów w różnicach, luzna gadka o rozmiarach pod konkretną nogę. Podejrzewam ze większość traktuje je jednak jako rower 'widmo' dopóki sami nie zaczną sprzedawać, będą wtedy wiedzieli co mają na sklepie- magazynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 Serwis zero można reklamować? Ewentualnie co robicie ,żeby jarzemko się nie odkręcało za szybko. Zgłaszałem na zerowym ,że skrzypienia miałem z okolicy kierownicy i sztycy. A bardziej to za szybko rozkręcające się jarzemko ,które później skrzypi.Teraz po przejechaniu 100 Km od tego serwisu zerowego kierownica nie hałasuje czyli plus. Jednak jarzemko znowu zaczęło się okręcać;/ .Czy zostaje tylko wymiana całej sztycy no chyba ,że da się same jarzemko na inne.Czy próbować podjechać tam gdzie robiłem przegląd może bez dopłaty w ramach jakieś gwarancji na ostatnią usługę coś poradzą na to . Ostatnio to chyba tylko dokręcili .No chyba ,że by czymś jakiś "Lockout" czy jakoś tak te niebieskie by nałożyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WonszRzeczny Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 kup sztyce 31.8mm u mnie to załatwiło problem z hałasem i opadaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 31,8 może być za ciasne, u mnie by raczej nie weszło. Pasta do karbonu + dokręcenie zacisku z odpowiednim momentem załatwia problem. Zresztą autor posta nie pisze o zjeżdżającej sztycy tylko o jarzmie. Ja na Twoim miejscu kupiłbym sztycę z jarzmem na 2 śruby. Jak nie zależy Ci na wadze to Accent ma model SP-408 za około 50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Ja mam tego Peaka SLX i tam standardowo w komplecie już było jarzemko na dwie śruby.Jednak modelu raczej nie będę znał.Tylko trochę irytujące to jest ,że po dniu czy dwóch skrzypienie powraca.Szukałem czego to może być przyczyna i zawsze wychodziło,że luz na jarzemku się zrobił. Dokręcenie załatwia sprawę ale za szybko się odkręca.Po ostatnim serwisie zero ,minęło dwa dni i luz znowu się pojawił i skrzypienie.Raczej tak szybko nie powinno się odkręcać . Takie coś np ? https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/rowerowe-wsporniki-siodla-sztyce/amortyzowane/p,zoom-wspornik-siodla-sp-80-amortyzowany-srebrny-zoom,159921.html Edytowane 9 Czerwca 2017 przez voodoo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Mam tą samą sztycę ( wersję PRO która jest lżejsza), u mnie to jarzmo strzelało makabrycznie. Pomogło nasmarowanie wszystkich miejsc styku, od tego czasu strzeli może raz na kilkadziesiąt kilometrów, wcześniej strzelało kilkanaście razy na kilometr. Co do dokręcania: ustaw sobie kąt siodełka przednią śrubą z lekkim zapasem w dół, a następnie dociągnij całość tylną. U mnie to działa, tyle że ja ważę 60 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Podjechałem tam gdzie robiłem serwis zerowy . Powiedziałem ,że spoko kierownice zrobili.gdyż tam tez potrafiła skrzypiec. Jednak z tym jarzemkiem daje jest problem:). To teraz zamiast dokręcenie to i przesmarowali czymś białym i jarzemko i połączenie ramy i sztycy"bo coś sucho" .Czyli kierownicy na ostatnim serwisie ładnie zrobili przesmarowali itp . A z dźwiękami z jarzemka tylko dokręcili ;p.No ale chociaż w ramach ostatniej wizyty to poprawili za darmo . A co do sztycy to niby jakaś najtańsza nie jest według serwisanta .Rozmawiałem z serwisantem, to że dużo niby na tej sztycy zjechali gram. Jednak z samej konstrukcji jarzemka też jakoś zachwycony nie był .I że zna fajniejsze rozwiązania innych firm. Jednak plus dla serwisu ,że chociaż poprawki za free zrobili .Mam nadzieje ,że przez jakiś czas będzie cisza .A jak się coś odezwie to wiadomo co Czym samemu w razie odnowienia się dźwięków za jakiś czas smarować ?Pasta karbonowa,jakiś smar grafitowy czy lockout czy jakoś tak te niebieskie co powoduje nie okręcanie się śrub ?Finish Line czy jakaś inna firmę polecacie ? Ewentualnie czy coś z Decathlonu się nada ? Edytowane 9 Czerwca 2017 przez voodoo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Kierownica skrzypiała? Coś mi się nie chce wierzyć. Sztyca to Execute według specyfikacji, a ja mówię o Execute PRO która waży 195 gram. Ja sobie kupiłem dobry smar Finish Line teflonowy, ale zwykły też powinien dać radę. Pasta do karbonu tylko jak będzie Ci zjeżdżała sztyca, w innym przypadku nie ma takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Ale mowimy tutaj o odkrecajacych/luzujacych sie srubkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 No to klej do gwintów. Zamiast 40 zł za Locktite, można kupić inny dowolny klej za 15-20 zł. Trzeba szukać kleju do zabezpieczania gwintów, nie mocniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2017 Jak tam wasze peaki ? Ja dawno nie jeździłem więc dziś wyrwałem się poza miasto na większe górki i single. Było warto. Dzień nie stracony Zdjęć raczej nie robie jak nie ma UpGradów większych, ale nowy telefon, to trzeba było przetestować http://imgur.com/a/3oCIl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Cześć Wszystkim.Krótkie pytanie: wzrost 178 cm , dł nogi wewnętrzna około 80 cm. Powinienem wziąć rozmiar:M i sztyce 400mm czy L i 350mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Obawiam się, że na L nawet przy któtkim mostku i sztyce bez offsetu nie dosięgniesz kierownicy. To cholwrnie długi rower. Pomijam, że będziesz wisiał kroczem na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Czyli M jak na mój wzrost wystarczy w zupełności ? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Prz 80cm nogi polecam raczej M z dłuższą sztycą. 82-83cm nogi to takie bezpieczne minimum na Lkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Chyba zostanę przy bezpiecznym rozmiarze czyli M. Boję się, że L będzie za długa / za wysoko górna rura, a ja jakoś z przyzwyczajenia wolę ciut niższe ramy w tym aspekcie.A może Ktoś jeszcze mi powiedzieć 2 rzeczy:1) przerzutka przednia pod 34,9 top swing czy down swing ?2) wejdzie z tyłu piasta 10x135 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 thru bolt 10x135 wchodzi bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 O dzięki wielkie @kudizc. Czyli śmiało mogę poszukać piasty pod taki zamykacz ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Chyba zostanę przy bezpiecznym rozmiarze czyli M. Boję się, że L będzie za długa / za wysoko górna rura, a ja jakoś z przyzwyczajenia wolę ciut niższe ramy w tym aspekcie. A może Ktoś jeszcze mi powiedzieć 2 rzeczy: 1) przerzutka przednia pod 34,9 top swing czy down swing ? 2) wejdzie z tyłu piasta 10x135 ? W M raczej Top swing, bo down może wypaść na mocowaniu bidonu. Z tyłu spokojnie może być 10x135 na ośce przelotowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 ja mam 186 , noge wewnatrz 82 i ujezdzam M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 @Popio: jakiej długości masz sztycę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 (edytowane) Jak nie zależy Ci na gramach to weź sobie 400...zawsze to bezpieczniejsze dla ramy. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Czerwca 2017 przez Leniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4RUD3R Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Czytasz w myślach ;-) Wolę mieć większy zapas w ramie schowany. Chyba aż tak wagowo całej maszyny mi to nie zmieni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 (edytowane) sztyce mam accentową 40 cm , 20 cm wystaje reszta w srodku. Edytowane 17 Czerwca 2017 przez popio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Kup sobie lekkie koła a o wadze sztycy zapomnij Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.