Gość Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Ja mam posmarowane pastą do montażu elementów karbonowych. Dzięki temu w końcu nie mam problemu że sztyca zjeżdża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Wkład z puszki od piwerka- było kilka stron wstecz. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Jak by ktoś się zastanawiał nad kupnem 19" M w malowaniu czarno-czerwonym to będę chyba sprzedawał(znudziła mi się). W bardzo dobrym stanie z gwarancja etc. Wiecej na PW. Zeby nie robic off topu ,nagrałem jak wyciągam sztyce, i zrobilem zdjęcia jak podsiodłówka wyglada w środku. Potem wrzuce to na youtube i podlinkuję. Troszke siły trzeba było. Wyciąganie + kręcenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 będę chyba sprzedawał(znudziła mi się) A jaką masz alternatywę ? W twoim wydaniu stylistycznie Peak zyskiwał mocno na +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Wiem ,że stylistycznie pasował, troche żal. Z drugiej strony przez niecale 5 lat mialem 7 ram Myślałem nad Cube Bardzo,ale to bardzo mi się podoba zacisk wewnątrz tylnego 3kąta. Prowadzenie Pancerza przerzutki dołem. Cube w tym wypadku ma dodatkowo prowadzenie linek wewnatrz ramy. Główka tapered jak w peaku. Reszta podobne standardy. Suport pressfit(mam dwa ht2 to sprzedam i kupie pressfit) http://allegro.pl/cube-ltd-29-rama-mtb-29-er-tapered-19-cali-i6639462864.html No i otwory pod bagażnik, które były mi zawsze zbędne, a jak chciałem jechać na wyprawe to nie było opcji zamontowania bagażnika ponizej 500zł Jeszcze nie wiem, ale ta ramka cube mi sie podoba, mimo że cięższa,wszystko mam lekkie więc bardzo mi to nie obciąży. Cube jak to cube,pstrokate. Ale może mi trzeba czegoś innego niż tylko czerń ? Po za tym gdybym mial więcej pieniędzy można by się pokusić o cos lepszego, ale to jest jedyna rama która mi pasuje, przy minimalnym nakładzie finansowym. http://pokazywarka.pl/whxzda/ Pare fotek wnętrza ramy. I krótki film z wyciagania(lipny ale jest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Sztyca pokryta pastą do karbonu? U mnie po nasmarowaniu jest podobnie, na sucho już dużo gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Najlepsze jest to,że rama jak byla nowa, to po prostu włożyłem sztyce czystą umytą i tyle. Potem jej wogóle nie wyciągałem, niczym nie pokrywałem. Kompletnie nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Miałem w rękach trochę peaków i potwierdzam, że problem z tolerancją średnicy pod sztycę faktycznie występuje. Pasta montażowa do węgla jest ok ale pod warunkiem, że ustawiamy siedzenie w jednej pozycji i nie zmieniamy (ze względu na właściwości ścierne tej pasty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) Tak, to prawda, sztyca poniżej zacisku u mnie wygląda dość mało "pociągająco" jak na kilkukrotne wsadzanie. Ja pokonałem opory psychiczne i dokręciłem zacisk z podanym momentem ( 5-6Nm, celowałem w dolną granicę), w połączeniu z pastą sztyca po 70 km nawet nie drgnęła także w końcu mam z tym spokój A że problem występuje, no cóż: Druga recenzja Peak'a ( wersja lady) i znowu widać że komuś przypadkiem wjechała sztyca i to po samo jarzmo Jak macie u siebie puszczony pancerz od manetki tylnej przerzutki? Teoretycznie powinien być puszczony "dookoła" główki, jednak nawet fabryczne Peak'i mają pancerz puszczony po prawej stronie dzięki czemu nie następuje potem krzyżowanie się pancerza i przewodu hamulcowego w okolicach rury pod siodłowej. Mam ochotę tak zrobić u siebie ale boję się że pancerz bardzo szybko zrobi "sieczkę" z lakieru na główce i koronie amortyzatora. Co o tym sądzicie? Edytowane 8 Maja 2017 przez skom25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 A w czym przeszkadza to krzyżowanie linek pod rurą? Pamiętaj, że poprowadzenie tego pancerza po prawej spowoduje jego większe gięcie, a co za tym idzie gorszą pracę linki. Zostaw tak jak masz. Wiem ,że stylistycznie pasował, troche żal. Z drugiej strony przez niecale 5 lat mialem 7 ram To świadczy tylko o nie przemyślanych zakupach na czym tylko tracisz gotówkę. Kup raz, a dobrze, może pora się przełamać i zainwestować w jakiegoś sprawdzonego chinola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 A w czym przeszkadza to krzyżowanie linek pod rurą? Pamiętaj, że poprowadzenie tego pancerza po prawej spowoduje jego większe gięcie, a co za tym idzie gorszą pracę linki. Z jednej strony masz rację, z drugiej strony przy prowadzeniu za główką pancerz też dość mocno się zagina żeby wejść w przelotkę + potem robi "S" przy rurze podsiodłowej. Ogólnie zauważyłem takie rozwiązanie w znacznej części nowej rowerów, np Haibike czy Kross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Problem w Peaku stanowi umiejscowienie przelotek na górnej rurze, szczególnie tych dwóch skrajnych. One powinny być delikatnie przesunięte do środka i wtedy ta eSka była by lepiej wypłaszczona. Hmmm, takie poprowadzenie linki z prawej manetki na prawą stronę, z lewej na lewą, trzeba by popróbować, może przy długiej kierownicy działało by to całkiem OK. Ramę zawsze można okleić taśmą zabezpieczającą i rysowanie nie wystąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Takie rozwiązania mają chińskie karbony. W kierownicach powyżej 660mm to się może sprawdzić, niestety w krótszych jest kłopotliwe bo wymusza mocne zagięcie pancerza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Ja mam 680 i żeby długość była prawidłowa to pancerz musi opierać się mniej więcej na łączeniu korony i ramy. Obklejanie wszystkiego to też nie jest rozwiązanie. Pomijając kwestie techniczne, po prostu zastanawiam się czy producent świadomie wypuszcza na rynek takie rozwiązanie które spowoduje zaoranie lakieru w dość krótkim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Więc zastanawiające jest czym kierują się producenci bo widać, że praktycznego zastosowania to nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 To zgięcie linki do tylnej przerzutki przy zejściu z górnej rury na tylny trókąt trzeba zrobić dobrym pancerzem i mocne zagięcie nie stanowi żadnego problemu. Pancerz shimano w tym miejscu jest bezkonkurencyjny (nawiasem pisząc to nigdzie jak właśnie w peaku widać przewagę zwykłego shimano nad drogą "konkurencją" np. jagwire). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Nie wiem gdzie wy te ostre zagięcia macie. ja mialem od tylnej przerzutki puszczony po lewej stronie ramy, za przelotką lewą ostatnia pancerz przechodził przed podsiodłówką na prawą strone i dalej do przelotek w dol ramy. Było calkiem gładko i prosto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Przy główce jest to kiepsko rozwiązane, pancerze na siebie nachodzą. Dużo większy porządek by panował gdyby właśnie tył puścić po prawej stronie, zwłaszcza przy napędzie 1x Będę któregoś dnia grzebał przy rowerze to wrzucę fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Mi tam pasowało, pancerz przerzutki i hamulca szły razem od prawej przy sobie,zakręcały za główką i wchodziło od lewej w przelotki. i wyglądało to ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Ale nie widzisz, że my o czymś innym piszemy? Zastanawiamy się nad odwrotnym poprowadzeniem linek przy główce ramy. Prawy pancerz od manetki ma wejść do prawej przelotki na górnej rurze, a nie do lewej, a co za tym idzie będzie musiał bardzo ostro skręcić. To s kolei spowoduje, iż do tylnego trójkąta pójdzie on już po prostej i nie będzie się krzyżował w okolicy podsiodłówki z pancerzem od przedniej przerzutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 No to ameryki nie odkryliscie. Wszystkie rowery fabrycznie składane maja tak prowadzenie zrobione(przynajmniej ja żadnych nie widzialem by miały jak opisywałem wyżej z krzyżowaniem jak to określacie. Czy to rower za 1000zł czy za 10000 i takie i takie widzialem roznych firm. Ja przy kierownicy 710 nie dałbym rady na prawo puscić, bo po prostu pancerz musiałby o 90 stopni skręcać i brzydko by to wyglądało, mimo wszystko ładniej jak dla mnie jak prawy idzie na około główki i lewy to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 No to ameryki nie odkryliscie. Wszystkie rowery fabrycznie składane maja tak prowadzenie zrobione(przynajmniej ja żadnych nie widzialem by miały jak opisywałem wyżej z krzyżowaniem jak to określacie. No bym się kłócił z tym że wszystkie fabrycznie składane rowery tak mają, a nawet jeżeli tak jest, to jest to w miarę niedawno wprowadzone rozwiązanie. Jak kupowałem swój rower 3-4 lata temu to linki było poprowadzone dookoła główki. Zresztą tak chyba na ogół jest podane w poradnikach. Ja mam problem bo mam mostek -17 stopni i brak podkładek pod mostkiem przez to manetka jest bardzo blisko główki i trochę to komplikuje sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 Na tym zdjęciu peak lady to jakieś nieporozumienie dla mnie jest z prowadzeniem linek. Oba pancerze przerzutek zostają po jednej stronie bez omijania główki ramy. Nie rozumiem, wygląda paskudnie, ma to jakieś merytoryczne uzasadnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 Zrobiliby na rok '17 wewnętrzne prowadzenie linek wzorem np. z primala i delikatnie odświeżyli geo i byłby nowy model starej sprawdzonej ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 Ale to zależy od chińczyka, czy zmieni konstrukcję czy nie. Oni dość rzadko to robią więc Accent jest skazany na to co jest aktualnie produkowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.