Dokumosa Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 Ta sama firma pod marką dartmoor więcej na chińczyku wymusić potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 http://velo.pl/czesci/podporki/accent/evo Ta stopka nie będzie za krótka do tej ramy? Gdzieś dokopałem ,że jest na max 28". Ewentualnie o ile ktoś używa ,jaka polecacie może być coś z https://www.centrumrowerowe.pl/ lub z Decathlonu . Została mi w sumie stopka ta z Decathlonu jednak tam kwadratowa rama była więc odpada. Czym kierować się przy wyborze tzn co musi być w nazwie jaki system mocowania ,żeby było pewne że do naszej ramy w Peaku się nada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 (edytowane) voodoo21 - mam stópkę do oddania za piwo, zapłacisz przesyłkę to ci wyślę. Zaraz przymierzę czy pasują do Peaka 29". Edit. No niestety, jest za krótka, do rury pasuje, ale brakuje ze 2cm długości by rower stał stabilnie. Jak wykombinujesz sobie jakieś przedłużenie, to proszę bardzo. http://velo.pl/czesci/podporki/accent/profi Taka sama tylko moja nie ma tej regulacji, bo seryjnie była w rowerze 26" Edytowane 11 Maja 2017 przez Arni220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 12 Maja 2017 Udostępnij Napisano 12 Maja 2017 Po ostatnim rowerze została mi taka: https://www.decathlon.pl/stopka-rowerowa-500-id_8302792.html Jednak tej do naszej ramy nie podpasuje. Tamta jest tylko do kwadratowej ;/ . A nie powiem fajna jest Widział ktoś może taką samą jak z Decathlonu tylko do 29". Ja znalazłem jednak mocowanie przy innej rurze. Do Peaka niby polecali gdzieś tą : http://velo.pl/czesci/podporki/accent/evo Tylko jak wgłębiłem się w temat to ona jest na max 28" Ogólnie coś ciężko kupić stopkę,żeby w specyfikacji było że na bank pasuję na 29" po rozłożeniu na maxa. A jak już znalazłem identyczną to mocowana nie jest do dolnej rury tylko tak: http://allegro.pl/podporka-rowerowa-stopka-do-hamulcow-tarczow-24-29-i6811294321.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=305126#thumb/2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 13 Maja 2017 Udostępnij Napisano 13 Maja 2017 Ale ta będzie pasowała: http://velo.pl/czesci/podporki/accent/profi Ten sam uchwyt co w mojej więc pasuje, tylko ta jest regulowana i właśnie do 29" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 (edytowane) A co do dźwięków co pisałem wcześniej to teraz raczej sztycy nie podejrzewam a bardziej "Luźne szprychy, dziwny dźwięk z okolicy tylnego koła w momencie toczenia się na luzie i podczas pedałowania". Chociaż pod dokręceniu sztycy i i siodełka chwilę dalej te odgłosy były.a później już nie i cisza. Więc sam nie wiem czy jednak to sztyca czy może jednak to hałasuje tylne koło . Przegląd zerowy dopiero mam w okolicy 6 czerwca.A nie wiem czy przed upływem tych min 6 tygodni można się wcześniej na ten przegląd zerowy umówić. Obserwacje dziś Tak samo te dźwięki pojawiają się na sam początku jazdy (dziś) i utrzymują się tak do pierwszego Km później potrafią zaniknąć aż do dłuższego postoju. Edytowane 14 Maja 2017 przez voodoo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Sprawdź mocowanie jarzma do siodełka, u mnie dzisiaj zaczęło strzelać. Byłem trochę przerażony bo myślałem że to sztyca, ale na całe szczęście okazało się że to strzela z okolic siodełka, a najprawdopodobniej na gwincie ściskającym pręty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Tam dziś dokręcałem i raczej to samo. Jak idealna powierzchnia płaska do jazdy zero dźwięku. A wystarczy zboczyć z trasy by dźwięk powrócił. Jak naciskam na korbę wtedy strzela hałasuje skrzypi czy jak to tam opisać, jak rower się toczy to samo, dlatego że w momencie naciskania ciągnę wolnobieg i całą Piastę ,która się opiera o Szprychy. Mogę w dowolnej filii DSR oddać rower na przegląd czy tam serwis? Do serwisu zerowego jeszcze z dobry miesiąc ;/ . A wole żeby tam rower o własnych siłach dojechał. Jeśli to szprychy to wolę żeby serwis urządzeniem ponaciągał . Samemu to więcej szkód mógłbym zrobić . To co we własnych siłach mogłem dokręcić przesmarować zrobiłem. Jednak ten dźwięk pojawia się i znika. I po dzisiejszych oględzinach roweru bardziej stawiam ,że to szprychy hałasują lub wydają ten dźwięk niż sztyca i siodełko. Chyba że te dźwięki się nakładają i są zbliżone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 Sprawdź te szprychy ...prawdopodobnie masz luźna co najmniej jedną sztuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kenzie Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 Siemanko, jakieś 5 stron temu albo i lepiej zaczęła się burza na temat luzu w ramie. I ja się z tym borykałem, ciągle coś 'brzęczało'. Jak się okazało, jarzmo które łączy sztycę z siodełkiem było źle skręcone, a moje obawy, że rama jest pęknięta czy co innego okazały się zbędne. Co do luzów - sztyca w moim Peak'u sama z siebie nie wpadnie do rury podsiodłowej. Przy moich 102kg po codziennej jeździe oraz weekendowych maratonach pozostaje w tym samym miejscu. Jednak poniżej zacisku nie wygląda estetycznie z racji, że muszę się nią 'nakręcić' żeby włożyć na odpowiednią wysokość. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WonszRzeczny Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 a u mnie znowu zaczęły się dziać "jaja" ostatnio w trasie ze zsuwającą się sztycą, kupiłem wspornik 31,8, wszedł bez problemu i mam nadzieję że to już koniec kombinowania u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 A te dziwne dźwięki ,czy tam szprychy mogę zgłosić na niezgodność ? Serwis zerowy Peaka jest płatny?Jeśli tak to jaka cena.To opłacę i zrobię na miejscu ,żeby nie stracić gwarancji przedłużyć gwarancję na ramę. Ewentualnie jak wygląda kwestia napraw? Płacę za usługę przeglądy?A części gwarancyjne rozliczają się sklep ze sklepem? Co mi z takiej gwarancji ,że na miejscu jak zapcham do oddziału DSR tym z serwisem i tak wszystko opłacę,gdyż to jednak sklep innego właściciela niż kupiłem. Velo nie ma jakiś uniwersalnych punktów gwarancyjnych,gdzie mogę oddać rower na przegląd naprawę. Teraz to wygląda że mam gwarancję z ,której nie mogę skorzystać mimo dwóch albo trzech oddziałów DSR w moim mieście. Przy zakupie Online nie powinienem mieć gwarancji coś ala door to door ,ewentualnie jeśli zasadne zgłoszenie to darmowy kurier w obie strony do sklepu w którym brałem. Jeśli prowadził sprzedaż online.Czy może wszelkie problemy z rowerem składać bezpośrednio do Velo. Liczyłem że gwarancja w Velo jest podobna do tych z Decathlonu ,że w dowolnym oddziale DSR mogę oddać na gwarancję.Jak już oni je sprzedają. Jednak dziś z zapytaniem o serwis zerowy przeprowadzony w moim mieście dostałem takie info.Peaka brałem ze sklepu online oddalonego jakieś 300 km. A po zakupie dostałem info jak spytałem się o serwis zerowy ,że będę mógł u siebie zrobić. Jednak nic o płatnościach dodatkowych nie było.Jeśli to jakaś kwota symboliczna to luzik. Jeśli jednak ta gwarancja ma tak wyglądać ,że i tak na każdym kroku mam płacić to co mi z takiej gwarancji. "Nasz sklep i ten w moim mieście to są niezależne sklepy. Oczywiście można się tam umówić na serwis zerowy, ale będzie on płatny. Przegląd zerowy można zrobić wcześniej, nie trzeba czekać 6 tygodni." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 (edytowane) Serwis zerowy Peaka jest płatny?Jeśli tak to jaka cena. W warunkach gwarancji masz zapis "Wykonanie przeglądu zerowego i jego warunki w punkcie sprzedaży oraz w punkcie sprzedaży innym niż ten, w którym nabyto rower wymagają indywidualnych ustaleń, w tym w zakresie odpłatności." ( http://dobresklepyrowerowe.pl/sites/dsr/files/upload/warunki-gwarancji/rowery_warunki_gwarancji_i_opisy_grup_rowerow.pdf ) czyli prosto mówiąc wolna amerykanka zależna od widzi misie robiącego przegląd. Ewentualnie jak wygląda kwestia napraw? Warunki gwarancji też precyzują tą kwestię "W celu dokonania napraw gwarancyjnych, rower należy dostarczyć do punktu sprzedaży, w którym nabyto rower z ważną kartą gwarancyjną i dowodem zakupu." czyli w twoim przypadku rower w auto i wycieczka 300km bądź karton i kurier. Niestety ale gwarancja producenta bardzo często to tylko iluzoryczne bezpieczeństwo , którego kwiaty wychodzą dopiero wówczas jak trzeba z niej skorzystać . Edytowane 15 Maja 2017 przez gtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 16 Maja 2017 Udostępnij Napisano 16 Maja 2017 A dziś kolejna niespodzianka samo z siebie przednia dętka zrobiła pssss , W stojącym rowerze podobno było głośne psss samo z siebie i czeka mnie zakup nowej dętki .Ostatnio nim w niedziele jeździłem i do dziś rano było wszystko ok z dętką.Sprawdzałem raczej to nie zaworek Presto się poluzował chociaż jeszcze spróbuje sprawdzić czy się nie poluzowało coś tam przy nim. Napompowałem jednak słychać jak gdzieś uchodzi . Więc jaką dętkę polecacie tym razem z zaworkiem samochodowym kupić. Dętki widziałem od gdzieś 12 zł do 30 zł.Czy lepiej na mleko przejść . Tylko z moich znajomych nikt na mleku nie jeździ . I nie chcą na to przejść a że koło za ciężkie, a że tego nie naprawisz w drodze. Tam coś może się zepsuć?Przecież mleko stosuję się ,żeby kapci nie łapać Jak odbywa się tu pompowanie Presto?Lekko odkręcam zaworek przykładam końcówkę zaciskam i samo powinno się przestawić na Presto?Nawet przy zaciśniętej końcówce i tak coś tam ręką końcówkę musiałem przytrzymać żeby coś tam pompka brała. Czy jednak tam zmiana między Presto a samochodowym trybem jest właśnie zaciskanie końcówki. Jednak chyba powinno w tej pompkę tak się odbywać że obiema rękoma mogę pompować a nie jedną a drugą trzymać wężyk http://velo.pl/akcesoria/pompki/accent/service-pro Tą pompkę automatyczną mam od wczoraj i nie sądziłem że tak szybko się przyda:D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 16 Maja 2017 Udostępnij Napisano 16 Maja 2017 A czemu chcesz nową dętkę, kup zestaw łatek z klejem i zaklej. Spokojnie, za jakiś czas złapiesz kolejną dziurę, a potem kolejną i kolejną, takie życie. Zanim jednak zakleisz dziurkę to sprawdź czy w opinię nie ma ciała obcego. Najprawdopodobniej coś siedzi, przemacaj oponę od środka palcami, powinieneś wyczuć no chyba, że był to tradycyjny snejk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 16 Maja 2017 Udostępnij Napisano 16 Maja 2017 (edytowane) Więc jaką dętkę polecacie tym razem z zaworkiem samochodowym kupić. Obręcz jest pod presta , bez jej rozwiercenia nie założysz dętki z wentylem AV. Przecież mleko stosuję się ,żeby kapci nie łapać Głównie stosuje się po to aby można było jeździć na niskim ciśnieniu. Edytowane 16 Maja 2017 przez gtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 16 Maja 2017 Udostępnij Napisano 16 Maja 2017 (edytowane) A bo kumpel doradził,że przy pierwszym flaku wymienić na dętki samochodowe. (koła Accent Race) . Chociaż nie wiem czy przez tą obręcz przeciśnie się wentylek samochodowy. Chociaż w tym kole po coś dali Presto zamiast samochodowego ,więc jakieś plusy muszą być.I pewnie samochodowy zaworek się nie przeciśnie przez obręcz. Jeśli kapcie będą się powtarzać kusi założenie systemu na mleko .Koła mam niby ready na to rozwiązanie.Chociaż nie wiem czy są jakieś plusy i minusy tego rozwiązania. Zalewasz i na jakiś czas zapominasz o flakach.Czy raczej też są jakieś minusy tego rozwiązania. Jeśli minusem jest tylko to ,że rower będzie cięższy. To mógłbym w tą stronę pójść ,żeby spokojnie jeździć. Opłaca się w inwestować w lepsze dętki ? Te co niby mają płyn lub inne wynalazki chroniące przed małym przebiciem. Widziałem takie mniej więcej do 30 zł za sztukę. Ewentualnie za 30 zł widziałem sam jakiś płyn ale nie mleko ,który uszczelniało dętkę po przebiciu i wozi się że sobą. Wygląda trochę jak sprzężone powietrze w puszcze. Ewentualnie zmiana opon z opony Vittoria Mezcal na MTB WILD GRIP'R Michelin. Takie miałem we wcześniejszym rowerze tylko ,że w rozmiarze 27,5 i jakoś na nich flaka nie złapałem Więc może jakieś lepsze zabezpieczenia miały przed przebiciem dętki. Ewentualnie farta miałem ,że na nic nie najechałem . Edytowane 16 Maja 2017 przez voodoo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Maja 2017 Udostępnij Napisano 16 Maja 2017 Nie Presto tylko Presta. To jest temat o Peak'u więc proponuję zakończyć temat dętki bo robi się niepotrzebny spam. Żeby nie było Offtopa, dzisiaj umyłem rower i stwierdzam że lakier ( czarno szare malowanie, satyna) jest tragiczny. Mimo że o rower dbam, to już widać kilka przetarć do podkładu które przy tradycyjnym błyszczącym na pewno by nie wystąpiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 17 Maja 2017 Udostępnij Napisano 17 Maja 2017 Ten błyszczący wcale nie jest lepszy, to jakiś tandetny lakier, a w dodatku kładziony niezgodnie ze sztuką czyli bez zewnętrznej warstwy przeźroczystej. Jedyna rada to oklejać, jeździć i mieć to w poważaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biedrona32 Napisano 22 Maja 2017 Udostępnij Napisano 22 Maja 2017 Witam! Mam zamiar złożyć rower na ramie z tematu, mam kilka dylematów: 1. Mam 180 cm wzrostu i 80 przekroku, waga 100kg ale cały czas spada:) , jaki rozmiar powinienem wybrać S(17")czy M(19"). 2. Na początku chciałbym zamontować sztywny widelec ~500 PLN, macie może jakieś sprawdzone? Póżniej wymiana na coś powietrznego. dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 22 Maja 2017 Udostępnij Napisano 22 Maja 2017 Na twoim miejscu brałbym S,ale na M się nie zabijesz Co do widelca Saso 29 (mozesz poszukac, zwykly alu do 300zł dostaniesz) Miałem go w Peaku,jeździło się super. Sztywny,lekki i ładniejszy niż te wszystkie force etc. Kiedyś były na allegro, ale niedawno je w jakims sklepie widzialem, wpisz w google i poszukaj. Zwykly czarny pod 1, 1/8 sterówke haki 9mm. Przypomina wyglądem amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GTZaskar1991 Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 19' ctc ma 420 mm, czyli to jest 16,5 cala. Przy kącie główki 72', lepiej dać mały most, 19' z mostem 7 lub 8 cm będzie odpowiednie na 180 cm. brałbym S S tez można zgrać. 596 mm + sztyca offset 15 mm i most 90 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 (edytowane) Też mi się wydaje, że rozmiar 19" (M) będzie chyba odpowiedni i wtedy sztyca 350 styknie.. Takim ideałem byłby pewnie 18" Force ma brata bliźniaka dla Peaka i tam są właśnie te rozmiary pośrednie 18 i 20", a jest to w praktyce ten sam rower: http://www.force-components.pl/index.php?p4226,kod-146606-force-grannus-mtb-29-rama-taper-czarny-mat-18-m https://team29er.pl/t29er/ramy/3083-bitwa-o-szczyt-peak-29-ma-przeciwnika Edytowane 23 Maja 2017 przez Arni220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biedrona32 Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 (edytowane) No właśnie myślę że przy mojej wadze lepsza będzie 19 bo bardziej będę mógł sztyce schować, żeby nie pękła rama. Ale nie chce też popełnić błędu z 26er gdzie mam za duża ramę. Więc wolę 2 razy zapytać niż później płakać [emoji14] A jak z trwałością tego Force'a? Nie mogę znaleźć wielu opinii Dzięki Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Maja 2017 przez Biedrona32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Maja 2017 Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 Ja tylko po raz kolejny napiszę o beznadziejności lakieru na tej ramie. W ubiegłym tygodniu umyłem porządnie rower po jakiś 350-400 km. Byłem w szoku że na widełkach widoczne są ślady po oponie którą dotknąłem ramy przy wkładaniu w haki. Szczytem natomiast są odpryski lakieru na kantach mocowania PM przy zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.